Je kon ze ook op 2 cent kopen bij opening.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja, zoiets dacht ik al. Maar die kon je alleen kopen als je al aandelen had. Helaas.
Geen idee. Ik had gisteren geen aandelen Imtech. Heb vandaag ordinair gespeculeerd en er leuk mee verdiend.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:23 schreef Yreal het volgende:
Oh, mag je die rechten al uitoefenen? Hoe dan?
Jammer idd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:45 schreef LXIV het volgende:
Als je nu short zou gaan en dat zou dekken met claims had je gratis geld.
Dat zullen ze wel berekend hebben!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:13 schreef Yreal het volgende:
Ik snap alleen niet dat de banken de toko niet gewoon in zijn totaliteit opkopen. Kost ze denk ik uiteindelijk minder?
Zit wel wat in natuurlijk, maar als ing zijnde zou ik zoiets hebben gehad van "knallen we nog wat miljoentjes tegen aan, bezitten we die toko".quote:
En alle schulden..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit wel wat in natuurlijk, maar als ing zijnde zou ik zoiets hebben gehad van "knallen we nog wat miljoentjes tegen aan, bezitten we die toko".
Die schulden zijn niet noodzakelijk aan de opkopende partij. Lijkt me zelfs onwaarschijnlijk..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, schulden aan jezelf. Gaan ze toch niet terug krijgen..
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef corehype het volgende:
Wat the hell... gaat Imtech failliet?
Aandeel staat nu op 0,03quote:
Met een reverse-split van 1:1000 wel ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:34 schreef homme7 het volgende:
ik denk dat Imtech volgend jaar weer op 10 euro staat
en dan weer terugzakt naar 7,20 euroquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:34 schreef homme7 het volgende:
ik denk dat Imtech volgend jaar weer op 10 euro staat
Ik doelde natuurlijk niet op de 3 centquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Record is wel bereikt natuurlijk, de bodem hebben we gehad. Straks maar even wat geld in de put gooien want eind dit jaar tikken we de 3 aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |