Lol die ben ik zovaak tegen gekomen, wees blij jij niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Zijn jullie wel eens bots tegengekomen? Ik hoor mensen er wel eens over spreken, maar nog nooit meegemaakt.
Aha, kijk eens aan, dacht crew bestond alleen uit 2 mensenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, ik zit daar in de crew
Zijn de twee eigenaren jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:47 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Aha, kijk eens aan, dacht crew bestond alleen uit 2 mensen
Wat is daar arrogant aan? Wil je dat ik het verander in een discussie inplaats van me erbij neer te leggen het te laten zoals je voorstelt. Gastquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ook nog eens arrogant doen.
Beiden via tinder?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef chroestjov het volgende:
Uiteraard niet alleen maar oraal maar je denkt toch niet dat ik alle details van de date hier zo ongegeneerd neer ga zetten.
Hoppa, morgen weer lunchdate geregeld.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vlieg als een gracieuze luiaard met overgewicht door de lucht Sammie, IK VLIEG.
Succes daarmee!quote:
Je hoeft je niet zo offensief te gedragen, hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:51 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat is daar arrogant aan? Wil je dat ik het verander in een discussie inplaats van me erbij neer te leggen het te laten zoals je voorstelt. Gast
kom rellen danquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Rel voorbij jammer.
Matige rel, 4/10. Zou niet nog een keer doen.
Kan beter jongens.
MI MANG, deze mang weet G's.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Wijven op Tinder zijn sowieso hoeren
Eensquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Wijven op Tinder zijn sowieso hoeren
Uiteraard, vrouwen op Tinder zijn gewoon echt te makkelijk.quote:
Gedaan, wikkelde mezelf in gordijn, viel en brak m'n nekquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
volgende keer de gordijnen dan
quote:
I tried maar het viel tegenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Rel voorbij jammer.
Matige rel, 4/10. Zou niet nog een keer doen.
Kan beter jongens.
zelf oplikken dan maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gedaan, wikkelde mezelf in gordijn, viel en brak m'n nek
We hebben ons best gedaan chocoladebeer, we hebben ons best gedaan ouwe rakker.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
I tried maar het viel tegen
Dat verschilt per regio.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Uiteraard, vrouwen op Tinder zijn gewoon echt te makkelijk.
Je appt wat over en weer en de meeste zijn meteen voor van alles en nog wat in.
uit het raam fappen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deed ik, ik verslikte me in het zaad, moest kotsen, stikte in de kots
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Uiteraard, vrouwen op Tinder zijn gewoon echt te makkelijk.
Je appt wat over en weer en de meeste zijn meteen voor van alles en nog wat in.
Die vrouwen daarquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je in staphorst woont ja.
Nee hoor. Sowieso is het verschil tussen een studentenstad en een andere stad groot heb ik het idee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je in staphorst woont ja.
Ken 'tquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die vragen waar je van houdtof wat je favoriete iets is
meteen paniek omdat zoveel druk
Deed ik, fapsel kwam in de vacht van de hont van de buren, fapsel deed hont exploderen door thermodynamische fapsel-hont-interactie, bot van hont vloog in mijn oog, doot.quote:
laat het dan maar gewoon op jezelf liggenquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deed ik, fapsel kwam in de vacht van de hont van de buren, fapsel deed hont exploderen door thermodynamische fapsel-hont-interactie, bot van hont vloog in mijn oog, doot.
Very good young grashopper, you learn quicklyquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
of brand het dan een gat door je huid heen?
niet meer fappen? of alleen in vrouwmensen dumpenquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Very good young grashopper, you learn quickly
Wat een challenge geef je Sam nuquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
niet meer fappen? of alleen in vrouwmensen dumpen
Probeerde niet meer fappen, zwelling van testikels, zwelling zo groot dat ruptuur van huid, fapsel sijpelde op het tapijt, fapsel brandde door grond, tot op de kern van de aarde, fapsel reageerde in een kernreactie met kern van aarde waarbij nucleaire explosie optrad en wereld werd weggevaagdquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet meer fappen? of alleen in vrouwmensen dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |