Ik kan heel goed knuffelen ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent een ervaringsdeskundige op dat gebied?
Nee, voederbietel is, zoals hij al meerdere keren heeft laten weten, maagd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent een ervaringsdeskundige op dat gebied?
Ben wel een keer verkracht door een fatchick maar dat telt technisch niet vind ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee, voederbietel is, zoals hij al meerdere keren heeft laten weten, maagd.
Ach, zo lang jij daarna gewoon zittend in plaats van staand in je trekker het land bemestte is dat allemaal niet erg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben wel een keer verkracht door een fatchick maar dat telt technisch niet vind ik.
Ik heb wel een tijdje rare flashbacks gehad als ik het bijtende gevoel van kunstmest aan m'n handen voelde.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, zo lang jij daarna gewoon zittend in plaats van staand in je trekker het land bemestte is dat allemaal niet erg.
dingen en het levenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Wacht, waar ging het topic ook alweer over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |