Haha bedankt!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
Handig voor mensen die op hun zij lopen. Ook je tags èn subforum even gefixt.
Tip: roteer je foto's zodat we niet allemaal pijn in ons nek krijgen.
www.imgur.comquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:13 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Haha bedankt!
Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen eerlijk gezegd, ze stonden opeens allemaal scheef..
Even kijken of ik dat kan veranderen voor een duidelijker beeld..
Is geluktquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
www.imgur.com
Uploaden, klik rechtsboven op EDIT en kies voor ROTATE.
Dan de [ img ] linkjes hier plakken
Deal, ik stuur je een pmquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het laatste jurkje, het doorzichtige gele jurkje en de maxirok voor 20 Inc?
Aah, bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:57 schreef Sweetylicious het volgende:
Goedenavond iedereen,
Vanavond ben ik weer bezig geweest met mijn kledingkast ordenen en aangezien ik veel te veel kleren heb, bied ik hier een aantal aan.
Oranje (korte) jumpsuit. Ook leuk voor aankomend wk, vanwege de kleur. Maat 36/38. Vraagprijs 12,50 euro.
Haha graag gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Aah, bedankt voor de uitlegSnapte er al niks van
Grrr ik vond die maxi ook leuk ;9quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee mijn vriendin heeft maatje 94 dus gaat niet passen ben ik bangquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Haha graag gedaan
Interesse erin?
Ik heb het net op de post gedaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:14 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik heb het net op de post gedaan
Gelukkig maar, veel plezier ermeequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ontvangen![]()
Vooral t jurkje valt hier heel goed in de smaak! Dank je!
Maybe yes or maybe no..quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:45 schreef eend112 het volgende:
Is dit nu de dochter van haywoodjablome?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |