Je kan natuurlijk ook gewoon een mooie studie zonder numeris fixus kiezen, LST bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:34 schreef Laurens-Jan het volgende:
Gisteren geslaagd, zit dus sowieso volgend jaar in Delft. Nu nog even wachten op die ellendige loting, heb een 7,8 gemiddeld.
Ik heb een hekel aan bio en scheikunde.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon een mooie studie zonder numeris fixus kiezen, LST bijvoorbeeld.
Je spreekt jezelf tegen met mooi en lst.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon een mooie studie zonder numeris fixus kiezen, LST bijvoorbeeld.
Jouw tentamens duren ook keilang dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Laatste tentamen is eigenlijk op 4 juli, maar die ga ik herkansen in de zomer. Ben nu 3 juli klaar
Haha, LR is inderdaad vliegtuigvouwtechniek. Jij snapt het nu al.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef Laurens-Jan het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan bio en scheikunde.
Nah, niks mooiers dan 7 jaar lang (dat wordt het toch wel) vliegtuigjes vouwen. Ik heb er al 6 jaar aan oefening op zitten.
Moet jij zeggen, met je IO.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen met mooi en lst.
Dit. En tevens, Leiden:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen met mooi en lst.
Inderdaad. Nu is de hele dag op een massaspectrometer kijken en wat buffertjes maken natuurlijk ook niet alles.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, LR is inderdaad vliegtuigvouwtechniek. Jij snapt het nu al.
Dat is het dus niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat IO een mooie studie is
Ja man, dat is het enige wat wij doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef Laurens-Jan het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu is de hele dag op een massaspectrometer kijken en wat buffertjes maken natuurlijk ook niet alles.
Utrecht>Amsterdam>Delft>Almere>Bijlmer>Leidenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef Rezania het volgende:
Haten op Leiden.Leiden > Delft, zeker qua sfeer.
Oké, oké. Jullie kijken ook nog wel eens naar een strengetje DNA.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, dat is het enige wat wij doen.[ afbeelding ]
Jongen, wtf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef Laurens-Jan het volgende:
[..]
Utrecht>Amsterdam>Delft>Almere>Bijlmer>Leiden
Kijken nog wel, knap hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:41 schreef Laurens-Jan het volgende:
[..]
Oké, oké. Jullie kijken ook nog wel eens naar een strengetje DNA.
Op een plaatje, jazeker. Daar heb je boekjes voor.quote:
Je naam, ondertitel, handtekening, UI, profiel, en toekomstige studie irriteren me nu al mateloos.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef Laurens-Jan het volgende:
[..]
Utrecht>Amsterdam>Delft>Almere>Bijlmer>Leiden
Bij ons is het altijd 7 weken (nu 8 met al die vrije dagen) college, 1 witte week, 2 weken tentamens.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Je naam, ondertitel, handtekening, UI, profiel, en toekomstige studie irriteren me nu al mateloos.
Houd je mond, plebejer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Je naam, ondertitel, handtekening, UI, profiel, en toekomstige studie irriteren me nu al mateloos.
HAHAHA! Vrijdag hèquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad niet opgelet, het staat namelijk in de reactie die jij citeerde in de laatste zin. Natuurkunde.
Is wel een leuke idd. Nog zo'n pareltje:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:45 schreef Rezania het volgende:
Nu je het zegt hè, doet me hieraan denken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |