Wie niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]de ene dag voel ik me 20 en de andere dag 60
2x en gelijk heb jequote:Op woensdag 11 juni 2014 04:16 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb ook nog geen rimpeltje alleen hangen mn tetten op mn knieeen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
TT komt van punkie hoor, ik wist ff niks![]()
![]()
Die van mij hangen op mijn buik, is dat een goed teken ?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:16 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb ook nog geen rimpeltje alleen hangen mn tetten op mn knieeen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die van mij hangen op mijn buik, is dat een goed teken ?
nietus je hebt geen memmen muppetquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vriendschap is een illusie... Droom
Nee, deze nacht gaat het om je borstkas!quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
we een mooi nummer opzichquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik maar soms zie ik een opening voor een liedje
quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:19 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee, deze nacht gaat het om je borstkas!
Die staat vors vooruit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:19 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee, deze nacht gaat het om je borstkas!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nietus je hebt geen memmen muppet![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]![]()
Ik ben zoooo blij dat mijn man hier niet post!
ja zeker weten, het is leuk om samen op dingen te reageren, vooral als je dezelfde ideeën hebtquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Of het geeft een speciale demensie aan je relatie
Mooi hequote:
Ik ken hem wel maar hou niet zo van Nederlandse muziek, op een paar uitzonderingen na.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:23 schreef Punkman het volgende:
Wie kent hier Bram Vermeulen, nog een stapje verder, maar zo mooi.
Ik ken hem wel maar zou niet zo nummers weten van hem. Ben wel aan het kijken nu of ik iets ken maar dat zal vast welquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:23 schreef Punkman het volgende:
Wie kent hier Bram Vermeulen, nog een stapje verder, maar zo mooi.
Mocht je Bram Vermeulen nog niet kennen, dat is echt een aanrader.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi he![]()
En ik zeg altijd dat ik nederlandse muziek niet kan uitstaan maar jaren 80 liedjes zijn een uitzondering.
Ik kan gewoon niet goed tegen smartlapen muziek..
ja idd dit zijn mooi nummers, ik ben helemaal dol op de nummers van bram vermeulen. Ken je die?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi he![]()
En ik zeg altijd dat ik nederlandse muziek niet kan uitstaan maar jaren 80 liedjes zijn een uitzondering.
Ik kan gewoon niet goed tegen smartlapen muziek..
quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:24 schreef Miek37 het volgende:
Skattekes, het was mij een waar genoegen maar de drank is op, het pakkie peukie bijna leeg, ik ga ff slapen, sweet dreams!![]()
![]()
truste miek tot morgen en lekker slapenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:24 schreef Miek37 het volgende:
Skattekes, het was mij een waar genoegen maar de drank is op, het pakkie peukie bijna leeg, ik ga ff slapen, sweet dreams!![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:24 schreef Miek37 het volgende:
![]()
Welterusten Mieke, en niet meer over me tieten dromen hequote:Op woensdag 11 juni 2014 04:24 schreef Miek37 het volgende:
![]()
vind ik ook mooi, vaak geluisterd op weg naar het werk. lekker op het fietske en dan bram vermeulen. er is een groot man aan hem verloren gegaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:27 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn stem kan ik inderdaad en ik weet dat mijn moeder het luisterde want ze vond zulke rauwe stemmen mooi.
Ik weet van hem erg weinig. Het liedje kon ik inderdaad. En is helaas vaak zo met goede artiesten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
vind ik ook mooi, vaak geluisterd op weg naar het werk. lekker op het fietske en dan bram vermeulen. er is een groot man aan hem verloren gegaan.
Ik zat het testament te luisteren en die kon ik wel ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik denk dat de steen en het testament van bram vermeulen wel bekent zijn
Te veel dus niet goed geluisterd. Punkerquote:
de steen ook? die is ook heeeeeel mooiquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zat het testament te luisteren en die kon ik wel ja.
Gaat over mensen die hard werken voor een minimumloon en daar nooit een bedankje voor krijgen, maar wel als eerste dood gaan ..quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te veel dus niet goed geluisterd. Punker
Ik ben meer van dit soort Gospelquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit vind ik ook wel mooi. Zag het wel eens op tv. Het is Southern Gospel. 3 zingen er solo. Van die derde krijg ik echt kippenvel, zo'n mooie lage stem heeft hij.
Ja dat klopt wel allemaal. Helaasquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gaat over mensen die hard werken voor een minimumloon en daar nooit een bedankje voor krijgen, maar wel als eerste dood gaan ..
Ff geluisterd maar ik herkende het liedje niet. Sollyquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
de steen ook? die is ook heeeeeel mooi
vind je hem wel mooi????quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff geluisterd maar ik herkende het liedje niet. Solly
quote:
ja dat klopt, hij heeft zware nummers, maar dat vind ik juist wel mooiquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ja klonk wel mooi. Maar heb niet te lang geluisterd want wil niet emotioneel worden en dat kan met zulke liedjes ineens gebeuren.
Niet mijn dingetje, snel uitgezetquote:
quote:
Je kent de steen niet ?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff geluisterd maar ik herkende het liedje niet. Solly
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je kent de steen niet ?
Ook door Paul de Leeuw opnieuw ingezongen.
yepquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig dat er veel variatie is op muziek gebied, voor iedereen wat
Ja inmiddels wel. Ik heb echt meer dan 15 jaar zulke muziek ontweken dus het is echt niet raar in mijn geval en tuurlijk zal ik hem wel eens gehoord hebben alleen herken ik het niet meer. Wat ik met veel andere liedjes weer wel heb.quote:
Toen mijn opa gecremeerd werd werd deze test opgedragen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel. Ik heb echt meer dan 15 jaar zulke muziek ontweken dus het is echt niet raar in mijn geval en tuurlijk zal ik hem wel eens gehoord hebben alleen herken ik het niet meer. Wat ik met veel andere liedjes weer wel heb.
Ik snap je helemaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toen mijn opa gecremeerd werd werd deze test opgedragen.
Maar ik herkenden het nummer van Bram Vermeulen er in.
Ik heb dart tegen die gast gezegd en was gelijk de lul.
Ik vond het zo weinig origineel dat ik kwaad werd.
Hij deed net of hij het zelf verzonnen had.
Haat de steen sinds dien, en helemaal toen Paul de Leeuw een cover er van deed.
The reflex is cool.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:06 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vond dit clipje vroeger zo cool![]()
![]()
Het water effect dingetje dan![]()
Lekker is dat dan hèquote:Op woensdag 11 juni 2014 05:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ow wat is het lekker afgekoeld zeg pffff heerlijk
Wild Boys vond ik eng toen, nu moet ik er hard om lachenquote:Op woensdag 11 juni 2014 05:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
The reflex is cool.
Net als Wild Boys.
ik heb sowieso al een hekel aan mensen die met nummer of teksten van een ander aan de haal gaanquote:
Klopt, kan ik ook niet zo goed tegen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb sowieso al een hekel aan mensen die met nummer of teksten van een ander aan de haal gaan
Heb daar een grote ruzie met familie om gehad, behalve mijn ouders en zussen, maar die klojo beweerde dat het zijn eigen tekst was.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, kan ik ook niet zo goed tegen.
isabella zei laatst ook al de steen is van paul de leeuw, en wij beide NEEEEEHHHEEEEEEEEEEEE is van bram verdikkeme.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, kan ik ook niet zo goed tegen.
dat is een crematie sowieso niet, maar dit legt er een extra druk onder.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb daar een grote ruzie met familie om gehad, behalve mijn ouders en zussen, maar die klojo beweerde dat het zijn eigen tekst was.
Was niet gezellig.
Sommige mensen zijn echt raar moet je dan maar denken. En nee zal vast niet leuk zijn geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb daar een grote ruzie met familie om gehad, behalve mijn ouders en zussen, maar die klojo beweerde dat het zijn eigen tekst was.
Was niet gezellig.
Ja dat snap ik ook als je dat dan weet. Frustraties alom dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
isabella zei laatst ook al de steen is van paul de leeuw, en wij beide NEEEEEHHHEEEEEEEEEEEE is van bram verdikkeme.
zij kent het niet anders als van paul de leeuw maar wij weten beter. maar het idee dat hij met de bekentheid van dat nummer aan de haal gaat is: [ link | afbeelding ]
Klopt en dat zou zo niet moeten. Grrrr familie's en toestandenquote:Op woensdag 11 juni 2014 05:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat is een crematie sowieso niet, maar dit legt er een extra druk onder.
Ik was echt kwaad, plaats er een voetnoot bij.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt raar moet je dan maar denken. En nee zal vast niet leuk zijn geweest.
Ik herken de frustraties en woede die je dan hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik was echt kwaad, plaats er een voetnoot bij.
Maar mocht dat van (behalve mijn eigen familie) niet zeggen ..
kan isa niks aan doen, maar het is gewoon jammer dat zo'n prachtnummer dan op een anders zijn naam staat blijkbaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook als je dat dan weet. Frustraties alom dan.
Te grote bek waarschijnlijk, maar als je een gedicht voordraagt dat niet niet van je zelfs is, en doet alsof het wel zo is dat het van jezelf is dan vlieg ik tegen de muur.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik herken de frustraties en woede die je dan hebt.
Net zoals Make You Feel My Love. Iedereen denkt dat dat nummer van Adele zelf is maar het is van Bob Dylan en zijn versie vind ik veel mooier.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
isabella zei laatst ook al de steen is van paul de leeuw, en wij beide NEEEEEHHHEEEEEEEEEEEE is van bram verdikkeme.
zij kent het niet anders als van paul de leeuw maar wij weten beter. maar het idee dat hij met de bekentheid van dat nummer aan de haal gaat is: [ link | afbeelding ]
meer begrafenisondernemer dingus nog wat, in dit geval.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en dat zou zo niet moeten. Grrrr familie's en toestanden
Lol, Ik kom niet aan Isa, zijn er al genoeg voor die dat doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
kan isa niks aan doen, maar het is gewoon jammer dat zo'n prachtnummer dan op een anders zijn naam staat blijkbaar.
Dat is helemaal schandalig dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
meer begrafenisondernemer dingus nog wat, in dit geval.
precies verbieden om een nummer te coveren en anders heel duidelijk erbij vermelden waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Net zoals Make You Feel My Love. Iedereen denkt dat dat nummer van Adele zelf is maar het is van Bob Dylan en zijn versie vind ik veel mooier.
Ik snap ik snap, afkoelen jullie 2 rustig adem halen nuquote:Op woensdag 11 juni 2014 05:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Te grote bek waarschijnlijk, maar als je een gedicht voordraagt dat niet niet van je zelfs is, en doet alsof het wel zo is dat het van jezelf is dan vlieg ik tegen de muur.
Vooral omdat we Bram een klein beetje kennen en hebben ontmoet.
Ik vind die van Adele mooierquote:Op woensdag 11 juni 2014 05:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Net zoals Make You Feel My Love. Iedereen denkt dat dat nummer van Adele zelf is maar het is van Bob Dylan en zijn versie vind ik veel mooier.
Daarvoor worden er teveel covers gemaakt om dat te realiseren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
precies verbieden om een nummer te coveren en anders heel duidelijk erbij vermelden waar het vandaan komt.
isa is ook mij favo absoluut. NOBODY FUCKS WITH ISAquote:Op woensdag 11 juni 2014 05:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, Ik kom niet aan Isa, zijn er al genoeg voor die dat doen.
En ja je kan niet alles weten natuurlijk alleen als je dan zelf een favoriet heb en je weet dat het gebeurt dan is het wat vervelender.
helaas welquote:Op woensdag 11 juni 2014 05:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarvoor worden er teveel covers gemaakt om dat te realiseren.
Gelukkig maar, dus ik hoef niet aan de schandpaal?quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen als je het nummer voor het eerst hoort uit haar keel.
Nee, je komt weg met een milde afstraffing.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dus ik hoef niet aan de schandpaal?
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, je komt weg met een milde afstraffing.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind alleen deze versie leuk en ik weet niet of het van Tom is of van iemand anders![]()
Jij hebt geen smaakquote:Op woensdag 11 juni 2014 05:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind alleen deze versie leuk en ik weet niet of het van Tom is of van iemand anders![]()
Opvoeding in mijn geval, ben ook met mijn moeder naar een concert van hem geweest toen ik een jaar of 17 was en vond het wel leuk.quote:
Daar hoor je nooit meer iets van.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Opvoeding in mijn geval, ben ook met mijn moeder naar een concert van hem geweest toen ik een jaar of 17 was en vond het wel leuk.
Joe cocker heb ik ook gezien met haar. Dat was gewoon schitterend![]()
Volgens mij treed ie af en toe nog wel op maar hoe oud is ie inmiddels wel niet en zo gezond heeft ie niet geleefd. Ik vond het 20 jaar geleden al een wonder dat ie nog zongquote:Op woensdag 11 juni 2014 05:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar hoor je nooit meer iets van.
Van deze Joe hoor je ook nooit meer wat van.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij treed ie af en toe nog wel op maar hoe oud is ie inmiddels wel niet en zo gezond heeft ie niet geleefd. Ik vond het 20 jaar geleden al een wonder dat ie nog zong
Volgens mij ook niet nee. alleen zijn oude liedjes allemaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van deze Joe hoor je ook nooit meer wat van.
Die man die dat nummer aankondigt was volgens mij die pedofiel die zo'n groot schandaal veroorzaakte in Engeland.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet nee. alleen zijn oude liedjes allemaal.
Laten we daar maar niet over beginnenquote:Op woensdag 11 juni 2014 05:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die man die dat nummer aankondigt was volgens mij die pedofiel die zo'n groot schandaal veroorzaakte in Engeland.
Vorige week nog een heel concert van m op ned. 2!quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar hoor je nooit meer iets van.
Is daar niet een handleiding van te googlen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:05 schreef isax het volgende:
mijn airco waterresevoir zit vol.
snap niet hoe dat leeg moet
ik heb de handleiding maar het is zo'n dit zou je moeten weten handleiding.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is daar niet een handleiding van te googlen?
Handigquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:09 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb de handleiding maar het is zo'n dit zou je moeten weten handleiding.
samenvatting: airco stopt, waterpomp word activeert. begint weer als hij leeg is.quote:
Geen teiltje?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:38 schreef isax het volgende:
ik heb een houte vloer.![]()
wtf hoe moet ik dit oplossen
die doet het nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:49 schreef DeZwabber het volgende:
En dat slangetje wat op de achterkant zit doet het niet / zit er niet?
ik denk dat dat idioten ding niet werkt omdat hij niet recht staat. hier rolt alles en hij staat op het ergste punt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
Maar volgens die handleiding moet je het dopje uit het gaatje op de grond halen voor nood. Dus als daar niets uit komt dan zit er geen water in het reservoir denk ik? Dan geeft hij misschien wel gewoon een verkeerde melding.
Anders, als je dat dopje er nog neit afgehaald hebt, kan je dat ding niet op een kratje of zo zetten, dat hij hoog genoeg zit om er een teiltje onder te zetten?
Dat is gewoon mooi toch? Eenvoud kan soms mooier zijn dan allerlei luxe, en helemaal als jij je daar lekker bij voelt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:10 schreef isax het volgende:
tja dit is dan ook wel het top punt van eenvoudig.
kan er niets tegen doen, is waar ik me het prettigste bij voel.
ik voel me heerlijk!quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:13 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dat is gewoon mooi toch? Eenvoud kan soms mooier zijn dan allerlei luxe, en helemaal als jij je daar lekker bij voelt.
Haha, moet je toch zelf weten gekkie ik snapte 'm alleen niet, ik zag een jodenster?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
zo beter? ik had even zin in iets nieuws
Spannend!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:11 schreef Persefoneia het volgende:
Goedemorgen![]()
De vlag staat klaar. Hopelijk kan hij uit met een schooltas eraan.
Mijn dochter krijgt vandaag uitslag van haar examen
meer een pentagramquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Haha, moet je toch zelf weten gekkie ik snapte 'm alleen niet, ik zag een jodenster?
Komt ie door je scherm naar je toequote:Op woensdag 11 juni 2014 11:50 schreef isax het volgende:
ik weet niet of ik mijn streams ga houden
ben echt bang voor rienk
hij gaat je heus niet door de pc/laptop/tablet sleuren hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:50 schreef isax het volgende:
ik weet niet of ik mijn streams ga houden
ben echt bang voor rienk
Gewoon terughoeken je scherm inquote:
Ik zou hem keihard uitlachen met zijn debiele kopquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:01 schreef isax het volgende:
[..]
straks gaat hij springen als een aap![]()
wat een enge vent.
Nee, de wereld vergaat...quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:02 schreef sararaats het volgende:
nu weer in Hessen en Niedersachsen noodweer. houdt het dan niet meer op?
Serieus, schaamteloos.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
* Baconbus gaat dan maar even kijken.
Emmenthalerquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:36 schreef isax het volgende:
ik ga kaasfondue maken![]()
moet ik wel eerst een fonduepan kopen
Xenofoob ben je tochquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:28 schreef mootie het volgende:
Witte boterham met kaas dan maar. Lekker Hollands.
Jammer, gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:20 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zou je wel willen he![]()
Doe'k nie, sorry
Gedaanquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jammer, gefeliciteerden geef haar een dikke pakkerd namens mij
sorry ouwe viezerikquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven breezersletje van me
Je begon zelf met slipjes gooienquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:32 schreef isax het volgende:
[..]
sorry ouwe viezerik
ik ging als minderjarig meisje daarheen
Ervaring mee?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:46 schreef mootie het volgende:
Ik hoop gewoon dat Isax bedoelt dat ze een ander soort ondergoed draagt.
Of anders haar broeken na 1 keer dragen in de was gooit.
Schurende flamoes?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:46 schreef mootie het volgende:
Nee ik 2 dagen meestal, maar ik heb dan ook geen open lekkende wond daaroquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar een onderbroek draag je toch ook maar 1 dag.
Die van jou is afsluitbaar?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee ik 2 dagen meestal, maar ik heb dan ook geen open lekkende wond daaro
Past goed in het huidige topicquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:53 schreef sararaats het volgende:
buikgriep en urineweginfectie. dus goed ziek.
Ik trek het ook steeds minder.. paar biertjes op een terras en ik ben helemaal lam.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:11 schreef mootie het volgende:
Waarom altijd meteen zo lam bij warm weer.
ik draag gewoon ondergoed hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:46 schreef mootie het volgende:
Waarom had je nou weer ruzie dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef isax het volgende:
[..]![]()
moet ik jou ook gaan uitschelden?
ben goed opgewarmt
hij kickt erop, ondertussen hangt zn zaakje in zn bureau la en schuift hij deze langzaam dicht terwijl jij hem uitscheld. Vaag ventje doe Joeziquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef isax het volgende:
[..]![]()
moet ik jou ook gaan uitschelden?
ben goed opgewarmt
mja hier moet je duiken voor de trekkers jij voor alles met wielenquote:
maar ja jij bent niet veel beter.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij kickt erop, ondertussen hangt zn zaakje in zn bureau la en schuift hij deze langzaam dicht terwijl jij hem uitscheld. Vaag ventje doe Joezi
Wat een vreemde masturbeer technieken handhaaf jij tochquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij kickt erop, ondertussen hangt zn zaakje in zn bureau la en schuift hij deze langzaam dicht terwijl jij hem uitscheld. Vaag ventje doe Joezi
hahaha ANUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEINzzzz Het rel woord van Utopiaquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:23 schreef isax het volgende:
[..]
maar ja jij bent niet veel beter.
jij steekt je slurf graag in een poepert
Je hebt me dit zelf aangeradenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat een vreemde masturbeer technieken handhaaf jij toch
We hebben nu racisme rellen in de COSquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
hahaha ANUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEINzzzz Het rel woord van Utopia
en hoe.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
mja hier moet je duiken voor de trekkers jij voor alles met wielen
Racisme is voor domme mensen die niet verder denken.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:25 schreef isax het volgende:
[..]
en hoe.
die gast ging MEGA hard.
zag hem niet aankomen
stak zijn arm niet uit.
ik schrok dus dee 2 stappen achter uit.
hij schelden tegen mij
en ik een stuk harder.
ik had natuurlijk gelijk
die flikker moest gewoon zijn arm uit steken.
mijn arm bewegingen deden het hem wel
De racisme kaart wordt wel te snel getrokken, Maar de zwart geschminkte piet moet dood inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Racisme is voor domme mensen die niet verder denken.
ik begin me hier echt als een amsterdammer te gedragenquote:
kanker is toch heel hip in Amsterdam?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik begin me hier echt als een amsterdammer te gedragen
jaar geleden had ik sorry gezegt
nu ga ik er vol op in![]()
gebruik dan ook alle woorden die niet mogen van mijn moeder behalve kanker.
Afscheidstopic?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind er niks meer aan. Hier niet, en in de COS ook niet. Mensen doen niet eens hun best.
je vind dat ik alles verkeerd doequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind er niks meer aan. Hier niet, en in de COS ook niet. Mensen doen niet eens hun best.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:39 schreef isax het volgende:
[..]
je vind vindt dat ik alles verkeerd doe
Als ik dat zou kunnen zou ik het nog niet doen. Ik snap niet dat alle vrouwen daar zo gek op zijn.quote:
ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ik dat zou kunnen zou ik het nog niet doen. Ik snap niet dat alle vrouwen daar zo gek op zijn.
je krijgt het maar heel even stil.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe krijg je het stil in je hoofd dan?
Geen geduld voor, maar misschien maar weer eens proberen.. Elk geluidje leidt mij af.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:59 schreef isax het volgende:
[..]
je krijgt het maar heel even stil.
truck is opmerken dat je iets denkt bijvoorbeeld en dan het van je af duwe en terug je focus leggen op je ademhaling.
merk het op en keer terug naar je ademhaling.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geen geduld voor, maar misschien maar weer eens proberen.. Elk geluidje leidt mij af.
gewoon een uur lang. oepsquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bekend probleem.. ook vaak zonder vlam
geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens mij is ontploffing of vergassing niet te doen met dit gas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |