begravenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
IS DAt die flim waarin ze hem begraaf?
in de park togquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja bdank waar ze begraven die man in de graf
Ah nice, heb geen eten hier.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje, maar nu ff pizza uit de oven halen
En Mono is thuis
oh da's zo naar als je op bed ligt en je drinken op is. Ik krijg alleen door die gedachte dan al een droge bekquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah nice, heb geen eten hier.
Beetje op bed zitten en klassieke muziek luisteren. Appelsap is inmiddels op, rip.
Nou ja, ik kan gewoon naar beneden lopen, maar ja, opstaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh da's zo naar als je op bed ligt en je drinken op is. Ik krijg alleen door die gedachte dan al een droge bek
hij was lekkahquote:
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan gewoon naar beneden lopen, maar ja, opstaan.
Al deze struggles.
Vergeet ik altijd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo herkenbaarAltijd goed voorbereid zijn door een nieuw pak drinken neer te zetten als de vorige bijna op is
quote:
Deze hik is eckte niet grappig, het gaat maar niet weg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Bitterlemon het volgende:
Nu maar eens een nacht doorhalen in de waarschijnlijk nutteloze poging m'n ritme te herstellen.
[..]
Dat zou wel kut zijn, dan zit je pas op de helft van je levenquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gewoon vergeetachtig.
Ik ben waarschijnlijk op m'n 40e dement of zo.
Omgekeerd een glas water drinken, de hik "verdrinken", werkt altijd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Deze hik is eckte niet grappig, het gaat maar niet weg.(Als je me lappie zou kunnen hackn had je het gehoord...)
Wil bijna op me kop gaan staan maar ben te stoned!
Zo erg zal het vast niet zijn. Hoop ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zou wel kut zijn, dan zit je pas op de helft van je levens
Mot ik alsnog op me kop gaan zijn...quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omgekeerd een glas water drinken, de hik "verdrinken", werkt altijd.
Ik probeerde dat laatst, en toen viel ik om 09:30 toch nog in slaap (per ongeluk) en werd pas om 18:00 wakker ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Bitterlemon het volgende:
Nu maar eens een nacht doorhalen in de waarschijnlijk nutteloze poging m'n ritme te herstellen.
[..]
hap suiker nemenquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:26 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Mot ik alsnog op me kop gaan zijn...
Plus, wie drinkt er nog water?
Helpt dat?!?quote:
Op de kop? Gewoon vanaf de verkeerde kant drinken. Soort van. Google het gewoon maar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:26 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Mot ik alsnog op me kop gaan zijn...
Plus, wie drinkt er nog water?
Gaat ook altijd mis bij mij ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik probeerde dat laatst, en toen viel ik om 09:30 toch nog in slaap (per ongeluk) en werd pas om 18:00 wakker ofzoKon ik die nacht weer niet slapen, was m'n ritme nog verder verschoven
Heb nog wel een xtc pil, misschien helpt dat me om een nachtje door te halen
Aaaah, ok!quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Op de kop? Gewoon vanaf de verkeerde kant drinken. Soort van. Google het gewoon maar.
Lang leve Google!quote:Drinken en iets anders doen
Hiervoor is een vol glas water nodig dat aan de rand van de keukentafel moet staan. De persoon met de hik moet voorover buigen en beginnen te drinken en ondertussen proberen steeds meer overeind te komen. Ondertussen moet gewoon doorgedronken worden, terwijl er door de neus geademd wordt. De hik lijkt niet tegen deze wat rare oefening opgewassen.
Suikerklontje in azijn
Niet zo lekker, maar blijkbaar wel effectief is om een suikerklontje in witte azijn te drenken en dit vervolgens onder de tong te laten smelten. Deze rare combinatie moet langzaam worden doorgeslikt. Vies en zuur, maar het werkt wel.
Ja iddquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gaat ook altijd mis bij mij ja.
Wel kut als het misgaat, dan gaat je ritme alleen maar verder naar de tyfus.
En xtc is wat extreem voor een nachtje doorhalen, niet?
Pff. Nou ja, gewoon doen dan. #yoloquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd
Mja, heb nog een pil die op moet en die niemand anders met me wil delen (zelfs mono nietmaar die wil wel mee chillen 's nachts
), en over anderhalve week begint mijn 'normale leven' weer. Met 30 uur per week werk en daarna 30/40 uur per week school, dus dan kan het niet meer
En 't is ook alweer een jaar geleden dat ik dat voor de laatste keer deed
whehequote:Op donderdag 12 juni 2014 03:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Pff. Nou ja, gewoon doen dan. #yolo
En dan alsnog in slaap vallen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
wheheja tchog
Eigenlijk een win-win: ik zit niet meer met een ongebruikte pil in m'n wiet-doosje, ik ben voor het eerst sinds lange tijd weer eens waus (wat na lange tijd altijd fijnere waus'en zijn), en door het nachtje doorhalen kan ik diezelfde avond weer eens op tijd gaan slapen
Dat zou kut zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En dan alsnog in slaap vallen.
Veel plezier iig.
Ik zit alweer buiten.
Niet om je buzzzz te killen maar met een pilletje op, (en al is 't maar een klein beetje), willie dan niet dansen? Of bewegen iig?quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd
Mja, heb nog een pil die op moet en die niemand anders met me wil delen (zelfs mono nietmaar die wil wel mee chillen 's nachts
), en over anderhalve week begint mijn 'normale leven' weer. Met 30 uur per week werk en daarna 30/40 uur per week school, dus dan kan het niet meer
En 't is ook alweer een jaar geleden dat ik dat voor de laatste keer deed
Ja, daarom nachtwandeling in stadsparkquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:05 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Niet om je buzzzz te killen maar met een pilletje op, (en al is 't maar een klein beetje), willie dan niet dansen? Of bewegen iig?
Muggen vallen om deze tijd gelukkig wel mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zou kut zijnMaar doorgaans lukt dat niet als je space't
Hehe lekkah, ik zou lekgestoken worden door muggen, denk ik
Zo maar eens tukken als dit wijntje op is.
Hihi, ontbijt'zequote:Op donderdag 12 juni 2014 04:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Muggen vallen om deze tijd gelukkig wel mee.
En ik zo maar eens m'n ontbijt smeren.
Trusten alvast
JaaaaaaaaaaaaaH!!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, daarom nachtwandeling in stadspark
Lekker wausenquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:08 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaH!!!!!
Deze ken ik... en dat het dan vijf uur is en alles is nog stil, geen autos, trams, brommertjes, geen ene shit!
One with the world
Tsjeey... die klapkaak ken soms lastig zijn, want dat is dan je lichaam die 't overneemt, iig je hele systeem is onder invloed... van iets.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lekker wausenUren door wandelen, muziekje aan, klapkaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |