yeau waar in grunn woon jij dan a bezemquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heh, woon jij ookal in Groningen?! Greetings from je fellow Grunninger dan :p

Nee klopt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee dat heb je niet
[..]
Ja en nee niet afgemaakt. Leerde er niks en dus tijdverspilling. Ga nu business doen

We klappen m op zn boerenbakkes met een batra jwzquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maakt niet uit mattie G, wij schloop hem helemaal kapot, gewoon double teamen jeweet highfive G

Grappig dat je dat vraagt, voor ik jou hier op Fok tegenkwam ben ik jou al meerdere keren bij het stappen tegengekomen...... en wat bedoel je met a bezem echt waar, nooit van gehoord..quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
yeau waar in grunn woon jij dan a bezem

Mag ik meevechten? Gewoon omdat het kan? Ik zag in het vorige deel nog ff een fattie-snap langskomen van Stimodinges, jullie kunnen m'n gewicht gebruiken in het gevecht. GOOI ME OP DE VIJAND SAMMIE.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maakt niet uit mattie G, wij schloop hem helemaal kapot, gewoon double teamen jeweet highfive G

.. wow dat is creepy as fuckquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Grappig dat je dat vraagt, voor ik jou hier op Fok tegenkwam ben ik jou al meerdere keren bij het stappen tegengekomen...... en wat bedoel je met a bezem echt waar, nooit van gehoord..

Ik heb een harige anus, dat wil je niet.quote:
bemoei je met je eigen zakenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik meevechten? Gewoon omdat het kan? Ik zag in het vorige deel nog ff een fattie-snap langskomen van Stimodinges, jullie kunnen m'n gewicht gebruiken in het gevecht. GOOI ME OP DE VIJAND SAMMIE.

Bezem betekent 'slet.'quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Grappig dat je dat vraagt, voor ik jou hier op Fok tegenkwam ben ik jou al meerdere keren bij het stappen tegengekomen...... en wat bedoel je met a bezem echt waar, nooit van gehoord..

Waarom?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. wow dat is creepy as fuck

ze wilde een natte vinger in dr kontquote:

Gadverdamme.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze wilde een natte vinger in dr kont

That ship has sailed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een harige anus, dat wil je niet.
[..]
bemoei je met je eigen zaken

Ik zou je aaien hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Al die haat op mij terwijl ik vet cute ben

Dat zeg ik dus, sinds ik weet dat je op FOK zit ben ik jou nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom sprak je mij niet aan?

Wat denk je nou zelf? De FOK!genen zaten al in hem.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom sprak je mij niet aan?

FATTIE KATAPULT GELADEN MENEER!quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik meevechten? Gewoon omdat het kan? Ik zag in het vorige deel nog ff een fattie-snap langskomen van Stimodinges, jullie kunnen m'n gewicht gebruiken in het gevecht. GOOI ME OP DE VIJAND SAMMIE.

Kan je je volgende Tinder profiel jezelf Bussniss girl noemen en dan stapels poen op de pics, jeweetzquote:

Ik net 1, had bijna geliked op basis van eerste foto :$quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens wel eens 14-jarigen tegengekomen. Van die beugelbekkies

Goed lezen man, damn >.<quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? De FOK!genen zaten al in hem.

Tantoehard mang, tantoe hard.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We klappen m op zn boerenbakkes met een batra jwz

Ahhhh ik las het verkeerdquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, sinds ik weet dat je op FOK zit ben ik jou nog niet tegengekomen

stapels poen op de poenie jatochquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je je volgende Tinder profiel jezelf Bussniss girl noemen en dan stapels poen op de pics, jeweetz

Lol waarom die emo smiley erbij, je laat zo 'apart' negatief klinkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahhhh ik las het verkeerd
Wel apart dat je dus mij herkende op fok van uitgaan..

En wat maakt jou anders dan andere mannen die dat ook kunnen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nou, ik heb DV ook nog wel een intake te bieden.
Take it all in bby
Eens voor wat betreft het eerste, tweede en derde. Dat is ook allemaal geen probleem, maar dan ben je er nog niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zulke gesprekken leiden bij mij ook niet tot seks nee
Maar bekijk het zo; jullie hebben beide op hartje gedrukt dus vinden elkaar beide knap, de interesse en zekerheid in elkaar is er dus al
Een gesprek starten is een kwestie van origineel zijn en haar aandacht trekken want je bent niet haar enige match
Als je merkt dat zij ook echt moeite doet en dingen aan je vraagt kan je wat 'cheeky' vragen stellen. Beperk de complimentjesdie zijn cheesy want zoals ik al zei, jullie vinden elkaar beide knap, dat is duidelijk.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |