neequote:Op donderdag 12 juni 2014 11:31 schreef Klummie het volgende:
Brazilië, want 1950 en een corrupte FIFA.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:50 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nee, want Fred is mooi en mooie mensen winnen altijd.
Vooral eigenlijk geen beter. Behalve misschien dat de bal rond is enzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kon je nog een slechter argument bedenken?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef TLC het volgende:
1966 en nu ;
Real Madrid EC 1 / CL
Atletico Madrid Spaans landskampioen
Ajax landskampioen in Nederland
Engelse bekerwinnaar dankzij het terugkomen van een 0-2 achterstand na een 3-2 zege
AC Milan en ManU niet geplaatst voor Europees voetbal
Oostenrijk wint ESF
Engeland als gastland wereldkampioen ...
dus ik zeg dat het volgens de statistieken Brazilie moet zijn
Dan ga ik met je mee. Hebben met Muslera een goede keeper, Godin en Lugano een sterke en ervaren verdediging en met Suarez, Cavani en Forlan geweldige aanvallers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga voor Uruguay. Ik hoop op een finale zoals in 1950
Waarom "Engeland als gastland wereldkampioen ..." en niet "Engeland wereldkampioen"?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef TLC het volgende:
1966 en nu ;
Real Madrid EC 1 / CL
Atletico Madrid Spaans landskampioen
Ajax landskampioen in Nederland
Engelse bekerwinnaar dankzij het terugkomen van een 0-2 achterstand na een 3-2 zege
AC Milan en ManU niet geplaatst voor Europees voetbal
Oostenrijk wint ESF
Engeland als gastland wereldkampioen ...
dus ik zeg dat het volgens de statistieken Brazilie moet zijn
Ben jij wel helemaal goed?quote:Op maandag 16 juni 2014 02:13 schreef Saleu het volgende:
België of Iran.
Maar is waarschijnlijk al bij de FIFA bekend. Is allemaal doorgestoken kaart. Is van tevoren al allemaal afgesproken wie er door gaat en wie er kampioen wordt, door wie en op welk tijdstip in de wedstrijd een goal wordt gemaakt etc. De hele media is een en al oplichting.
Ik denk dat ze minimaal in de halve finale komen, helemaal als Suarez meedoet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:39 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Dan ga ik met je mee. Hebben met Muslera een goede keeper, Godin en Lugano een sterke en ervaren verdediging en met Suarez, Cavani en Forlan geweldige aanvallers.
Zou wel verrassend zijn als ze echt winnen, maar ik denk dat het eigenlijk wel kan
Bosnie verrast de wereld en komt in de kwartfinale.quote:Op maandag 16 juni 2014 03:55 schreef sig000 het volgende:
Dankzij minimaal 10 strafschoppen gaat het gastland winnen.
Het was meer een wedstrijd welk team het minst effectief speelde.quote:Op maandag 16 juni 2014 03:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bosnie verrast de wereld en komt in de kwartfinale.
Ik vond ze niet slecht spelen tegen Argentinië.
Het was iig leuk om naar te kijken, maar dat had meer te maken met de verwachtingen tegenover Messi. En altijd leuk om de underdog te zien scoren op hun 1e WK optreden ooit.quote:Op maandag 16 juni 2014 03:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was meer een wedstrijd welk team het minst effectief speelde.
Al sinds het begin, eerst kaal en statisch, daarna met bewegende mond, toen eerst een zwarte toupet en sinds ik die oranje heb, is die gebleven.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 04:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Al sinds het begin, eerst kaal en statisch, daarna met bewegende mond, toen eerst een zwarte toupet en sinds ik die oranje heb, is die gebleven.
Die staat me zo goed.
Ik heb even de zwarte weer.quote:Op maandag 16 juni 2014 04:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een avatar uit duizenden. Deze pik je er zo uit
Dat was een lange zin.quote:Op maandag 16 juni 2014 04:19 schreef MakkieR het volgende:
Ik kan er nog niks zinnigs over zeggen. Eerste wedstrijd van Brazilië en Argentinië vielen mij enorm tegen. Italië zou wel eens voor een verrassing kunnen zorgen. Maar eerlijk is eerlijk Nederland heeft tot nu toe het beste voetbal laten zien. Als ze in staat zijn hun tegenstanders zo te ontmantelen zoals we dat met Spanje zagen, dan denk ik dat wij de meest gevreesde team hebben op het kampioenschap. Al zijn we er uiteraard nog lang niet. Verder ben ik nog erg benieuwd naar Duitsland en Portugal met Ronaldo. Ook is het nog wachten op een stevige confrontatie tussen een Latijnse en een Europese grootmacht. Ik ben ook wel benieuwd naar Spanje tegen Chili om te zien hoe groot de krachtsverschillen zijn en waar Spanje staat. Latijns Amerika blijft altijd wel wat gissen of ze echt zo goed zijn of niet. Maar tot nu ben ik nog niet onder de indruk.
Dat is er ook nog niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 04:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik kan nog niet op een antwoord uitkomen
Neequote:
Tuurlijk wel, dat was duidelijk te zien door beslissingen van de scheidsrechter alhoewel NL in de 1e helft wel beetje dom deed.quote:
Nee zeker niet, die penalty was minder makkelijker gegeven dan die Brazilië kreeg. Met Diego Costa was er nog enige twijfel. Bovendien heeft de FIFA er totaal geen baat bij Spanje te laten winnen. Maar betreft Brazilië is het andere koek, de sfeer in dat land moet koste wat het kost goed blijven om het WK tot een succes te maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat was duidelijk te zien door beslissingen van de scheidsrechter alhoewel NL in de 1e helft wel beetje dom deed.
Jawel, want FIFA.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:56 schreef TLC het volgende:
Wat zijn Brazilie en Argentinie armoedig zegsorry hoor maar ik kan me niet voorstellen dat die uberhaupt de finale zullen halen
Jeetje, Frankrijkquote:Ik denk dat de finale tussen 2 Europese ploegen gaat en de meeste indruk hebben Nederland, Frankrijk (weliswaar maar tegen Honduras) en Italie gemaakt.
Ik zeg finale Nederland-Frankrijk
Ok halve finale is ook mooi.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:09 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Als ze beiden eerste worden in de poule kan dat de halve finale worden.
Eerst allebei maar eens groepswinnaar worden en dan van wedstrijd tot wedstrijd kijken. Zou wel prachtig zijn inderdaad.quote:
duitsland denk ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |