Daar is m'n vriendin laatst nog geweest, zou dan niet haar voorkeur hebben vermoed ik.quote:
Heb ik ook even aan gedacht, ken het daar totaal niet als vakantieland/eindbestemming. Is het daar mooi, rustig, leuke plaatsjes?quote:
8, 9uur.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:45 schreef Slottie het volgende:
[..]
Ookal gekeken voor Bretagne, is dik 850 km jammergenoeg.
Wel heel leuk.
Ja. Niet naar Luxemburg-stad gaan (alhoewel dat ook mooi is), maar net naar noorden: Vianden, Diekirch, Ettelbruck, Echternach, Beaufort. Mooie dorpjes met een hele mooie natuur er omheen/tussen. Die laatste twee liggen in een deel dat men Klein Zwitserland noemt. What's in a name..quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:40 schreef Slottie het volgende:
Heb ik ook even aan gedacht, ken het daar totaal niet als vakantieland/eindbestemming. Is het daar mooi, rustig, leuke plaatsjes?
Precies, voor 5 dagen vind ik dat net te ver, we moeten die vouwwagen ook nog opzetten en afbreken, ben je gewoon 2 volle dagen kwijt.quote:
Oke, tof, ik zit al te kijken en het ziet er schitterend uit inderdaad! Ik ga in overleg met m'n vriendin, dankjewel!quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja. Niet naar Luxemburg-stad gaan (alhoewel dat ook mooi is), maar net naar noorden: Vianden, Diekirch, Ettelbruck, Echternach, Beaufort. Mooie dorpjes met een hele mooie natuur er omheen/tussen. Die laatste twee liggen in een deel dat men Klein Zwitserland noemt. What's in a name..
quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:53 schreef Slottie het volgende:
Oke, tof, ik zit al te kijken en het ziet er schitterend uit inderdaad! Ik ga in overleg met m'n vriendin, dankjewel!
En het wordt Luxemburg! Camping Nommerlayen, om de hoek bij camping Birkelt. Heb er zin in, de boel inladen straks en vertrekken, bedankt voor de tips!quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:58 schreef Fripsel het volgende:
Als het over Luxemburg gaat! Ik ben daar jaren geleden eens op camping birkelt geweest met mijn ouders en dat was me toen als 14/15 jarige (en dat zegt wel wat!) zo goed bevallen dat ik vorig jaar met mijn vriend ben terug gegaan. Je fietst daar zo van de camping de bossen in en de natuur is er echt heel mooi! Als ik nu een lang weekend ergens heen zou gaan, zou het weer daar naar toe zijn denk ik! Camping is ook fijn , heeft een zwembad dat zowel overdekt als open lucht is en als je zelf je plek kan kiezen zijn er hele mooie ruime plekken langs de paardenwei!
Het lijkt erop dat het stralend weer gaat worden!quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Voor de zekerheid wel wat regenkleren mee, want zoals overal in noordwest Europa geldt: je kan geluk hebben of pech
Edit:
http://www.wetter.de/luxe(...)/wetterprognose.html
Niet teveel regenkleding mee
quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:58 schreef Fripsel het volgende:
Als het over Luxemburg gaat! Ik ben daar jaren geleden eens op camping birkelt geweest met mijn ouders en dat was me toen als 14/15 jarige (en dat zegt wel wat!) zo goed bevallen dat ik vorig jaar met mijn vriend ben terug gegaan. Je fietst daar zo van de camping de bossen in en de natuur is er echt heel mooi! Als ik nu een lang weekend ergens heen zou gaan, zou het weer daar naar toe zijn denk ik! Camping is ook fijn , heeft een zwembad dat zowel overdekt als open lucht is en als je zelf je plek kan kiezen zijn er hele mooie ruime plekken langs de paardenwei!
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:02 schreef _Loki het volgende:
Anyways, goede keuze, Luxemburg is erg tof!
Ik denk dat TS al weg is hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef _Loki het volgende:
In het Mullerthal is ook een leuk gebied om rond te kijken, rondom de "priestersstoel", een rotsformatie. Dat ding zelf is één grote teleurstelling maar het rots/bosgebied erachter is echt mooi.
Haha ik lees dit nu pas, maar echt geweldig!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:02 schreef _Loki het volgende:
[..]
godverdomme, om precies dezelfde reden wilde ik ook Luxemburg aanraden. Ik was er als 16-jarige geweest met mijn ouders + mijn vriend, en dat was zo tof dat we dit jaar ook met z'n 2e teruggegaan zijn
Anyways, goede keuze, Luxemburg is erg tof!
Leuk, waar zat jij?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Komt net terug van een weekje camping Luxemburg en het is daar
Camping Bissen Heiderscheidquote:
pfff.. Luxemburg is zooo 19 juni 2014!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef Klonk het volgende:
Gaat half FOK! naar Luxemburg ofzo
Kom er zelf ook graag daar niet van maar het is opvallend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |