Jajaaa.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
OP klopt niet meer. Dillashaw is nu kampioen.
hoeveel fights heeft die card nu?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Zou Dana nog met een leuk slug fest op de proppen komen als vervanger?
Ga er niet vanuit dat we 2 top 10 fighters als replacement zien..
En als ze Uriah Hall naar voren schuiven, zou je daar vrede mee hebben?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Zou Dana nog met een leuk slug fest op de proppen komen als vervanger?
Ga er niet vanuit dat we 2 top 10 fighters als replacement zien..
8 officieel, met nog 3 aangekondigde fights. Dus 11.quote:
Zeker, kijk erg uit naar de Uriah fight, maar ik wil wel een extra leuke fight erbij!quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En als ze Uriah Hall naar voren schuiven, zou je daar vrede mee hebben?
Tegen Leben zag ie er scherp uit en z'n tegenstander heeft ook een goeie stand-up game.
Ik hoop echt voor je dat er geen fights meer uitvallen, zou heel lullig zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
8 officieel, met nog 3 aangekondigde fights. Dus 11.
[..]
Zeker, kijk erg uit naar de Uriah fight, maar ik wil wel een extra leuke fight erbij!
Iemand zoals Tod Duffee, Ovine St. Preux, Topm Lawler, Nedkov, ALVES!, Gastelum, KJ Noons, Mike Pyle, Stephen Thompson, Castillo, Furgeson, Lauzon, Masvidal, Nijem, Holloway, Hettes, Holdsworth, Reis, Viana en dan tegen een leuke tegenstander.. no problem. Een high profile fight krijg je er toch niet meer bij.
Is natuurlijk best balen, maar het wordt zo'n gigantische UFC week daar, ik lig er niet wakker van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat er geen fights meer uitvallen, zou heel lullig zijn.
Weet ik schat, maar ik doe dat wel vaker zo. 174 is overmorgen al en vaak wordt de OP een hele tijd niet geüpdate na een event dus deze staat er alvast. Alles is onder controle.quote:
quote:
even verbeterdquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doe maar deze dan maar:
[ afbeelding ]
dus je maakt vaker fouten??quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet ik schat, maar ik doe dat wel vaker zo. 174 is overmorgen al en vaak wordt de OP een hele tijd niet geüpdate na een event dus deze staat er alvast. Alles is onder controle.
Stukkie beter indeed.quote:
De enige veranderingen voor mij zouden zijn: de winst van Easton en Delorme.quote:
twitter:DUANEBANGCOM twitterde op donderdag 12-06-2014 om 20:59:41Lineage @TJDillashaw @BasRuttenMMA http://t.co/yR6Fth2T5P reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |