Waarom koop je in godsnaam op deze koers bij? Wat is je gedachte hier achter? Dit schouwspel heeft zich nu al 4x voorgedaan. Oppompen van de koers en daarna weer dumpen. Waarom laat je jezelf nu weer voor de gek houden? Beetje dom dat je nu weer op het toppunt gaat kopen vind je niet? Of heb jij een andere reden gezien waarom we omhoog zijn geknald?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heus, ik heb net maar even weer 1000 aandelen bijgekocht
Ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom koop je in godsnaam op deze koers bij? Wat is je gedachte hier achter? Dit schouwspel heeft zich nu al 4x voorgedaan. Oppompen van de koers en daarna weer dumpen. Waarom laat je jezelf nu weer voor de gek houden? Beetje dom dat je nu weer op het toppunt gaat kopen vind je niet? Of heb jij een andere reden gezien waarom we omhoog zijn geknald?
Ik denk dat we binnenkort te horen krijgen dat de ICT-divisie succesvol verkocht is. Eigenlijk heel slecht dat de koers nu al oploopt. Dat geeft aan dat er voorkennis is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:21 schreef Sunri5e het volgende:
Wat er nu gebeurd is zo duidelijk. Er worden telkens hele kleine orders geplaatst van tussen de 1000 en 10000 stuks. Dat zijn duidelijk particulieren die de "boot" niet willen missen. Ze zullen weer bedragen uitkomen zoals zo vaak.
En dan? ICT is het best draaiende onderdeel van Imtech. Ben je mooi klaar mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat we binnenkort te horen krijgen dat de ICT-divisie succesvol verkocht is. Eigenlijk heel slecht dat de koers nu al oploopt. Dat geeft aan dat er voorkennis is.
toch even 15% winst in een dagquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom koop je in godsnaam op deze koers bij? Wat is je gedachte hier achter? Dit schouwspel heeft zich nu al 4x voorgedaan. Oppompen van de koers en daarna weer dumpen. Waarom laat je jezelf nu weer voor de gek houden? Beetje dom dat je nu weer op het toppunt gaat kopen vind je niet? Of heb jij een andere reden gezien waarom we omhoog zijn geknald?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:05 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat we binnenkort te horen krijgen dat de ICT-divisie succesvol verkocht is. Eigenlijk heel slecht dat de koers nu al oploopt. Dat geeft aan dat er voorkennis is.
Dan moet hij/zij het snel verkopen, denk dat Imtech in de - gaat eindigen vandaag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:06 schreef arjan1112 het volgende:
is er hier nog een slimmerik die imtech voor 0,52 heeft gekocht ?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:15 schreef Sunri5e het volgende:
Nu moet je oppassen. Heb het idee dat we vandaag de top hebben gezien en we zelfs wel eens rood kunnen eindigen.
Soort zoekt soort, he. Was het gezellig?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]idd gewoon voorkennis handel
Zolang P.W. Van Gerwenhoofd voorkennis van de AFM is is er geen pakkans
Zelden zo een randdebiel op zo een positie gezien![]()
Ja ik ken hem en mee te maken gehad
Dat is wel een beetje vreemd argument gegeven het koersverloop sinds begin dit jaar/begin vorig jaar/begin jaar ervoorquote:
Allemaal toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:06 schreef arjan1112 het volgende:
is er hier nog een slimmerik die imtech voor 0,52 heeft gekocht ?
Rijke stinkerd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja als je geld zat hebt dan kun je zulke dingen doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
50% in een weekquote:Op maandag 28 juli 2014 17:46 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Koers nu ¤ 0,87
Ziet er goed uit.
Grootste stijger vandaag 8,34 % omhoog!
Daar heb je hem weerquote:Op maandag 28 juli 2014 17:46 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Koers nu ¤ 0,87
Ziet er goed uit.
Grootste stijger vandaag 8,34 % omhoog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |