Hij is zwaar anti-Moslimbroederschap, en was de baas toen Mossad een Hamas-leider doodde in Dubai.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:53 schreef theunderdog het volgende:
Beetje toffe politiechef of zo corrupt als de tering?
Ah, een topper dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hij is zwaar anti-Moslimbroederschap, en was de baas toen Mossad een Hamas-leider doodde in Dubai.
He came to international attention while overseeing the investigation of the group suspected of assassinating Mahmoud al-Mabhouh.
Hopelijk worden ze platgebombardeerdquote:
Of die drones nou boven Pakistan hangen of Iraq..quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:36 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik vraag me af of de VS dat zelf wilt. Denk het niet eerlijk gezegd, niet met Obama aan het roer in ieder geval. En terecht ook lijkt me.
Ik denk dat Irak significant meer problemen kan opleveren dan Pakistan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of die drones nou boven Pakistan hangen of Iraq..
Als in? Politiek gezien? Dat het falen van de USA nog extra wordt bekracht?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:38 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik denk dat Irak significant meer problemen kan opleveren dan Pakistan.
Toen de Amerikanen weg gingen zaten er nog steeds terroristen in die steden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Het is trouwens wel echt eenwaard dat de stad waar Amerikanen 2x zwaar hebben gevochten, Fallujah, ook gewoon weer in handen is van Insurgents/ISIL.
Maar we zien wel wat er gaat gebeuren in Iraq
Hopelijk gaat het ze lukken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:25 schreef Peunage het volgende:
In Basra hebben 13.000 vrijwilligers zich aangemeld bij het leger om Mosul te bevrijden.
Want?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk worden ze platgebombardeerd
Dat valt wel mee hoor. Het lijkt steeds duidelijker te worden dat de legerleiding in Mosul zich als ex-baathisten voor deden maar blijkbaar echte baathisten zijn. Fout van Maliki om dit soort mensen weer toe te laten in het leger. Maar ja, had hij het niet gedaan dan zou hij weer een dictator zijn die soennieten discrimineert en zo.quote:
Welnee, conflicten horen erbij.quote:
Ja, maar ISIS neemt wel steeds meer stukken van Irak in.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Het lijkt steeds duidelijker te worden dat de legerleiding in Mosul zich als ex-baathisten voor deden maar blijkbaar echte baathisten zijn. Fout van Maliki om dit soort mensen weer toe te laten in het leger. Maar ja, had hij het niet gedaan dan zou hij weer een dictator zijn die soennieten discrimineert en zo.
Je bedoelt het land of wat? Boeit sowieso weinig, landsgrenzen in het MO betekenen toch niet veel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Daarom is Irak nog wel tegen dode opgeschreven.
Binnen die landgrenzen wonen mensen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:49 schreef waht het volgende:
[..]
Je bedoelt het land of wat? Boeit sowieso weinig, landsgrenzen in het MO betekenen toch niet veel.
Ze zullen binnen no time terug naar hun mand worden gestuurd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar ISIS neemt wel steeds meer stukken van Irak in.
Zie ze nu maar eens te stoppen.
Door wie?quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze zullen binnen no time terug naar hun mand worden gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |