Dat kan inderdaad ontploffen ja, hele huizen waarvan de gevel afgeblazen zijn. Inderdaad maar even niet rokenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:25 schreef isax het volgende:
[..]
uit de keuken/kookpit.
ik heb echt een heel mooi stokbrood gekocht
Valt wel mee toch? Tenzij het echt slecht geventileerd isquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ontploffen ja, hele huizen waarvan de gevel afgeblazen zijn. Inderdaad maar even niet roken
Als je het raam open zet is het wel snel weg
LaTeX is een manier om documenten te schrijven, vooral handig voor wetenschappelijke notaties.quote:
allebij staan openquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ontploffen ja, hele huizen waarvan de gevel afgeblazen zijn. Inderdaad maar even niet roken
Als je het raam open zet is het wel snel weg
Nou ja, een uur je gas aan laten staan is een hoop.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Tenzij het echt slecht geventileerd is
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:29 schreef isax het volgende:
TROUWENS
zag vandaag weer de onderbroek wielrenner![]()
eigenlijk was het best leuk wandellen.
ik vind het wel rustig kwa aparte figurenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, yes, als je bijna aan het eind van je leven zit, wie heeft er dan nog tijd voor broeken.
hmm heb het wel eens een hele nacht gehadquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, een uur je gas aan laten staan is een hoop.
Kan. Geen goed idee, maar kan. En als je huis niet supertochtig is mag je blij zijn dat je geen vuur gemaakt heb. Er zijn huizen die ontploft zijn door de vonk van de deurbelquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm heb het wel eens een hele nacht gehad
Ik ga het proberen, om het te onderzoeken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan. Geen goed idee, maar kan. En als je huis niet supertochtig is mag je blij zijn dat je geen vuur gemaakt heb. Er zijn huizen die ontploft zijn door de vonk van de deurbel
Blijf je toch bij Liesje pitten? Ik heb ook nog wel een adresje in Den Haag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb geen zin om naar de trein te lopen. Ik zit nog op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |