Heb je zelf gezegdquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Oh, het moet weer allemaal van mij komen.
Owquote:
Het moet aanslaan bij het rockpubliekquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Duran Duran, Simple Minds, dat soort gedoe is er op dat feestje lijkt mij Cue
En geen voetbal is perfect
Hoewel ik vrijdag zelf wel voetbal ga kijken. Ik werd gelokt met een BBQ...
Ben al blij da thet op een fatsoenlijk tijdstip is. Sommigen zijn om 0.00 uur of 03.00 uurquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Dit wordt ws. de enige waar ik naar ga kijken. Rest is door de week.
Uh .. tja. geen idee wat erop te zeggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Ow.
Nou ja, op dit moment heb ik totaal verbrande onderarmen, niet echt heel aantrekkelijk.
Sommige mensen gaan alles kijken en nemen er vrij voorquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het komt niet eens in mij op om andere wedstrijden te kijken
Doen mensen dat?
Niet eens in de blote bast op PPquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Nou ja, op dit moment heb ik totaal verbrande onderarmen, niet echt heel aantrekkelijk.
Nietsquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uh .. tja. geen idee wat erop te zeggen
Holy Fuckquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan alles kijken en nemen er vrij voor
(had ooit zo'n collega)
Ow daar ging ik ook niet vanuitquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Niets.
Alleen dan het dus niet vandaag gaat worden wmb.
Weet je hoe oud en uitgelubberd jullie dan zijn?/quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow daar ging ik ook niet vanuitDenk dat onze neukdate in 2029 nog eerder zal zijn
Nou ja, wmb kan het best op korte termijn hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow daar ging ik ook niet vanuitDenk dat onze neukdate in 2029 nog eerder zal zijn
Is weer eens wat anders dan verbrandde armenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Weet je hoe oud en uitgelubberd jullie dan zijn?/
Dat dat voornamelijk iets is dat boeren doen, onbeschaafd met blote bast in het openbaar lopen, wij beschaafde mensen hebben gewoon kleren aan, je bent niet op het strandquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
double joe tea eff??
Wat de neuk heeft dat met boeren te maken?
*proest*quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dat voornamelijk iets is dat boeren doen, onbeschaafd met blote bast in het openbaar lopen, wij beschaafde mensen hebben gewoon kleren aan, je bent niet op het strand.
Niets onzin, dat jij het normaal vindt zegt alleen dat jij net zo'n proleet bentquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Wat een onzin
En met wij beschaafde mensen bedoel je neem ik aan wij mensen die ons schamen voor onze bierbuik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |