Dat denk ik ook zo'n beetje de hele dagquote:
had je beter op moeten letten op school bij competentiemanagementquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denk ik ook zo'n beetje de hele dag
lijkt me vervelendquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter werken aan m'n starr en smartquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had je beter op moeten letten op school bij competentiemanagement
Eerder voor de mensen om me heenquote:
O ja, eten.. Altijd goedquote:
mag ik over je wang likken?quote:
Vieze inbred hierquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
nougat tegen muur?quote:
*nauw gatquote:
zachte of harde?quote:
Waarom heb ik dat gemist?quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:41 schreef Stimorol- het volgende:
Omg 2nutZ. Ntm die lecture geeft over sletten en er dan op gewezen wordt zelf in s&g gepost te hebben.
Staat gewoon in dit topic hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat gemist?
Maar idd, beetje hypocriet
Het gaat om practice what you preach or stfu.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:48 schreef voederbietel het volgende:
Er is toch wel verschil tussen het bed delen met heel veel mensen in een korte periode en een (semi)naakt foto posten op een anoniem forum?
Hoewel ik wel gelijkenissen zie ik geadoreerd/gewaardeerd willen worden vind ik het wel van een andere orde en grootte eigenlijk. Maar goed, waarom het een slecht zou zijn en het andere niet weet ik ook niet zo best.
Maar ntm laat zich toch niet beffen door mensen die ze besteld via Tinder?quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat om practice what you preach or stfu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |