SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik maak je kop een kopje kleiner.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een kopje Nespresso kleiner?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik maak je kop een kopje kleiner.![]()
![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)embadselfies_af.html
Is toch prachtig voor op je Facebook, een selfie met je verdrinkende kroost op de achtergrond.![]()
Wel een tof nummer:
Alleen jammer dat hij aan het eind vh nummer ineens gaat schreeuwen. Rare kerel ook
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geen 1 want ik zit op school. En ik moet meteen aan dit topic denken: KLB / Chicks in dit lekkere weer maken me gefrustreerdquote:![]()
Ik wel op school. Nou valt dat wel mee, maar op het station en in de stad lopen er genoeg rond.quote:![]()
Yoghurt op je broodquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is godslastering!
Aarbeien met suiker en yoghurt![]()
![]()
Leeuwarden heeft toch wel een hoerenbuurt.... Je komt echt een beetje gefrustreerd over...quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen 1 want ik zit op school. En ik moet meteen aan dit topic denken: KLB / Chicks in dit lekkere weer maken me gefrustreerdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
YoghurtMooi woord voor Wordfeud wel.
Nee, ik ben niet gefrustreerd maar ik kan me zo niet concentreren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft toch wel een hoerenbuurt.... Je komt echt een beetje gefrustreerd over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |