quote:
Dat is op een woensdagquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op de 25e wil ik niet Johannes worden genoemd. LR, onthoud dit.
Voor deze meet moet je ook nog eens 55 euro hebben. Ik raak helemaal faillietquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
allemaal meets waar ik geen invite van heb
Ik denk ik meld het even voor de duidelijkheid.quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk ik meld het even voor de duidelijkheid.
Hoiquote:
Geen dank. Ik ben altijd bereid dergelijke onduidelijkheden op te helderen.quote:
Hallo!quote:
Wellicht. Al heeft een andere toch zijn prioriteit.quote:
Johan voldoet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op de 25e wil ik niet Johannes worden genoemd. LR, onthoud dit.
Hoinquote:
Heb je m nou al gekocht?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik kan een dergelijke auto betalen, en hij is verder goedkoop in wegenbelasting en zulks
Daar komt nog bij dat ik wel meer onderhoudskosten zou hebben bij een ouder hok![]()
Nee, mijn echte naam.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Wellicht. Al heeft een andere toch zijn prioriteit.
[..]
Johan voldoet?
Welke? Een date?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wellicht. Al heeft een andere toch zijn prioriteit.
Nee eerst even kijkenquote:
We quoten elkaar 100x per dag maar je naam ken ik oprecht niet. Jij de mijne wel overigens door iemands aquarium.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, mijn echte naam.
Ik noem Paxje in het echt toch ook geen Paxje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |