Des te zuurder dat je die twee events gemist hebtquote:Op zondag 15 juni 2014 15:09 schreef Chase_Utley het volgende:
75% van mijn picks goed tot nu toe. Not bad.
Dat waren allemaal slechte beslissingen inderdaad. Ik had wel Sanchez gepickt dus dat was een meevaller maar eigenlijk hadden de drie die je noemt gewoon de decision moeten krijgen.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:18 schreef Broempoe het volgende:
'k Had eigenlijk op 19 punten moeten staan als de judges niet zo blind waren en Barnatt, Pearson en Schaub de decision hadden gegeven. Ieder event één robbery lijkt wel.![]()
15 plus 3 is toch 18?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:18 schreef Broempoe het volgende:
'k Had eigenlijk op 19 punten moeten staan als de judges niet zo blind waren en Barnatt, Pearson en Schaub de decision hadden gegeven. Ieder event één robbery lijkt wel.![]()
Ja. Maar goed, het was ook goed mogelijk dat ik dan weer een matige score had neergezet.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Des te zuurder dat je die twee events gemist hebt
Heb nu 16 puntenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:27 schreef Omega het volgende:
[..]
15 plus 3 is toch 18?
Ik had volgens mij Barnatt en Pearson maar had gisteren geluk met Schaub.
Ik vond de prelims nog wel aardige gevechten hebben (Bang) maar de main event gevechten vielen wel wat tegen, al was Rory wel indrukwekkend tegen een vechter die ook erg hoog in de ranking staat.
oww, 2 eventsquote:Op zondag 15 juni 2014 17:38 schreef Hooidraad het volgende:
En niet te vergeten, beste FOK!kertjes, die avond/nacht:
[ afbeelding ]
Vergeet uw picks niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |