Schattig he, die pootjes zo onder het lichaam gevouwen. We noemen dat hier de "hoovercraft".. Waarom weet ik ook nietquote:
nou, lijkt wel op een hovercraft kat hahahaquote:Op maandag 21 juli 2014 11:47 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Schattig he, die pootjes zo onder het lichaam gevouwen. We noemen dat hier de "hoovercraft".. Waarom weet ik ook niet
Van rooie katten kunnen we nooit genoeg zienquote:Op dinsdag 22 juli 2014 05:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
nou, lijkt wel op een hovercraft kat hahahahier nog een
[ afbeelding ]
sorry voor de overkill, maar soms heb ik een picture shoot mode ;D
Mooie beestjes joh, veel plezier ermeequote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Dit zijn mijn 2 nieuwe poesjes. Ze heetten Donja en Feebje maar ik denk dat ik ze nu Bella en Giullia ga noemen
[ afbeelding ]
Ze voelen zich al helemaal thuis en doen veel samen. Eten, slapen en spelen
Thanksquote:Op woensdag 23 juli 2014 06:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooie beestjes joh, veel plezier ermee.
Wat een leukerdsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Dit zijn mijn 2 nieuwe poesjes. Ze heetten Donja en Feebje maar ik denk dat ik ze nu Bella en Giullia ga noemen
[ afbeelding ]
Ze voelen zich al helemaal thuis en doen veel samen. Eten, slapen en spelen
Wow, inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:48 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Wat een leukerds
Die rooie lijkt als 2 druppels water op die van ons
[ afbeelding ]
Leuk hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:14 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Hij heet Ollie. Hij is vandaag op de dag af 18 weken oud.
Heerlijke naam, en hij ligt heerlijk te genietenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Henk loves boxes, it's his favouritist!
Ach wat is ze leuk!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Onze Iriz ligt er ook altijd zo lekker charmant bij !
[ afbeelding ]
Dit is mijn speelgoed !
[ afbeelding ]
Je bent een kat of je bent het niet hequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Henk loves boxes, it's his favouritist!
Oops.... Lelies zijn trouwens enorm giftig voor katten.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:12 schreef Ewelina het volgende:
Sas kon niet van de gele lelies afblijven.![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |