Vind het bewonderenswaardig dat iemand eens tegen de baardenhype in durft te gaan.quote:
Hij is 1 van de weinige hier die uberhaupt een fatsoenlijke baard kan kweken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:31 schreef Fascination het volgende:
Vind het bewonderenswaardig dat iemand eens tegen de baardenhype in durft te gaan.
Ned zag er uit als Malle Pietje van het station, man.quote:
Hater, Ned komt gewoon terug als WW.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ned zag er uit als Malle Pietje van het station, man.
Tevens, boze neger toegevoegd aan de OP.
Ned = Coldhands /spoilerquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hater, Ned komt gewoon terug als WW.
Het stond hem zo goedquote:
Nope.quote:
Ik las laatst dat je baardgroeisterkte (ja, weet ik veel hoe ik het moet noemenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is 1 van de weinige hier die uberhaupt een fatsoenlijke baard kan kweken.
Vergeleken met kaneel heb ik donsharen.
Oke dank je nu ga ik in een hoekje keihard janken dat het niet beter zal worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je baardgroeisterkte (ja, weet ik veel hoe ik het moet noemen) nog doorgaat tot in de dertig. Dus misschien heb je tegen die tijd wel een volle baard. Al zal een baard dan wrs weer uit zijn, waardoor je voor paal loopt.
Baas.quote:
Een baard laten staan omdat het "in" isquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je baardgroeisterkte (ja, weet ik veel hoe ik het moet noemen) nog doorgaat tot in de dertig. Dus misschien heb je tegen die tijd wel een volle baard. Al zal een baard dan wrs weer uit zijn, waardoor je voor paal loopt.
Je ziet er ook uit alsof je 18 bent.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dank je nu ga ik in een hoekje keihard janken dat het niet beter zal worden.![]()
![]()
![]()
Tevens denken dat ik jong ben![]()
![]()
Alle tt's beter dan een referentie naar faxie zijn leuter.quote:
Tenzij blond of rood. En ook geen lange baarden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:38 schreef Fera het volgende:
Met een baard loop je nooit voor paal.Ik vind baarden sowieso tof, of het nu een hype is of niet.
Gewoon een knotje op je hoofd, duhquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een baard laten staan omdat het "in" is
Mijn gaydar gaat keihard af bij zulke figuren.
Als ik mijn baard laat staan wordt het dus rood. Dat kan blijkbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tenzij blond of rood. En ook geen lange baarden.
Ach, het gaat er om wat je er mee doetquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wou dat ik geen aziatische genen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |