wat praat jij over mijn moederquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De moeder van Gianni is nog rebelser, kom nie hier
Kan het me niet heugen eigenlijk, tenzij er alleen vette mensen van een trap afvallenquote:
Op het postgedrag van haar zoonquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? je kent de moeder van Gianni?
Vind 'm wel tammetjes vergeleken bij de rest anders.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op het postgedrag van haar zoon
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan het me niet heugen eigenlijk, tenzij er alleen vette mensen van een trap afvallen?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
danku, ik zie dit als een complimentquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind 'm wel tammetjes vergeleken bij de rest anders.
Wow harshquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zegmaar niet zo debiel als bijvoorbeeld die 2noten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
danku, ik zie dit als een compliment
wauw, dankjequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zegmaar niet zo debiel als bijvoorbeeld die 2noten.
Debiel zijn heeft ook zijn charmesquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zegmaar niet zo debiel als bijvoorbeeld die 2noten.
ik wist niet dat jij ook aardig kon doenquote:
Klopt, moet wel vaak lachen om je hoor :$quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij ook aardig kon doen
Gelukkigquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, moet wel vaak lachen om je hoor :$
[..]Doe ik vaak genoeg alleen niet tegen die rare nieuwelingen.
En: LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102 gatverdamme dit is sick.
ik heb "het" gezien zondagquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, moet wel vaak lachen om je hoor :$
[..]Doe ik vaak genoeg alleen niet tegen die rare nieuwelingen.
En: LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102 gatverdamme dit is sick.
Haha oh die zie ik nu pas, in de lift ook nogquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkiglachen is gezond!
Die foto's op zijn wielrenfiets ook
Serieus? En?quote:
liep op pinkpop toen een vriend van me opeens zei: "kijk die freak daar"quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha oh die zie ik nu pas, in de lift ook nog
[..]
Serieus? En?
Hahahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liep op pinkpop toen een vriend van me opeens zei: "kijk die freak daar"
En toen zei jij ja dat is fusion'freak' van FOK?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liep op pinkpop toen een vriend van me opeens zei: "kijk die freak daar"
jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha
Jij zo ja dat is hakuna uit het hakuna bos !
openminded ja. travestie boeit niet, maar die moet gewoon een beginnen vette hamburgers te vretenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En toen zei jij ja dat is fusion'freak' van FOK?Maarja op pinkpop mogen ze dan openminded zijn zo'n skelet is voor iedereen shocking, niet eens het travestiegedeelte.
zou me daar echt niet mee bezighouden als ik op een festival zou staanquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En toen zei jij ja dat is fusion'freak' van FOK?Maarja op pinkpop mogen ze dan openminded zijn zo'n skelet is voor iedereen shocking, niet eens het travestiegedeelte.
en bergschoenenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou me daar echt niet mee bezighouden als ik op een festival zou staan
ik kom daar dan voor de muziek niet voor de mannelijke skeletten in een jurk
Idd ja maar gaat nooit gebeurenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
[..]
openminded ja. travestie boeit niet, maar die moet gewoon een beginnen vette hamburgers te vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |