SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik maak je kop een kopje kleiner.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een kopje Nespresso kleiner?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik maak je kop een kopje kleiner.![]()
![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)embadselfies_af.html
Is toch prachtig voor op je Facebook, een selfie met je verdrinkende kroost op de achtergrond.![]()
Wel een tof nummer:
Alleen jammer dat hij aan het eind vh nummer ineens gaat schreeuwen. Rare kerel ook
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geen 1 want ik zit op school. En ik moet meteen aan dit topic denken: KLB / Chicks in dit lekkere weer maken me gefrustreerdquote:![]()
Ik wel op school. Nou valt dat wel mee, maar op het station en in de stad lopen er genoeg rond.quote:![]()
Yoghurt op je broodquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is godslastering!
Aarbeien met suiker en yoghurt![]()
![]()
Leeuwarden heeft toch wel een hoerenbuurt.... Je komt echt een beetje gefrustreerd over...quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen 1 want ik zit op school. En ik moet meteen aan dit topic denken: KLB / Chicks in dit lekkere weer maken me gefrustreerdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
YoghurtMooi woord voor Wordfeud wel.
Nee, ik ben niet gefrustreerd maar ik kan me zo niet concentreren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft toch wel een hoerenbuurt.... Je komt echt een beetje gefrustreerd over...![]()
Minor afgerond![]()
Ik wil bier. Wie wil er ook bier en is in de omgeving van Amsterdam?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Toch pas ik nu wel op waar ik op klik nu ik op school zit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:16 schreef Kiid het volgende:
KLB is zelden serieus, maar een prima plek om te vertoeven![]()
De FUT opa is vervuld van trots.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
Minor afgerond![]()
Gefeliciteerd, helemaal fantastisch, en zet er straks maar iets op voor 450 coins![]()
![]()
Kun je een eisje kopen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De FUT opa is vervuld van trots.
Gefeliciteerd, helemaal fantastisch, en zet er straks maar iets op voor 450 coins![]()
Onderweg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
Minor afgerond![]()
Ik wil bier. Wie wil er ook bier en is in de omgeving van Amsterdam?![]()
Ik ga net richting het zonnige zuiden..helaas. congrats kerelquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
Minor afgerond![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Is het raar als ik dit niet kan volgenquote:![]()
@lindgren, ben in amsterdam en wil bier, maar moet helaas werken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee hoor lieverd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is het raar als ik dit niet kan volgen![]()
@lindgren, ben in amsterdam en wil bier, maar moet helaas werken.![]()
leg eens uit dan pik who the F, is benniequote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Misschien is het zo duidelijker:quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
leg eens uit dan pik who the F, is bennie![]()
![]()
vorig jaar wel, dit jaar niet.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is Twitter.twitter:emmatjehh twitterde op woensdag 11-06-2014 om 11:24:03Pff zo zenuwachtig wachten op telefoontje hopen dat ik geslaacht ben reageer retweet
twitter:emmatjehh twitterde op woensdag 11-06-2014 om 11:26:45Ben nooit blij als mijn mentoor me beld maar nu wacht ik er gewoon op reageer retweet
![]()
Van Lindgren. gejatquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is Twitter.twitter:emmatjehh twitterde op woensdag 11-06-2014 om 11:24:03Pff zo zenuwachtig wachten op telefoontje hopen dat ik geslaacht ben reageer retweet
twitter:emmatjehh twitterde op woensdag 11-06-2014 om 11:26:45Ben nooit blij als mijn mentoor me beld maar nu wacht ik er gewoon op reageer retweet
![]()
![]()
Thijsgodquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ligt eraan met welke spelersquote:heb met golds twee 4222 teams gehad en eentje was super en eentje was slecht. Wat ben je van plan om te maken?
![]()
Ben met golds weer even klaar. Speelde altijd met silvers, maar ben toen maar met golds de divisies weer gaan spelen. Nu ik in divisie 1 zit wil ik weer een tijdje met silvers gaan kloten denk ik. Heb 900k en wil iets met IF Quintero en Riascos aan de ene kant en dan wat andersquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ligt eraan met welke spelersheb met golds twee 4222 teams gehad en eentje was super en eentje was slecht. Wat ben je van plan om te maken?
![]()
![]()
4-2-2-2 met Riascos ST en IF Quintero CAM. Rest MLSquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ben met golds weer even klaar. Speelde altijd met silvers, maar ben toen maar met golds de divisies weer gaan spelen. Nu ik in divisie 1 zit wil ik weer een tijdje met silvers gaan kloten denk ik. Heb 900k en wil iets met IF Quintero en Riascos aan de ene kant en dan wat anders![]()
Krijg er gewoon oogtyfus vanquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gewoon een bal onder haar shirt hoor!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
telt rotterdam ook voor omgeving Amsterdam?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
Minor afgerond![]()
Ik wil bier. Wie wil er ook bier en is in de omgeving van Amsterdam?![]()
weljaquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
telt rotterdam ook voor omgeving Amsterdam?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Neen. Ik laat mij niet in met mensen die een IQ van lager dan 150 hebben.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
telt rotterdam ook voor omgeving Amsterdam?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dan valt alles hier al afquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neen. Ik laat mij niet in met mensen die een IQ van lager dan 150 hebben.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe vond je dan die tweets?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neen. Ik laat mij niet in met mensen die een IQ van lager dan 150 hebben.![]()
Pfiew, dan zit ik net veilig met mijn 200.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neen. Ik laat mij niet in met mensen die een IQ van lager dan 150 hebben.![]()
Je ziet gewoon dat die blikjes leeg zijn waar ie uit drinkt. (Ja, van alles haal ik dat eruitquote:)
![]()
kan je ergens quote alerts uitschakelen? het zijn er teveel om handmatig weg te klikken en ze zitten in de weg als ik op iemand wil reageren![]()
![]()
Onderop staat toch "alles verwijderen"?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:17 schreef rolls-reus het volgende:
kan je ergens quote alerts uitschakelen? het zijn er teveel om handmatig weg te klikken en ze zitten in de weg als ik op iemand wil reagerenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, dat kan inderdaad ergens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:17 schreef rolls-reus het volgende:
kan je ergens quote alerts uitschakelen? het zijn er teveel om handmatig weg te klikken en ze zitten in de weg als ik op iemand wil reageren![]()
haha lekker kwotenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:17 schreef rolls-reus het volgende:
geluktquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ben met golds weer even klaar. Speelde altijd met silvers, maar ben toen maar met golds de divisies weer gaan spelen. Nu ik in divisie 1 zit wil ik weer een tijdje met silvers gaan kloten denk ik. Heb 900k en wil iets met IF Quintero en Riascos aan de ene kant en dan wat anders![]()
dit is nog steeds een van de twee beste silver teams die ik heb
toevallig 4222 en met quintero en riascos![]()
![]()
Ziet er prima uit, zo maar eens bouwen op de consolequote:Op woensdag 11 juni 2014 14:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
gelukt![]()
dit is nog steeds een van de twee beste silver teams die ik heb [ afbeelding ]
toevallig 4222 en met quintero en riascos![]()
![]()
briljante hybridquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
gelukt![]()
dit is nog steeds een van de twee beste silver teams die ik heb [ afbeelding ]
toevallig 4222 en met quintero en riascosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier een alert voor jequote:Op woensdag 11 juni 2014 14:17 schreef rolls-reus het volgende:
kan je ergens quote alerts uitschakelen? het zijn er teveel om handmatig weg te klikken en ze zitten in de weg als ik op iemand wil reagerenGRAAG VERWIJDEREN![]()
nog1quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:17 schreef rolls-reus het volgende:
rijst, is in je nieuwe video nou serieus je moeder je afwas aan het doen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tussen nu en vanavond 9 uur mijn nieuwe Zenit-shirt in huis.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Iemand interesse in Reus/lewa/robben TOTS op ps3/4 staan er redelijk cheap op
reus 530k bin
lewa 599k bin
robben 903k bin![]()
Ja, eindbaas. Vind hem denk ik, ondanks mijn Belgenfapseltjes, beter dan TOTS Hazard, al is de sample nog niet mega groot. Scoor echt te makkelijk met hem en ondanks het feit dat ik totaal geen skillieboy ben zijn die 5* skills toch wel heel fijn. Alleen die 5* variant van de scoopturn is al goud waard. Je krijgt hem ook echt niet van de bal af. En Kluivert en hij zijn nu al goede vriendjes. Rui Costa is ook goed trouwens, niet dat jij er iets aan hebt. Kerel is echt sterk voor een spelmaker ook en zijn curveballen en passes zijn ziek.quote:
Afgelopen paar dagen echt veel spelers verkocht en gedumpt. Rijkaard en Vd Sar zijn ook verkocht
Ik was al niet helemaal tevreden over Vd Sar, maar na 3x puntverlies op rij met 2 blunders per match was ik er klaar mee en ging hij in een ragebui de TP op. En daarmee ook Rijkaard, die verder wel prima is, maar daar kan ik atm niet heel veel mee behalve in een NL team. Van de vrijgekomen fondsen dit kunnen financieren + wat gekochte coins voor het eerst dit jaar(500k voor 16 pond ofzo).
Plan A was dit:
Maar TOTS De Sanctis is echt de grootste mongool die ik ooit op doel heb gehad. Echt niet te geloven. Bokst iedere wedstrijd wel een corner zijn eigen doel in (als hij er een keer bij kan komen, want ingame lijkt hij 1.70m) en pakt 1 op de 5 schoten..en die probeert hij dan naar de vrijstaande spits te boksen. Echt bizar hoe slecht iemand kan zijn met zulke stats.
Coentrao is ook een kneus (vond hem in coop nog wel ok) en Willy kan helaas niet mee in D1, dus dat team was best wel een flop. Dankzij de aanval wel maar ongeslagen, maar ik moest 4 of 5x scoren om een potje te winnen
Uiteindelijk werd het dit:
Sample van niks nog, maar 8 gespeeld in D1 en allemaal gewonnen en dus flawless kampioen
Zouma is echt een god. Verliest geen enkel duel..niet normaal. En Sirigay pakt ook echt alles en heeft een geniale longthrow als bonus. Silva bevalt tot nu toe ook erg goed, terwijl ik hem andere jaren maar mehhh vond, zeker bij een 4atb.
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. Heb je ook nog andere hobby's?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, eindbaas. Vind hem denk ik, ondanks mijn Belgenfapseltjes, beter dan TOTS Hazard, al is de sample nog niet mega groot. Scoor echt te makkelijk met hem en ondanks het feit dat ik totaal geen skillieboy ben zijn die 5* skills toch wel heel fijn. Alleen die 5* variant van de scoopturn is al goud waard. Je krijgt hem ook echt niet van de bal af. En Kluivert en hij zijn nu al goede vriendjes. Rui Costa is ook goed trouwens, niet dat jij er iets aan hebt. Kerel is echt sterk voor een spelmaker ook en zijn curveballen en passes zijn ziek.
Afgelopen paar dagen echt veel spelers verkocht en gedumpt. Rijkaard en Vd Sar zijn ook verkocht
Ik was al niet helemaal tevreden over Vd Sar, maar na 3x puntverlies op rij met 2 blunders per match was ik er klaar mee en ging hij in een ragebui de TP op. En daarmee ook Rijkaard, die verder wel prima is, maar daar kan ik atm niet heel veel mee behalve in een NL team. Van de vrijgekomen fondsen dit kunnen financieren + wat gekochte coins voor het eerst dit jaar(500k voor 16 pond ofzo).
Plan A was dit:
[ afbeelding ]
Maar TOTS De Sanctis is echt de grootste mongool die ik ooit op doel heb gehad. Echt niet te geloven. Bokst iedere wedstrijd wel een corner zijn eigen doel in (als hij er een keer bij kan komen, want ingame lijkt hij 1.70m) en pakt 1 op de 5 schoten..en die probeert hij dan naar de vrijstaande spits te boksen. Echt bizar hoe slecht iemand kan zijn met zulke stats.
Coentrao is ook een kneus (vond hem in coop nog wel ok) en Willy kan helaas niet mee in D1, dus dat team was best wel een flop. Dankzij de aanval wel maar ongeslagen, maar ik moest 4 of 5x scoren om een potje te winnen
[ afbeelding ]
Sample van niks nog, maar 8 gespeeld in D1 en allemaal gewonnen en dus flawless kampioen
Zouma is echt een god. Verliest geen enkel duel..niet normaal. En Sirigay pakt ook echt alles en heeft een geniale longthrow als bonus. Silva bevalt tot nu toe ook erg goed, terwijl ik hem andere jaren maar mehhh vond, zeker bij een 4atb.
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een teamsquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, eindbaas. Vind hem denk ik, ondanks mijn Belgenfapseltjes, beter dan TOTS Hazard, al is de sample nog niet mega groot. Scoor echt te makkelijk met hem en ondanks het feit dat ik totaal geen skillieboy ben zijn die 5* skills toch wel heel fijn. Alleen die 5* variant van de scoopturn is al goud waard. Je krijgt hem ook echt niet van de bal af. En Kluivert en hij zijn nu al goede vriendjes. Rui Costa is ook goed trouwens, niet dat jij er iets aan hebt. Kerel is echt sterk voor een spelmaker ook en zijn curveballen en passes zijn ziek.
Plan A was dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?![]()
Ronaldo zag ik dat hij 1,6 miljoen is. Dat vind ik te duur. Of nee. Zoveel coins heb ik niet denk ik. Althans, misschien wel. Maar vind de 10 man om de linksbuiten heen ook wel belangrijk.
![]()
vandaag potje?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een teams![]()
Ronaldo zag ik dat hij 1,6 miljoen is. Dat vind ik te duur. Of nee. Zoveel coins heb ik niet denk ik. Althans, misschien wel. Maar vind de 10 man om de linksbuiten heen ook wel belangrijk.
![]()
bazenteamquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Plan A was dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?al vond ik silva en moutinho echt bagger, beide te klein en verliezen te veel duels. Moutinho staat ook nooit op de goede plek en wint geen kopduels, totaal nutteloos dus. ik heb tot willam ook gehaald, echt een baas ja
kan makkelijk mee in de goldcup net als montero die 1 op 1 loopt qua assist en 9 uit 15 goals. ronaldo is natuurlijk een god, die scoort echt alles met links, rechts en met het hoofd
.
![]()
Beweren dat Willy niet mee kan in D1quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Plan A was dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?![]()
![]()
Bij mij kwam William Carvalho dus juist niet goed mee. Naja wel in de single matches maar in D1 niet echt. Moutinho past wel goed in dit middenveld. Vond hem in een ander team ook maar mehh, maar hier doet hij het tot nu toe wel goed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
bazenteamal vond ik silva en moutinho echt bagger, beide te klein en verliezen te veel duels. Moutinho staat ook nooit op de goede plek en wint geen kopduels, totaal nutteloos dus. ik heb tot willam ook gehaald, echt een baas ja
kan makkelijk mee in de goldcup net als montero die 1 op 1 loopt qua assist en 9 uit 15 goals. ronaldo is natuurlijk een god, die scoort echt alles met links, rechts en met het hoofd
.
Maar grootste revelatie tot nu toe is echt Zouma. Zo goed als hij was in die eerste 8 potjes..echt te ziek. Voor mijn gevoel letterlijk geen duel verloren in al die wedstrijden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
T'is mooi weer buiten hoor, jullie hoeven niet te PSen. gewoon zomaar een suggestiequote:Op woensdag 11 juni 2014 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, doen we vanavond dan? Nu net thuis van werk. Ff chillen
#FreeTrapz![]()
Bedankt voor de suggestie. Ik zal het meenemen in de besluitvorming.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
T'is mooi weer buiten hoor, jullie hoeven niet te PSen. gewoon zomaar een suggestie
Ik had wel een reactie van je verwacht op het feit dat Tim een hunterkaartje op Ronaldo had?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die lange posts quotenIk ben nu in afwachting van het TOTW.
![]()
Aan een punt genoeg hebben om in divisie 1 te blijven, kans op kans missen, in de 90e minuut een penalty tegen krijgen door een actie van een speler die ik zelf niet eens was, de penalty stoppen en alsnog verliezen![]()
![]()
Had ik niet eens gezien.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie. Ik zal het meenemen in de besluitvorming.
[..]
Ik had wel een reactie van je verwacht op het feit dat Tim een hunterkaartje op Ronaldo had?![]()
Het is net alsof Ronnie met Hunterkaartje uit packs komt. Echt iedere Ronaldo met fatsoenlijke prijs had een hunterkaartjequote:Op woensdag 11 juni 2014 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie. Ik zal het meenemen in de besluitvorming.
[..]
Ik had wel een reactie van je verwacht op het feit dat Tim een hunterkaartje op Ronaldo had?
Altijd zo debiel..zou totaal niet de kaart zijn die ik hem zou geven, maar om er dan eentje van 200c overheen te gooien voelt ook weer als verspilling
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uff, dat is wel heel bizar..quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:50 schreef Freire het volgende:
Aan een punt genoeg hebben om in divisie 1 te blijven, kans op kans missen, in de 90e minuut een penalty tegen krijgen door een actie van een speler die ik zelf niet eens was, de penalty stoppen en alsnog verliezenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou sowieso mijn FUT niet op Nederlandstalig zetten, dus dat klopt wel ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, Tim zou geen HON op Auba gebruiken. Of SPL (spil)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moet overstappen in Utrecht. Ik kom ff langs oke?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso mijn FUT niet op Nederlandstalig zetten, dus dat klopt wel ja.![]()
Ik zit momenteel dichter bij je ouders. Ik kom daar zo wel op de koffie danquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik moet overstappen in Utrecht. Ik kom ff langs oke?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee DS, Ronaldo heeft meer dan 85 pace, dus dan MOET je boos worden omdat Tim er een hunter kaartje op heeft.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, Tim zou geen HON op Auba gebruiken. Of SPL (spil)![]()
Ff lekker Thads mam uitwonen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zit momenteel dichter bij je ouders. Ik kom daar zo wel op de koffie dan![]()
![]()
Te vermoeiend met dit weer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee DS, Ronaldo heeft meer dan 85 pace, dus dan MOET je boos worden omdat Tim er een hunter kaartje op heeft.![]()
altijd hoog in het midden, dan moeten ze met de keeper naar boven in houden anders zit die nogquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:23 schreef Toefjes het volgende:
Hoe schieten jullie trouwens de penalty's in?![]()
Links, hard door het midden in het dak, of rechts, meestal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:23 schreef Toefjes het volgende:
Hoe schieten jullie trouwens de penalty's in?![]()
Ik ben slecht in pingels. Standaard een poging om ze in de linkerbovenhoek te schieten, half hard. Daar komt hij zelden terecht, maar met een beetje geluk ligt de keeper dan al in de andere hoek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:23 schreef Toefjes het volgende:
Hoe schieten jullie trouwens de penalty's in?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In fifa 13 was dat altijd een gegarandeerde goal, maar merk nu dat mensen dat grapje doorhebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
altijd hoog in het midden, dan moeten ze met de keeper naar boven in houden anders zit die nog
Nu aan het oefenen om ze strak in de kruising te kunnen schieten, denk dat dat wel de moeite kan lonen![]()
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Je leert beter timen, en krijgt het kunstje door. Zo jammer is dat er vaak in de wedstrijd sprake van enige lag is, waardoor dat balkje soms net nog even doorloopt. En dan lukt het dus niet meer zo makkelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In fifa 13 was dat altijd een gegarandeerde goal, maar merk nu dat mensen dat grapje doorhebben.
Nu aan het oefenen om ze strak in de kruising te kunnen schieten, denk dat dat wel de moeite kan lonen
Daarbij durf ik in een spannende wedstrijd of penaltyserie ook niet zoveel risico te noemen. Ik begin te shaken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, meen je laatste nou?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Je leert beter timen, en krijgt het kunstje door. Zo jammer is dat er vaak in de wedstrijd sprake van enige lag is, waardoor dat balkje soms net nog even doorloopt. En dan lukt het dus niet meer zo makkelijk.
Daarbij durf ik in een spannende wedstrijd of penaltyserie ook niet zoveel risico te noemen. Ik begin te shakenOp youtube staan een aantal aardige tutorials. Zal er 1tje posten voor geinteresseerden:
![]()
Ja, dat meen ik. Niet bij ieder toernooi, of iedere pingel...maar als het net de pingel is die me in deze divisie kan houden, of een paar pingels in een penaltyserie in de finale van een themacup...dan kan ik mezelf aardig opfokken jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, meen je laatste nou?Op youtube staan een aantal aardige tutorials. Zal er 1tje posten voor geinteresseerden:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:09 schreef Toefjes het volgende:
2.5 miljoen aan packs openen duurt toch iets te lang![]()
krijg er eelt vanquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:09 schreef Toefjes het volgende:
2.5 miljoen aan packs openen duurt toch iets te lang![]()
Liefde voor hen die deze enquête willen invullen.![]()
![]()
Duurt maar 2 minuutjes, en moet even boven de 150 respondenten komen.
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=192544
PSN: DePresident_![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef DePresident. het volgende:
![]()
Na vraag 6 vraag ik me hier af of het gaat om ´live´ tv kijken of ook om het terugkijken van bijv GoT etc...quote:Hoeveel uur per dag kijk je gemiddeld televisie?![]()
Livequote:Op woensdag 11 juni 2014 17:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Na vraag 6 vraag ik me hier af of het gaat om ´live´ tv kijken of ook om het terugkijken van bijv GoT etc...
Maar het maakt allemaal niet zo veel uit. Ik moet even boven de minimale norm aan respondenten komen.![]()
Donequote:Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef DePresident. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ingevuld. Verstoor ik nu je onderzoek, met mijn (te hoge) leeftijd?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef DePresident. het volgende:
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah ok.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:27 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Live
Maar het maakt allemaal niet zo veel uit. Ik moet even boven de minimale norm aan respondenten komen.![]()
![]()
Uiteindelijk gaan we wel filteren op jongvolwassenen, maar het is ook interessant om het kijkgedrag van de 25+'ers te analyseren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ingevuld. Verstoor ik nu je onderzoek, met mijn (te hoge) leeftijd?
Ik ook. Ik kon mijn geluk niet opquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me rijk, gewoon de hoogste categorie aan kunnen klikken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Samequote:Op woensdag 11 juni 2014 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me rijk, gewoon de hoogste categorie aan kunnen klikken![]()
![]()
Normaal zit in bij zo'n vraag nog onder of op het middenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kon mijn geluk niet opNu gewoon de rijkste categorie
Ook schattig hoe ze de vraag geformuleerd hebben (hoeveel je bijgeschreven krijgt op je rekening)
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me rijk, gewoon de hoogste categorie aan kunnen klikkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kon mijn geluk niet opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_![]()
Inderdaad. En ik maar zoeken naar het woordje "netto"quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Normaal zit in bij zo'n vraag nog onder of op het middenNu gewoon de rijkste categorie
Ook schattig hoe ze de vraag geformuleerd hebben (hoeveel je bijgeschreven krijgt op je rekening)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:34 schreef DePresident. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat moet je zien als investering in de toekomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhh ga hem thuis ook invullen om me rijk te voelen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me rijk, gewoon de hoogste categorie aan kunnen klikkenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zeker waar. Ik zou graag na mijn HBO-studie, die overigens nog wel 3 jaar duurt, naar de Uni gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat moet je zien als investering in de toekomst
Marktwaarde verhogen ditdat. #geldgooigifjePSN: DePresident_![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:34 schreef DePresident. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben ook studentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb alles meegerekend he
![]()
![]()
Ook je Wajong?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben ook studentHeb alles meegerekend he
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hoger dan een 9 voor moeilijkste statistiekvak in de bachelorchilllquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:51 schreef Zhano het volgende:
Oh vanavond wordt Suits alweer uitgezonden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
vinden jullie het lelijk dan, ik vind het wel verfrissend en niet zo van die saaie kaartjes zoals altijd. beetje kleurrijk![]()
Beetje onoverzichtelijk en druk vind ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
vinden jullie het lelijk dan, ik vind het wel verfrissend en niet zo van die saaie kaartjes zoals altijd. beetje kleurrijk![]()
#gezakdtwitter:NS_online twitterde op woensdag 11-06-2014 om 17:59:54Amersfoort-Apeldoorn: er kunnen geen treinen rijden door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHsO3W #AmfApd reageer retweet
![]()
![]()
https://twitter.com/DailyRender/status/476750303724060673
Deze vind ik dan weer helemaal niks. zo saai als wat![]()
En dat vlaggetje is kapot lelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:01 schreef Maver24 het volgende:
https://twitter.com/DailyRender/status/476750303724060673
Deze vind ik dan weer helemaal niks. zo saai als wat![]()
Tussen 90% schreeuwerige toestanden staat 10% hoofd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Spreek voor jezelf aub.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
We vinden de kaarten elk jaar niks en op een gegeven moment raken we eraan gewend.Feyenoord Rotterdam![]()
Nee hoor, die van 13 vind ik nog steeds hondslelijk. En die Maver postte is gewoon kleurendiarree.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
We vinden de kaarten elk jaar niks en op een gegeven moment raken we eraan gewend.![]()
Alsof de opmaak van die kaartjes voor iemand een reden is om het (niet) te gaan speleni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Echt hequote:Op woensdag 11 juni 2014 18:25 schreef Rijst het volgende:
haha die tweet van editie NL
Going to Africa, hope I don't get aids.
j/k I'm whiteWanne domme hoer.
![]()
Ik zou het ook niet fijn vinden als van de Graaff bij mij in de buurt zou komen wonen. Dus ik zeg ook nee![]()
Sorry man, ik kijk nu Smaken Verschillenquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:31 schreef Rijst het volgende:
Ik zou het ook niet fijn vinden als van de Graaff bij mij in de buurt zou komen wonen. Dus ik zeg ook nee![]()
![]()
Is het TOTW eigenlijk gepost?
Slechtste TOTW ooit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het paraplumoment van Sierdquote:![]()
![]()
Puush heeft heel veel oude plaatjes er uit gegooidIk heb dat plaatje nodig dat Gert Jan Verbeek zo mal juicht, met die muts op, in de winter. Iemand tips? Heb die plaatjes ook hier neergezet, maar geen idee hoe ik dat moet sherlocken
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:41 schreef Toefjes het volgende:
Puush heeft heel veel oude plaatjes er uit gegooidIk heb dat plaatje nodig dat Gert Jan Verbeek zo mal juicht, met die muts op, in de winter. Iemand tips? Heb die plaatjes ook hier neergezet, maar geen idee hoe ik dat moet sherlocken
+
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom fierljeppen dan!quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]![]()
Kut dit. Heb de foto van hier op whatsapp. En heb een dame van een dating site nu op whatsapp. En die walgt van de foto van baas Gertjan, flipt en eist dat ik m er af haal. Wil die kolderieke afbeelding hebben. Dan flipt ze m helemaal denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]![]()
Dat wordt dus geen matchquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kut dit. Heb de foto van hier op whatsapp. En heb een dame van een dating site nu op whatsapp. En die walgt van de foto van baas Gertjan, flipt en eist dat ik m er af haal. Wil die kolderieke afbeelding hebben. Dan flipt ze m helemaal denk ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
huh_watquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kut dit. Heb de foto van hier op whatsapp. En heb een dame van een dating site nu op whatsapp. En die walgt van de foto van baas Gertjan, flipt en eist dat ik m er af haal. Wil die kolderieke afbeelding hebben. Dan flipt ze m helemaal denk ik.![]()
En dan waarschijnlijk ook aan haar vriendinnen vragen hoe het mogelijk is dat ze nog geen vent heeftquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh, gek mens. Gelijk zeggen wat ik moet doen nog voor de kennismaking
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja die snap ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:57 schreef Toefjes het volgende:
Echte naamverzoeken op de PS4, waar slaat dat nou weer op![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
is fifa 15 nou ook speelbaar op de beurs op de E3? Ik denk eigenlijk van niet anders hadden we al filmpjes gezien op youtube van mensen die het hebben gefilmd![]()
Staat ook gewoon in mn email trouwens. Wel leuk, mensen die denken dat ze een absolute mega primeur komen brengen, en dan uiteindelijk echt als dom overkomenquote:![]()
![]()
staat toch nergens dat hij een primeur denkt te hebben? hij ziet dat bericht en post het, nou nou wat erg
Jonge ga niet haten dan. Beter geef je ff een update over je verhuizingquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:23 schreef poker4lifee het volgende:
staat toch nergens dat hij een primeur denkt te hebben? hij ziet dat bericht en post het, nou nou wat erg(Mag ook op Skype)
![]()
was 'druk' met tentamensquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jonge ga niet haten dan. Beter geef je ff een update over je verhuizing(Mag ook op Skype)
dus nog niks gedaan
yesyesyesyesyesyesyesyesquote:![]()
Volgens mij wel. Hij denkt met deze post iets nieuws te melden. Niet dat dat vervelend is trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:23 schreef poker4lifee het volgende:
staat toch nergens dat hij een primeur denkt te hebben? hij ziet dat bericht en post het, nou nou wat ergquote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond Isis altijd best een schattige meisjesnaam. Blijkt dat het nu de aanduiding is voor een terreurnetwerk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, dat is echt heel erg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:23 schreef poker4lifee het volgende:
staat toch nergens dat hij een primeur denkt te hebben? hij ziet dat bericht en post het, nou nou wat erg![]()
Ja, had tot het 6 uur journaal niet eens door dat het weer eens oorlog in Irak isquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vond Isis altijd best een schattige meisjesnaam. Blijkt dat het nu de aanduiding is voor een terreurnetwerk![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had tot het 6 uur journaal niet eens door dat het weer eens oorlog in Irak is![]()
![]()
Zoals elk jaar Fifa bij Sony zelf bestellen inderdaad. Vooral als je op de xbox zit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Waar moet je m bestellen dan? Sony zelf zeker?![]()
Yep. 40 packs is prima, die gratis Messi is wat minder maar achquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoals elk jaar Fifa bij Sony zelf bestellen inderdaad. Vooral als je op de xbox zit.![]()
![]()
Wat maakt die gratis messi nou uit die heb je toch maar 5 potjesquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Yep. 40 packs is prima, die gratis Messi is wat minder maar ach![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoals elk jaar Fifa bij Sony zelf bestellen inderdaad. Vooral als je op de xbox zit.![]()
![]()
![]()
Quotering van 301.00 voor Sergio Ramos als winnaar van de gouden schoen
Edit; laatmaar, dat is voor topscoorder. Ik dacht voor speler van het toernooi
[ Bericht 20% gewijzigd door el-blanchito op 11-06-2014 20:01:38 ]i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik had nog een vraagje over Unibet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:55 schreef el-blanchito het volgende:
Quotering van 301.00 voor Sergio Ramos als winnaar van de gouden schoen
Edit; laatmaar, dat is voor topscoorder. Ik dacht voor speler van het toernooi
Kun je nadat je al een account geregistreerd hebt (en daar nu geen saldo meer op hebt staan), een ander account registreren, met uiteraard een ander e-mailadres, maar wel met hetzelfde bankrekeningnummer. Zodat je zeg maar twee keer de welkomstbonus kan meepikken.PSN: DePresident_![]()
Niet doenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:04 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik had nog een vraagje over Unibet.
Kun je nadat je al een account geregistreerd hebt (en daar nu geen saldo meer op hebt staan), een ander account registreren, met uiteraard een ander e-mailadres, maar wel met hetzelfde bankrekeningnummer. Zodat je zeg maar twee keer de welkomstbonus kan meepikken.![]()
![]()
Ga je zeker problemen mee krijgen als je geld wilt uit laten betalen?quote:
Ik kan anders ook wel de bankrekening van m'n vader gebruiken, maar liever die van mijzelf natuurlijk.PSN: DePresident_![]()
Maar goed, EA dus. Heb veel uit die Sony winkel zitten downen dus vandaarquote:
Hoeveel dok je extra voor die editie doorgaans?![]()
te veel doorgaansquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Maar goed, EA dus. Heb veel uit die Sony winkel zitten downen dus vandaar
Hoeveel dok je extra voor die editie doorgaans?![]()
Geen flauw idee, maar het klinkt te makkelijk om legaal te zijnquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:04 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik had nog een vraagje over Unibet.
Kun je nadat je al een account geregistreerd hebt (en daar nu geen saldo meer op hebt staan), een ander account registreren, met uiteraard een ander e-mailadres, maar wel met hetzelfde bankrekeningnummer. Zodat je zeg maar twee keer de welkomstbonus kan meepikken.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Staat waarschijnlijk ook gewoon iets over in de voorwaarden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar het klinkt te makkelijk om legaal te zijnHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
EA![]()
de cup matchday 1 noemen en dan 5 spanjaarden en 5 nederlanders in de basis willen hebben
#FreeTrapz![]()
Ies koeltoer!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:44 schreef FCsuarez het volgende:
EA![]()
de cup matchday 1 noemen en dan 5 spanjaarden en 5 nederlanders in de basis willen hebben![]()
haha dat is wel dom jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:44 schreef FCsuarez het volgende:
EA![]()
de cup matchday 1 noemen en dan 5 spanjaarden en 5 nederlanders in de basis willen hebben![]()
Que?quote:
statistieken zijn wel flink tegen nederland bij NED - AUSPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik vind het echt mooiquote:![]()
Is Trapz aanwezig of op skype toevallig? Wil iemand anders even doorgeven dat hij zijn poule nog moet invullen![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is Trapz aanwezig of op skype toevallig? Wil iemand anders even doorgeven dat hij zijn poule nog moet invullen![]()
![]()
Ik gebruik nooit skype ofzo hequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben jij een frikadel speciaal?
NBA2K14niks voor mij
![]()
Is gewoon te moeilijk voor jou.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben jij een frikadel speciaal?
NBA2K14niks voor mij
![]()
Ik ben zelf niet zo thuis in de Engelse selectie, maar hier is toch niet zo heel veel mis mee?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
De opstelling van Engeland volgens Barton
Rooney op links een beetje raar, maar vooruit.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eerder Daniel op LW dan Rooney, heeft ie bij L'pool ook gespeeld afgelopen seizoenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
De opstelling van Engeland volgens Barton![]()
Dit dus, is als Huntelaar LW zetten... Daarnaast zou ik altijd Baines opstellen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rooney op links een beetje raar, maar vooruit.![]()
Hij ging van Chelski naar Lpool omdat ie niet op de vleugel wilde hequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Eerder Daniel op LW dan Rooney, heeft ie bij L'pool ook gespeeld afgelopen seizoen![]()
![]()
Huntelaar is een pure spits Rooney is wel multifunctioneelquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit dus, is als Huntelaar LW zetten... Daarnaast zou ik altijd Baines opstellen.![]()
Mwah als CAM zou ik het nog kunnen zien maar zo niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Huntelaar is een pure spits Rooney is wel multifunctioneel![]()
En ik mag geen pinda's met XTC vergelijken van jou?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit dus, is als Huntelaar LW zetten... Daarnaast zou ik altijd Baines opstellen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar als CA (om het toch maar in EA-termen te houden) wel. En KJH niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah als CAM zou ik het nog kunnen zien maar zo niet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou nee.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit dus, is als Huntelaar LW zetten... Daarnaast zou ik altijd Baines opstellen.![]()
Cleverleyquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:01 schreef Zhano het volgende:
Hebben ze trouwens geen betere middenvelders dan Jack Wheelchair?![]()
een baas zijn. Goeie speler hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat doet Charles Barkley eigenlijk op dat Engelse middenveld?![]()
Soort van hun Depay. Heeft het een seizoen leuk gedaan en wordt nu ladingen van verwacht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat doet Charles Barkley eigenlijk op dat Engelse middenveld?![]()
Met als cruciaal verschil dat Depay nog een vrije rol krijgt, maar Barkley dus niet. Vragen om problemenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Soort van hun Depay. Heeft het een seizoen leuk gedaan en wordt nu ladingen van verwacht.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lallana hebben ze ook nog. En Hendersonquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Cleverley![]()
![]()
[..]
een baas zijn. Goeie speler hoor![]()
![]()
![]()
Henderson heeft een goed seizoen gehad hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lallana hebben ze ook nog. En Henderson![]()
![]()
![]()
Lalalalalalallanaquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lallana hebben ze ook nog. En Henderson![]()
wat een baas is dat zeg
![]()
Ja maar toch. Die gast is echt de Schaars van Engelandquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Henderson heeft een goed seizoen gehad hoor![]()
![]()
Rooney vanaf links kan prima hoor, speelde hij ook heel sterk in de periode 2007-2009. Toen stond 'ie op papier volgens mij altijd spits, maar in de praktijk stond Ronaldo daar en speelde hij hangend vanaf links.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah als CAM zou ik het nog kunnen zien maar zo niet."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Toen was jij 7 ofzo hoe kun je dat nou wetenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Rooney vanaf links kan prima hoor, speelde hij ook heel sterk in de periode 2007-2009. Toen stond 'ie op papier volgens mij altijd spits, maar in de praktijk stond Ronaldo daar en speelde hij hangend vanaf links.![]()
GA WEG THEOquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Rooney vanaf links kan prima hoor, speelde hij ook heel sterk in de periode 2007-2009. Toen stond 'ie op papier volgens mij altijd spits, maar in de praktijk stond Ronaldo daar en speelde hij hangend vanaf links.![]()
Ik was tussen de 10 en 12 toen hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Toen was jij 7 ofzo hoe kun je dat nou weten"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wat loop jij nou te beweren?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat die engelsen niet meer op de proppen komen met terry en lampardvalt me nog alles mee.
#FreeTrapz![]()
Wegbezuinigd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zit Shaw eigenlijk niet in WC FUT?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is toch echt zo hoor. Moet je wel dynamisch zijn voorin en gewoon rouleren, maar het heeft ze wel aan 3 landstitels op rij en de Champions League geholpen toen. Ook nog een CL-finale verloren in 2009.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te beweren?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Waar is Carrick (quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef FCsuarez het volgende:
dat die engelsen niet meer op de proppen komen met terry en lampardvalt me nog alles mee.
) gebleven?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kan er geen kk vanquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar is Carrick () gebleven?
![]()
Seaman op de goalquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar is Carrick () gebleven?
#FreeTrapz![]()
Ik dacht serieus dat je trollde. Hier klopt echt geen reet van.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is toch echt zo hoor. Moet je wel dynamisch zijn voorin en gewoon rouleren, maar het heeft ze wel aan 3 landstitels op rij en de Champions League geholpen toen. Ook nog een CL-finale verloren in 2009.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jesus, over slechte runs gesproken. Win echt al 40 potjes amper meer iets in FUT ongeacht het team.![]()
Geen idee waar het door komt, maar of ik nou met m'n standaard teams speel of met een 89-pace team, echt niets lukt, spelers lopen traag, gaan niet de diepte in, verdedigen niet etc. Heerlijk frustrerend.![]()
![]()
terry heeft in ieder geval zelf gezegd dat ie kapt met zijn interlandcarrière dus vandaar. Lampard weet ik niet zekerquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je trollde. Hier klopt echt geen reet van.
Voorbeeld van die opstelling tegen Roma in de Champions League. Rooney en Park ook veel meeverdedigend, Ronaldo die in beide ruimtes komt en dan konden Anderson, Rooney of Park opeens op Ronaldo's plek opduiken. Zo ging het ook tegen bijvoorbeeld Arsenal in de halve finale CL van 2008/2009 en nog wel meer wedstrijden. Het was in elk geval heel effectief."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Alsof jij hier verstand van hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorbeeld van die opstelling tegen Roma in de Champions League. Rooney en Park ook veel meeverdedigend, Ronaldo die in beide ruimtes komt en dan konden Anderson, Rooney of Park opeens op Ronaldo's plek opduiken. Zo ging het ook tegen bijvoorbeeld Arsenal in de halve finale CL van 2008/2009 en nog wel meer wedstrijden. Het was in elk geval heel effectief.Rot op joh.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Er mogen dan mensen met meer verstand ervan zijn, ik heb me in elk geval netjes ingelezen en ik weet waar ik het over heb.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alsof jij hier verstand van hebt.Rot op joh.
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: