Weet ik, maar ik neem me dan voor: ok ik koop wealth of nations en dan zet ik me eraan. En tegen dat ik dat doorheb is er alweer iets helemaal nieuws...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Release is nog wel even, hoor. Paradox maakte voor deeltje 3 ook veeluitbreidingen.
Die volgen straks wel door de anderen.quote:
En wat ga je vervolgens met al dat geld doen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:18 schreef BurnaBoy het volgende:
De manier om rijk te worden trouwens, oorlog voeren met die kutlandjes in amerika, die hebben te lang gespaard en hebben allemaal 1500 gold ofzo.
Ik moest die 1000 kostende gebouwen nog bouwen. Jeweet voor diplomaat/free leaders enzo.Of mercenaries. Stapels troepen kosten klauwen met geld dus je moet wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat ga je vervolgens met al dat geld doen?
Oh ja, ik ook. Maar zijn zo duur.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik moest die 1000 kostende gebouwen nog bouwen. Jeweet voor diplomaat/free leaders enzo.
Vandaag nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:16 schreef JumJum het volgende:
Frankrijk weer wat gebieden verloren aan opperbaas Duitsland
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik moest die 1000 kostende gebouwen nog bouwen. Jeweet voor diplomaat/free leaders enzo.Of mercenaries. Stapels troepen kosten klauwen met geld dus je moet wel.
Noobiesquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook. Maar zijn zo duur.
Tja, melkkoetjes hequote:Op woensdag 18 juni 2014 00:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook. Maar zijn zo duur.
Ik heb de meeste onderhand ook alquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:28 schreef Krediax het volgende:
[..]
[..]
Noobies! Al moet ik er ook nog 2 ofzo universiteit en admirality dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |