Op basis van de Dauphiné zeg ik: moeilijk maken wel, winnen niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef Karelnoord het volgende:
Zou Contador het Froome moeilijk kunnen maken in de Tour? Vraag me af wie beter is als ze beide op hun top niveau zijn.
UIteraard kan dat, denk alleen wel dat Sky de betere ploeg heeft. Contador heeft denk ik meer support vanuit de rest van het peloton zoals een Valverde en Puritoquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef Karelnoord het volgende:
Zou Contador het Froome moeilijk kunnen maken in de Tour? Vraag me af wie beter is als ze beide op hun top niveau zijn.
Het zou nog wel mooi zijn als ze met zijn allen tegen 1 gaan rijden, zoals tegen Armstrong in 2003 zeg maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:10 schreef Blik het volgende:
[..]
UIteraard kan dat, denk alleen wel dat Sky de betere ploeg heeft. Contador heeft denk ik meer support vanuit de rest van het peloton zoals een Valverde en Purito
Dat denk ik ook wel, alleen zit je in de Tour nog met mensen die hun top10 of top20 positie veilig willen stellen voor de punten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:10 schreef DeeBee het volgende:
Jongens, dit is toch uberhaupt mooi.
Skytreintje al in paniek in de Dauphine, dit wordt grandioos genot in de Tour. Lukt de Spaanse armada dan heus wel om het treintje een paar keer te laten ontsporen.
1 tegen 1 schat ik Froome hoger in (zowel qua tijdrit als bergop), maar dé kracht van Contador is om het dan op een andere manier te proberen. Op die manier won hij ook de Vuelta 2 jaar geleden, terwijl hij niet de beste in koers was.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef Karelnoord het volgende:
Jammer dat Betancur alstie al meedoet niet in topvorm zal zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef Karelnoord het volgende:
Je denkt dat Betancur het ze moeilijk kan maken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:15 schreef Momo... het volgende:
[..]
Jammer dat Betancur alstie al meedoet niet in topvorm zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |