Hoe zit het met wassen/afspoelen? Aangezien het op siliconenbasis is? Wel goed schoon te krijgen, of droogt het op in de huid?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:32 schreef tharealmb het volgende:
heb wel wat middeltjes geprobeerd, en durex ed is rommel...
Eros heb ik. zwart flesje, en ik zweer erbij. Gebruik het standaard (strakke vriendin) en voor massage is het super. Niet plakkerig, en je huid wordt er zijdezacht van (en je poes dus ook)
Niet heel goedkoop, maar je heb maar weinig nodig ook voor massage, en superzacht.
Dat is ook precies lang genoeg. Die eerste minuut gaat het minst soepel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:14 schreef Pavement het volgende:
die gel van durex is leuk voor 1 minuut daarna is het niks meer droogt te snel op
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:53 schreef tharealmb het volgende:
Het blijft niet echt plakken ofzo. Is makkelijk schoon te maken. en trekt dus (deels) in de huid, waardoor je een zijdezachte huid krijgt (damn dit klinkt vrouwelijk XD ).
voor mij geen ander meer, tot ik iets beters ontdek
Dit inderdaad. De meeste noten/plantenoliën werken prima, amandelolie is wat dikker en trekt veel minder snel in de huid wat in een bed misschien niet zo handig is. Kokosolie schijnt juist goed te zijn tegen schimmels en infecties dus dat levert sowieso geen problemen op.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:17 schreef sijs het volgende:
cocosolie werkt prima, is vast maar smelt heel snel en smaakt ook goed
wij gebruiken niets anders meer
wij gebruiken de biologische kokosolie,,, emmertje van 2 kg +/_ 13 euro bij een biologische winkel uitsekend spulquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:47 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dit inderdaad. De meeste noten/plantenoliën werken prima, amandelolie is wat dikker en trekt veel minder snel in de huid wat in een bed misschien niet zo handig is. Kokosolie schijnt juist goed te zijn tegen schimmels en infecties dus dat levert sowieso geen problemen op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |