2 eindigde met blackwater, pas toen kwam Tywin naar huis, dus nee. Dat zou 3 moeten zijn. Overigens vind ik Tyrion + Varys + LF genoeg, Tywin kan beter met Olenna gaan spelenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen: eens, maar dat zou dus zomaar seizoen 2 kunnen zijn.![]()
Tywin is ook echt een grote favoriet van mij.
Seizoen 2 is natuurlijk ook het seizoen wat als eerste volgde op het ijzersterke en nog nieuwe eerste seizoen (zie ook een post van Zhenar). Dat zal vast mee hebben gespeeld in mijn wat negatieve beleving ervan.
En het verraad van Theon, hoe gaaf was dat!!!??quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb s1tm3 inmiddels 2 x gezien en dan is seizoen 2 toch echt smikkelen geblazenIdd ook vanwege LF&Varys, maar ik vond Arya&Trywin bijvoorbeeld ook echt heel erg tof samen. En kom op, S2 was het seizoen van Jaqen! Dat verdient ook echt punten hoor.
Volgens mij is er echt maar 1 scene geweest waarin Tyrion, Tywin én LF ook echt met elkaar intereacteerden (small council meeting).quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:41 schreef Tanin het volgende:
[..]
2 eindigde met blackwater, pas toen kwam Tywin naar huis, dus nee. Dat zou 3 moeten zijn. Overigens vind ik Tyrion + Varys + LF genoeg, Tywin kan beter met Olenna gaan spelen
Haha, ja zo tragisch allemaalquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En het verraad van Theon, hoe gaaf was dat!!!??
[ afbeelding ]
En dat dat hoofd van die vent pas na enkele keren nastampen eraf viel.....quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Haha, ja zo tragisch allemaal![]()
![]()
Die scene waarin Theon die Stark-sidekick onthoofdt vond ik trouwens ook echt prachtig. Die wanhoop van de Stark kids (toen dacht ik trouwens ook "Fuck hee, zelfs Rickon kan goed acteren!) en die schaamte van Theon...
En daardoor is Theon nu een of andere mislukt wezenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En het verraad van Theon, hoe gaaf was dat!!!??
[ afbeelding ]
Dat was wel 1 van de beste scenes uit seizoen 2.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:48 schreef Khaleesi het volgende:
En toen het er echt effe naar uit zag dat Bran en Rickon echt dood waren!!!(geweldige cliffhanger)
Nu voel ik weer even hoe het voelde toen ik nog niet overal in gespoiled was
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of elke ep toen met een geweldige cliffhanger afliep waardoor je altijd met een wtf gevoel bleef zitten. Dat is nu helemaal niet meer volgens mij...quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat was wel 1 van de beste scenes uit seizoen 2.
Dat gifjequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:48 schreef Khaleesi het volgende:
En toen het er echt effe naar uit zag dat Bran en Rickon echt dood waren!!!(geweldige cliffhanger)
Nu voel ik weer even hoe het voelde toen ik nog niet overal in gespoiled was
[ afbeelding ]
Tywin/Olenna (seizoen 3 toch?) was ook heel zo'n hele toffe scène.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:41 schreef Tanin het volgende:
[..]
2 eindigde met blackwater, pas toen kwam Tywin naar huis, dus nee. Dat zou 3 moeten zijn. Overigens vind ik Tyrion + Varys + LF genoeg, Tywin kan beter met Olenna gaan spelen
Nee joh, gewoon in een hoekje een rewatch doen ipv je te schamenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:47 schreef Forbry het volgende:
Theon's verraad, Jaqen, de Arya/Tywin-scène... allemaal seizoen 2?
O.k. dan ga ik nu toch echt even in een hoekje zitten en mij daar heel diep schamen hoor
Brotherhood was idd niet veel soeps nee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon in een hoekje een rewatch doen ipv je te schamen
En soms blijven bepaalde elementen nu eenmaal meer hangen en kleuren die je herinneringen heel erg. Bij S3 zorgt de RW volgens mij voor onterecht veel waardering voor dat hele seizoen, terwijl er verder volgens mij echt maar bar weinig gebeurt. Zelfs de Brotherhood without Banners (een van de weinige nieuwe ontwikkelingen in het verhaal) vond ik eigenlijk niet zo heel boeiend.
De Brotherhood was al vet door enkel Anguy!quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon in een hoekje een rewatch doen ipv je te schamen
En soms blijven bepaalde elementen nu eenmaal meer hangen en kleuren die je herinneringen heel erg. Bij S3 zorgt de RW volgens mij voor onterecht veel waardering voor dat hele seizoen, terwijl er verder volgens mij echt maar bar weinig gebeurt. Zelfs de Brotherhood without Banners (een van de weinige nieuwe ontwikkelingen in het verhaal) vond ik eigenlijk niet zo heel boeiend.
Ep 3, 7, 8 en 9 van dit seizoen eindigden toch echt wel in cliffhangers (al kwam die van 9 niet zo goed uit de verf). Je bent er alleen nu wat meer gewend aan denk ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het lijkt wel of elke ep toen met een geweldige cliffhanger afliep waardoor je altijd met een wtf gevoel bleef zitten. Dat is nu helemaal niet meer volgens mij...
Mijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Brotherhood was idd niet veel soeps nee.
Tevens Hotpie...Gendry was ook altijd maar een saaie lul.
Trustequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:58 schreef Forbry het volgende:
Ga(schrok enorm van het tijdstip
), maar zal geen vergelijkingen meer maken tussen alle verschillende seizoenen tot ik ze allemaal eerst nog eens opnieuw (en achter elkaar) heb gezien
4 en 2 hadden ook wel een merkwaardig eindequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ep 3, 7, 8 en 9 van dit seizoen eindigden toch echt wel in cliffhangers (al kwam die van 9 niet zo goed uit de verf). Je bent er alleen nu wat meer gewend aan denk ik.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
4 en 2 hadden ook wel een merkwaardig einde, dat zijn ook wel 2 cliffhangers.
Mwa, bij die baby had ik niet zo iets van: ik wil gelijk doorkijken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]4 was ik alweer vergeten. Die baby
En waar ik 3 zei bedoelde ik 2. Stop de tijd.
Zij heeft echt een minieme rol inderdaad.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind trouwens ook dat de "avonturen" van Yara op zoek naar Theon onnodig veel haat krijgen. Jazeker was dat een suffe ontknoping, maar al met al besloeg die verhaallijn 30 seconden eind seizoen 2 en dan nog eens een minuutje of 3 in seizoen 4. Dan hebben de sexavonturen van Podrick nog meer screentime gekregen, terwijl die zich nog bovenal offscreen afspeelden ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |