ja hallo, ik zit al uren te wachten om mn kaartje te posten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alvast als schot voor de boeg![]()
![]()
Ik heb begrepen van wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bellen ze iedereen? Volgens mij werden bij ons destijds alleen de gezakten gebeld
Met die dingen kun je lang wachten, heb ik het geduld niet voor. Plus NK gaf al aan dat het wel goed moet komen, kortom.. posten maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ja hallo, ik zit al uren te wachten om mn kaartje te posten.
Ik negeer dat kaartje gewoonquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ja hallo, ik zit al uren te wachten om mn kaartje te posten.
Maar het is geen Doge dus dat scheelt.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:50 schreef DaMart het volgende:
En toen bleek het NatteKatSyndroom ook invloed te hebben op zijn cijferlijst....
Mijn achternaam begint met dezelfde letter als mijn usernamequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Achternaam eindigend op een Z. Duurt laaang.
Zeekat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn achternaam begint met dezelfde letter als mijn username
Morgenavond om 20:30quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:58 schreef roislecxe het volgende:
Moet nederland trouwens morgen of zaterdag spelen
Misschien maar eens een keertje kijken, ik breng altijd zoveel geluk.
Nietgeslaagdquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn achternaam begint met dezelfde letter als mijn username
Zaterdag om 21uquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:58 schreef roislecxe het volgende:
Moet nederland trouwens morgen of zaterdag spelen
Misschien maar eens een keertje kijken, ik breng altijd zoveel geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |