Yhep, de 4e is dus morgen. Gelukkig zijn de meeste bruidsparen niet zo kritisch...quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Klopt, ik heb n 650d voor b-roll bee.den, je bent zo beperkt, heb op n bruiloft in de kerk op 35mm 1,4 gedraaid, anders idd ruis
Als je die hele film hebt gedraaid hebt op 650d mn complimenten, ik kan moeilijk uit de voeten ermee
Ik vind het ook allemaal net wat te donker eigenlijk en dat ligt niet aan m'n beeldscherm. Beelden zien er allemaal prima uit, alleen als het een halve tot een hele stop lichter zou zijn, dan zou het veel vrolijker ogen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig. Daar heb ik niks aangepast qua kleurcorrectie. Dus hij is zo licht als hij maar kan. Dus ik vermoed dat je beeldscherm de boosdoener is
Voor het brighter maken kun je heel goed RBG Curves gebruiken, scheelt echt veel.Pas zelf sinds kort ontdekt, daarvoor deed ik brigtness en contrast maar die verneuken je beelden ook een beetje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig. Daar heb ik niks aangepast qua kleurcorrectie. Dus hij is zo licht als hij maar kan. Dus ik vermoed dat je beeldscherm de boosdoener is
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:15 schreef shiznuts het volgende:
Zie de laatste tijd iedereen (nou ja, lui op YouTube) veel met FilmConvert werken. Doen jullie dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |