De gezichtquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
Dat het zo bloed komt omdat de gezicht een van de hoogste gedeeltes van je lichaam is en lucht stijgt op dus dan komt het bloed er uit. Dit kan gewoon uren, zo niet dagen doorgaan, totaal niet prettig, kan zelfs gaan ontsteken en dan ben je nog verder van huis. Maar er is hoop.
Wat je het beste kunt doen is de boel ontluchten. Dit kan je het beste doen door met een priem een gat in de binnenkant van je dijbeen te steken. Hierdoor is de overdruk er af en stopt het bloeden in je gezicht gegarandeerd.
Trimmen is beter, altijd ruige stoppelquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ben je zolderkamerwolf ofzo.
Eén stoppel maar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Trimmen is beter, altijd ruige stoppel.
Helemaal glad.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Trimmen is beter, altijd ruige stoppel.
Die zijn helemaal glad ja. Wel zonde van de lichte spatadertjes hier en daar, maar goed, je kunt alles hebben in het leven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gaat dit over de benen van je vrouw?
Nee, die zijn harig.quote:
Karakteristiek noem ik dat soort oneffenheden altijd maar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die zijn helemaal glad ja. Wel zonde van de lichte spatadertjes hier en daar, maar goed, je kunt alles hebben in het leven.
Die ga ik misschien nog weleens een keertje gebruiken als dat noodzakelijk is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Karakteristiek noem ik dat soort oneffenheden altijd maar.
Goed te combineren met 'doorleefd' en 'tekenend'.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ga ik misschien nog weleens een keertje gebruiken als dat noodzakelijk is.
Afgeleefd is een meer correcte term in dit geval.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed te combineren met 'doorleefd' en 'tekenend'.
Er zijn ook grenzen heh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Afgeleefd is een meer correcte term in dit geval.
Ze komt toch nooit op FOK! dus dan is alles geoorloofd natuurlijk.quote:
Afgeragd, vervallen, uitgelubberd, op sterven na dood.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Afgeleefd is een meer correcte term in dit geval.
Komt ze wel nog in bed?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze komt toch nooit op FOK! dus dan is alles geoorloofd natuurlijk.
Als een vrouw niet direct erna in slaap valt maar eerst nog een tijdje wil knuffelen heeft ze gefaked heh.quote:
Jij bent een ervaringsdeskundige op dat gebied?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als een vrouw niet direct erna in slaap valt maar eerst nog een tijdje wil knuffelen heeft ze gefaked heh.
Ik kan heel goed knuffelen ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent een ervaringsdeskundige op dat gebied?
Nee, voederbietel is, zoals hij al meerdere keren heeft laten weten, maagd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent een ervaringsdeskundige op dat gebied?
Ben wel een keer verkracht door een fatchick maar dat telt technisch niet vind ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee, voederbietel is, zoals hij al meerdere keren heeft laten weten, maagd.
Ach, zo lang jij daarna gewoon zittend in plaats van staand in je trekker het land bemestte is dat allemaal niet erg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben wel een keer verkracht door een fatchick maar dat telt technisch niet vind ik.
Ik heb wel een tijdje rare flashbacks gehad als ik het bijtende gevoel van kunstmest aan m'n handen voelde.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, zo lang jij daarna gewoon zittend in plaats van staand in je trekker het land bemestte is dat allemaal niet erg.
dingen en het levenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Wacht, waar ging het topic ook alweer over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |