Ik zag gisteren een uitzending van john waarin hij vertelde dat de kijker zijn stortvloed aan franse termen niet kon waarderen, hij het boetekleed aantrok en plechtig beloofde beter uit te leggen en makkelijkerquote:Op woensdag 18 november 2015 10:01 schreef soapie het volgende:
Ik vind Gio wel grappig, itt John Gerssen ofzoiets, vreselijke vent is dat. weet niet of hij er nog op is eigenlijk, ik kijk bijna niet meer....
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:04 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een uitzending van john waarin hij vertelde dat de kijker zijn stortvloed aan franse termen niet kon waarderen, hij het boetekleed aantrok en plechtig beloofde beter uit te leggen en makkelijker
Rode fruit insert franse naam, moet je maar even terug kijken.quote:
Ze hebben daar een eigen zender, je zou dus grenzeloos koken servie kunnen uitwisselen met de nederlandse versie van grenzeloos koken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:48 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Wie doet ze dan? Ik bedoel niet met Sara la Fountain, maar met een Nederlandse presentator.
ik vind Danny ook wel leuk hoor. alleen niet een hele dag, dan gaat het vervelen. laatst had hij achter elkaar van die oma's met hun Indische recepten. dat kwam me na een uur de strot wel uitquote:Op woensdag 18 november 2015 09:43 schreef alors het volgende:
Haten op Giovanni
Wat een baas
Ik vind bijna iedereen behalve, Mounir, Evert, Roberta, Rudolph irritanter dan hem. EsteeDanny, dat manwijf die chefkok is, die twee tutjes met hun Arabische dingen, Andrea, dan zap ik altijd weg of het geluid gaat uit.
ja ik krijg bij martha steward zo'n direktrice-gevoel. zo van: zoals ik doe is de enige juiste manier.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:05 schreef alors het volgende:
Die Martha Stewart vind ik trouwens echt een naar mens, niet leuk om naar te kijken. Die Australische/Nieuw Zeelandse was zo leukAnna Langbein.
Die Lorraine Pascale is ook wel sympathiek, maar ze kookt bijna alleen maar met drank en met varken
Ja zo'n lage stem voor een vrouw heeft ze ook, komt een beetje autoritair over.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja ik krijg bij martha steward zo'n direktrice-gevoel. zo van: zoals ik doe is de enige juiste manier.
heel irritant
Lorraine Pascal is toch die donkere vrouw? die doet me qua presenteren een beetje denken aan Nigella, maar ze doet leuke dingen soms
Echt zo'n lieve vrouw lijkt me datquote:
Die Langbein praat wel echt alsof er al tien jaar lang een aardappel vast zit in haar keel, heel irritant.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:05 schreef alors het volgende:
Die Martha Stewart vind ik trouwens echt een naar mens, niet leuk om naar te kijken. Die Australische/Nieuw Zeelandse was zo leukAnna Langbein.
Die Lorraine Pascale is ook wel sympathiek, maar ze kookt bijna alleen maar met drank en met varken
Harry Eastwood. Met dr stomme Frans/Engels combinatie in die winkelstukjes. Brrrr.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:42 schreef Grutsk het volgende:
Hoe heet die chick trouwens met haar Baking Good Baking Bad? Die is zo fucking irritant met haar gegiechel en naughty, naughty, naughty.
Nee, doe mij maar Giovanni en zijn Italiaanse kookwedstrijd.
Die heb ik ook laatst gemaakt, ipv kipfilet had ik drumsticks gemarineerd en in de oven gedaan; heerlijk gegeten.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:40 schreef moemoe het volgende:
Het nieuwe programma van Jamie Oliver vind ik erg leuk: http://www.24kitchen.nl/jamies-super-food
Zoals ook bij 30 minute meals (van zijn hand) zijn het vrij vlotte en gemakkelijke recepten. Alleen dan nu in een andere variant.
1 recept inmiddels van geprobeerd en die is lekker bevallen. Kip gemarineerd met kurkuma & oregano met paprika en zelfgemaakte hummus + groene bladgroenten. Echt een gerecht met langzame koolhydraten, nadien was ik zeker voor 2,5 uur verzadigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |