De Koerden zullen Kirkuk niet zo snel opgeven aan ISIS als het Iraakse leger.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:21 schreef Grutsk het volgende:
Waarom meldt nu.nl dat ISIS Kirkuk heeft ingenomen?
Edit: mijn god, ze hebben een artikel van een andere website verkeerd overgenomen.
Nee, daarom vond ik het al zo vreemd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:25 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De Koerden zullen Kirkuk niet zo snel opgeven aan ISIS als het Iraakse leger.
Iraqi President Talabani (Kurdish) criticized for designating Kirkuk “Jerusalem of Kurdistan”quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:25 schreef UpsideDown het volgende:
De Koerden zullen Kirkuk niet zo snel opgeven aan ISIS als het Iraakse leger.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:29 schreef Bilge het volgende:
De circa 30 ontvoerde Turkse vrachtwagenchauffeurs zijn vrijgelaten door ISIL, maar vervolgens ontvoerd door een andere groepering. Wat een land.
Bron
Klopt, deze video's zijn gister ook gepost.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
Het leger is/was sowieso niet geliefd zo te zien:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:29 schreef Bilge het volgende:
De circa 30 ontvoerde Turkse vrachtwagenchauffeurs zijn vrijgelaten door ISIL, maar vervolgens ontvoerd door een andere groepering. Wat een land.
Bron
Oke, ik loop iets achter inderdaad. Is Tikrit nou ook overgenomen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:31 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Klopt, deze video's zijn gister ook gepost.
Rebellen Irak nemen ook Tikrit inquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oke, ik loop iets achter inderdaad. Is Tikrit nou ook overgenomen?
Watquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:34 schreef Charismatisch het volgende:
Parlement annuleert stemming over "state of emergency" omdat niet genoeg parlementsleden zijn komen opdagen.
Het wordt steeds gekker.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:34 schreef Charismatisch het volgende:
Parlement annuleert stemming over "state of emergency" omdat niet genoeg parlementsleden zijn komen opdagen.
Ongelofelijk, wat een land...quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:34 schreef Charismatisch het volgende:
Failtwitter:AJELive twitterde op donderdag 12-06-2014 om 12:36:25BREAKING: Iraqi parliament "fails" to vote on declaring state of emergency- Iraqi State TV. reageer retweet
Zie je, dit bedoel ik dus met mensen die hun land verraden en er alles aan doen om Maliki tegen te werken. Ongelooflijk gewoon.quote:
Irakese politici kunnen geeneens bij elkaar komen. Logisch dat ze verliezen van ISIS.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:38 schreef Charismatisch het volgende:
Failtwitter:AJELive twitterde op donderdag 12-06-2014 om 12:36:25BREAKING: Iraqi parliament "fails" to vote on declaring state of emergency- Iraqi State TV. reageer retweet
Maliki heeft zich dan ook niet echt populair gemaakt bij een groot deel van het land. Het was feitelijk gewoon en sjiitische Saddam.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zie je, dit bedoel ik dus met mensen die hun land verraden en er alles aan doen om Maliki tegen te werken. Ongelooflijk gewoon.
Alles wijst er op dat dit een opgezet plan is.
Als de Koerden, Arab Sunna en helft van de Arab Shia niet komt blijft er niks over nee. Maliki moet weg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:40 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Irakese politici kunnen geeneens bij elkaar komen. Logisch dat ze verliezen van ISIS.
Eigen landen maken al helemaal niet. Ik denk dat Irak in meerdere autonome gebieden beter zal werken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:44 schreef UpsideDown het volgende:
Opdelen die handel, dit land werkt niet. De boel bij elkaar proberen te houden is onbegonnen werk.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:45 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Eigen landen maken al helemaal niet. Ik denk dat Irak in meerdere autonome gebieden beter zal werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |