Prijzenoorlog om brood, toen gooiden ze er geloof ik extra rogge in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets uit de tijd van de oorlog.
Misschien denkt ze dat het helpt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik haal altijd stoere mannen broodAanbevolen door de bakster
Ja en het is goedkoper dan tarwe.. volkoren danquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat speltbrood voor een fikse prijs bij Ekoplaza in de schappen ligt.
Soms wordt je ook van alles op de mouw gespeld qua 'gezond'.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja en het is goedkoper dan tarwe.. volkoren dan
Nee, is lekker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
Ik haal ook wel eens zuurdesem brood, vinden veel mensen vies.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms wordt je ook van alles op de mouw gespeld qua 'gezond'.
Ja he, en je zit snel vol. Ik had een Duitse huisgenoot, die vond dat Nederlandse luchrige brood niet te eten.quote:
is het enige brood wat ik lus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
Ik haal ook wel eens zuurdesem brood, vinden veel mensen vies.
Ik vind het ook heerlijk, en het valt zo lekker. Jammer wel dat ik ervoor naar Ekoplaza moet, waar het vaak is uitverkocht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja he, en je zit snel vol. Ik had een Duitse huisgenoot, die vond dat Nederlandse luchrige brood niet te eten.
Trends moet je niet instinken. Gewoon gezond verstand gebruikenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De conclusie is: het maakt geen reet uit tenzij je overgevoelig bent voor trends.
De meeste healthfoods zijn juist niet goed. Althans, rage start, mensen gaan het doen en na een paar jaar blijkt het helemaal niet zo te zijn. Dat zie je steeds vakerquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:19 schreef isax het volgende:
ik ben al sinds mijn 12e zo'n healthfood mafkees
maar nu gaat het me onderhand te ver.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste healthfoods zijn juist niet goed. Althans, rage start, mensen gaan het doen en na een paar jaar blijkt het helemaal niet zo te zijn. Dat zie je steeds vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |