Hoezo niks mee te maken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Je haalt ineens dingen erbij die er niks mee te maken hebben, ik heb sowieso geen zin om de discussie aan te gaan nu. Ga lekker slapen, zou je misschien ook moeten doen
Ja, is duidelijk nu, bedankt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik volg niks, zie toch iemand die over haar vertelt hier in de SC, gaf daar een reactie op. En ik lig er niet wakker van nee, heb je nu je antwoord?
Ja want 1 x een sexy foto plaatsen staat gelijk aan 5 keer per week seks met verschillende mannen, ajb.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo niks mee te maken?
Je bent je aan het afzetten tegen mensen die "sletterig" overkomen. maar vervolgens heb je wel foto's geplaatst in een topic waar een vrouw veelal als een lustobject gezien wordt, dat doe je niet voor de "oh wat een leuk koppie" reacties
maar ik ga ook zo slapen inderdaad
Dom van mijquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja want 1 x een sexy foto plaatsen staat gelijk aan 5 keer per week seks met verschillende mannen, ajb.
even zoekenquote:
Oh nee mensen die gaan denken dat ik een slet ben omdat ik zoals elk wezen neuken wil maar ja boeie ik plaats het gewoon op FOK! want a. niemand kent me en b. niemand geeft een single fuck.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik wil als slet overkomen op FOK!
110 120 geen enkel probleemquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh nee mensen die gaan denken dat ik een slet ben omdat ik zoals elk wezen neuken wil maar ja boeie ik plaats het gewoon op FOK! want a. niemand kent me en b. niemand geeft een single fuck.
Van jouw heb ik inmiddels ook duizend en een foto´s mogen beschouwen omdat die zovaak geplaatst werden in de FOK! KLB WA SC, KLB of via DM en dat terwijl ik je nog nooit heb gesproken.
Niks persoonlijks mocro sis maar ga niet de bitch uithangen omdat een bottombitch harder gescand dan onze medebroeders op een Zip 180 cc met politiescanner.
Pls i just can't.
Ik neem jou niet serieus, ga hier niet eens op in.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh nee mensen die gaan denken dat ik een slet ben omdat ik zoals elk wezen neuken wil maar ja boeie ik plaats het gewoon op FOK! want a. niemand kent me en b. niemand geeft een single fuck.
Van jouw heb ik inmiddels ook duizend en een foto´s mogen beschouwen omdat die zovaak geplaatst werden in de FOK! KLB WA SC, KLB of via DM en dat terwijl ik je nog nooit heb gesproken.
Niks persoonlijks mocro sis maar ga niet de bitch uithangen omdat een bottombitch harder gescand dan onze medebroeders op een Zip 180 cc met politiescanner.
Pls i just can't.
Dat zal mij geen flying fuck geven, je zou het maar toegeven dat je onterecht highclass doet en zelf met foto's aan het strooien bent.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik neem jou niet serieus, ga hier niet eens op in.
Madquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat zal mij geen flying fuck geven, je zou het maar toegeven dat je onterecht highclass doet en zelf met foto's aan het strooien bent.!!!!!!!!!!!!!
Op zich is dit wel waar. Vooral in combinatie met het beweren dat je vriend er echt niet achter mag komen dat je op FOK! zit, maar ondertussen staan er in US al zo veel foto's van je, dat het alleen maar makkelijker wordt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat zal mij geen flying fuck geven, je zou het maar toegeven dat je onterecht highclass doet en zelf met foto's aan het strooien bent.!!!!!!!!!!!!!
Wow.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:32 schreef ntm het volgende:
[..]
MadAls je echt geen flying fuck had gegeven dan had je niet eens gereageerd
Echt he, er zijn meer foto's van haar op FOK! geweest dan een Panini WK 2014 plakboek aan ruimte heeft.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op zich is dit wel waar. Vooral in combinatie met het beweren dat je vriend er echt niet achter mag komen dat je op FOK! zit, maar ondertussen staan er in US al zo veel foto's van je, dat het alleen maar makkelijker wordt.
Moest lachenquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Echt he, er zijn meer foto's van haar op FOK! geweest dan een Panini WK 2014 plakboek aan ruimte heeft.
Ja, precies. Nu is dat geen slecht iets ofzo, mensen moeten lekker foto's van zichzelf posten wat ze willen, maar kom dan niet met die shit aanzetten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Echt he, er zijn meer foto's van haar op FOK! geweest dan een Panini WK 2014 plakboek aan ruimte heeft.
Maar waar ligt de grens dan he. 4 p/w? 3? 2? 1 per maand? Er is niet iets als een absolute universele schaal daarvoor. Allemaal cultureel bepaald en psychisch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Nu is dat geen slecht iets ofzo, mensen moeten lekker foto's van zichzelf posten wat ze willen, maar kom dan niet met die shit aanzetten.
Verder ben je natuurlijk wel gewoon een slet als je in één week 5 verschillende jongens neukt. Losstaand van het feit dat ook vrouwen graag seks hebben. Heb beetje zelfrespect. Pls.
#teamantimocroquote:
Morele standaarden slaan nergens op tegenwoordigquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar waar ligt de grens dan he. 4 p/w? 3? 2? 1 per maand? Er is niet iets als een absolute universele schaal daarvoor. Allemaal cultureel bepaald en psychisch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |