Met kutvocht kun je niet masseren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:27 schreef trovey het volgende:
Als je het goed doet heb je helemaal geen olie nodig joh, ingebouwd middel...handig hè?
Wel op die plek.quote:
quote:
Dat is het probleem nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:27 schreef trovey het volgende:
Als je het goed doet heb je helemaal geen olie nodig joh, ingebouwd middel...handig hè?
Ja, past goed bij jouw reacties.quote:
Produceer jij genoeg om mee te masserenquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:27 schreef trovey het volgende:
Die was ik ook tegen gekomen ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:58 schreef ER_Online het volgende:
http://www.bodygliss.nl/
Deze bevalt zeer goed. Blackline/whiteline is hetzelfde op de verpakking na. Ze hebben ook massagevariant, is volgens mij zelfde materiaal, maar dan met een geurtje.
Verder is Pjur een afgeleide van bodygliss heb ik begrepen.
Nog niet echt gebruikt voor full body massage, maar als glijmiddel. Schoonmaken geen klachten over. Goed douchen is het eigenlijk wel weg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:07 schreef Bananasplitje_ het volgende:
[..]
Die was ik ook tegen gekomen ja.
Hoe is die qua schoonmaken? Drie dagen naglibberen in de douche is ook niet nodig.
Ja, dan moet het wel goed zijn!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:46 schreef Schijtaanalles het volgende:
Druivenpitolie is echt de bom. Wel polyurethaan condooms gebruiken dan. Echt belangrijk want latex houdt niet zo van olie.
Dan siliconenspul, en spul op waterbasis toch ja...niet zo lekker als druivenpitolie.
Heb ik van de memoires van Casanova (en die had het weer van Cleopatra) - kijk als die het allebie gebruikten, en ik moet zeggen topspul inderdaad.
[ afbeelding ]
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:58 schreef ER_Online het volgende:
Nog niet echt gebruikt voor full body massage, maar als glijmiddel. Schoonmaken geen klachten over. Goed douchen is het eigenlijk wel weg.
Ik kwam een beetje klaar toen ik deze poëzie las.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef superbly het volgende:
kan je ook gebruiken als je een vrouw in dr stronthol neukt...
"Goed doen". Nou, een echt lekkere massage heeft toch echt wel wat olie nodig hoor in mijn optiek. Liefst meer dan 1 miezerig straaltje als het even kan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:27 schreef trovey het volgende:
jou mag ik welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef superbly het volgende:
kan je ook gebruiken als je een vrouw in dr stronthol neukt...
Dat woord kom je hier op fok niet vaak tegen. Vond het grappigquote:
'Vrijen'quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
"Goed doen". Nou, een echt lekkere massage heeft toch echt wel wat olie nodig hoor in mijn optiek. Liefst meer dan 1 miezerig straaltje als het even kan.
Heerlijk, en daarna natuurlijk keihard neuken vrijen.
't Is nog vroeg....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat woord kom je hier op fok niet vaak tegen. Vond het grappig
Kut verkeerde gequote gvd
En mobiel fokken werkt ook niet altijd topquote:
Het voordeel is dat je geen oranje usernamen ziet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
En mobiel fokken werkt ook niet altijd top
De chemicaliën die er in zitten zijn niet geschikt voor gebruik in 'intieme zones'.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je geen oranje usernamen ziet.
On topic: wat is het probleem eigenlijk met standaard massageolie? Olie prikt toch niet?
Oh jezus, je zag het sarcasme niet en dacht dat je debiele praat echt tot klamme poezen leiddequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef superbly het volgende:
lekker in zo n strakk stronthol roeren mmmmmmm
keihard naaien en je ballen leegspuiten...
Werkt zwaar ruk, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
En mobiel fokken werkt ook niet altijd top
Chemicalien?? In olie?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De chemicaliën die er in zitten zijn niet geschikt voor gebruik in 'intieme zones'.
deze is echt super,hebben wij ook,bevalt erg goed!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:02 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de handkar is dit best fijn spul, maar zonder bevochtiger 'lost' het toch best snel op, maar als er water bij komt kijken blijft het glibberen.
gebruik dit tevens voor 1 bepaalde plek, geen ervaring met een volledig lichaam ermee masseren
nou nou wat een struggles, alsof een gemiddelde tandartsassistente nog nooit een stijve lul heeft gezien, gewoon vragen of ze 'm even slap wil pijpen, valt gewoon onder tandartscode C consultatie manquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ik moet echt wegblijven van dit soort topics ik heb zo een afspraak voor de tandarts maar door dit topic loop ik nu weer rond met een stijve en geen tijd om me af te trekken want moet naar de tandarts.
Die geur wekt bij mij niet-erotische gedachtes op.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:55 schreef mrspoeZ het volgende:
Gewone babyolie, liefst die van het Kruidvat.
Klopt, durex is niks, viel me erg tegen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:38 schreef Bananasplitje_ het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet![]()
Meer dat als je tijdens een massage over wilt gaan op de vagina dat je met veel oliën dan een risico loopt of infecties of irritaties.
Durex heb ik tot nu toe bijna alleen maar negatieve reacties over gehoord.
Droogt snel op en is plakkerig.
Ryikt naar niks.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die geur wekt bij mij niet-erotische gedachtes op.
Lol olie kopen om te handkarrenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:02 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de handkar is dit best fijn spul, maar zonder bevochtiger 'lost' het toch best snel op, maar als er water bij komt kijken blijft het glibberen.
gebruik dit tevens voor 1 bepaalde plek, geen ervaring met een volledig lichaam ermee masseren
Deze smeerolie gaat al sinds '08 mee, toentertijd werd er nog geneukt met een welbefaamde FOK!ster. En er is een verschil tussen single en forever alone.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol olie kopen om te handkarren
Forever alone
Hoe zit het met wassen/afspoelen? Aangezien het op siliconenbasis is? Wel goed schoon te krijgen, of droogt het op in de huid?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:32 schreef tharealmb het volgende:
heb wel wat middeltjes geprobeerd, en durex ed is rommel...
Eros heb ik. zwart flesje, en ik zweer erbij. Gebruik het standaard (strakke vriendin) en voor massage is het super. Niet plakkerig, en je huid wordt er zijdezacht van (en je poes dus ook)
Niet heel goedkoop, maar je heb maar weinig nodig ook voor massage, en superzacht.
Dat is ook precies lang genoeg. Die eerste minuut gaat het minst soepel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:14 schreef Pavement het volgende:
die gel van durex is leuk voor 1 minuut daarna is het niks meer droogt te snel op
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:53 schreef tharealmb het volgende:
Het blijft niet echt plakken ofzo. Is makkelijk schoon te maken. en trekt dus (deels) in de huid, waardoor je een zijdezachte huid krijgt (damn dit klinkt vrouwelijk XD ).
voor mij geen ander meer, tot ik iets beters ontdek
Dit inderdaad. De meeste noten/plantenoliën werken prima, amandelolie is wat dikker en trekt veel minder snel in de huid wat in een bed misschien niet zo handig is. Kokosolie schijnt juist goed te zijn tegen schimmels en infecties dus dat levert sowieso geen problemen op.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:17 schreef sijs het volgende:
cocosolie werkt prima, is vast maar smelt heel snel en smaakt ook goed
wij gebruiken niets anders meer
wij gebruiken de biologische kokosolie,,, emmertje van 2 kg +/_ 13 euro bij een biologische winkel uitsekend spulquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:47 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dit inderdaad. De meeste noten/plantenoliën werken prima, amandelolie is wat dikker en trekt veel minder snel in de huid wat in een bed misschien niet zo handig is. Kokosolie schijnt juist goed te zijn tegen schimmels en infecties dus dat levert sowieso geen problemen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |