Die eerste die het podium opkomt, Pique, is haar vriend trouwensquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De spelers moeten meedoen met haar heupbewegingen.
Ik weet het. Ze hebben nog een kind ook. Stel je voor: moeder een getalenteerde popmuzikante (ze kan ook goed zingen en componeren, het is niet alleen maar dansen waarvoor ze bekend is), vader een goede verdediger van een gouden generatie voetballers. Hoge verwachtingen voor dat kind en een rare manier van opgroeien. Lucky boy die Pique. Gesommeerd/gevraagd worden voor die clip van Waka Waka en daar zo'n relatie aan overhouden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Die eerste die het podium opkomt, Pique, is haar vriend trouwens
Ja, Shakira <3quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet het. Ze hebben nog een kind ook. Stel je voor: moeder een getalenteerde popmuzikante (ze kan ook goed zingen en componeren, het is niet alleen maar dansen waarvoor ze bekend is), vader een goede verdediger van een gouden generatie voetballers. Hoge verwachtingen voor dat kind en een rare manier van opgroeien. Lucky boy die Pique. Gesommeerd/gevraagd worden voor die clip van Waka Waka en daar zo'n relatie aan overhouden.
Pics.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:16 schreef Mitsu het volgende:
Wow ik ben verbaasd over de hoeveelheid knappe mannen die ik vandaag tegengekomen ben
Met het talent zal het in ieder geval wel snor zitten, tenzij het kind heel veel pech heeft gehad met de loting. Nogal muticultureel ook: Colombia, USA en Spanje, 3 landen en 3 continenten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:42 schreef defineaz het volgende:
[..]
Ja, Shakira <3
Lijkt me inderdaad raar voor dat kind. Weet niet of ik tegen zulke hoge verwachtingen zou kunnen.
Tijd om uit de kast te komen.quote:
Nu pas? Wacht even, eerst weer even iedereen overtuigen dat ik toch hetero ben, kan het weer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tijd om uit de kast te komen.
lol u srs?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tijd om uit de kast te komen.
Jij mocht er anders ook wel wezenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:14 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Geen pics helaas, maar ze waren niet mis
Wat is dit dan voor hosselpogingquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij mocht er anders ook wel wezen
Beetje hosselen, beetje neuken, beetje van het balkon flikkeren. Niks mis mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor hosselpoging
Ik neem jou nog een keer vanachter op de balustrade en als ik dan kom flikker ik je keihard naar benedenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje hosselen, beetje neuken, beetje van het balkon flikkeren. Niks mis mee.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik neem jou nog een keer vanachter op de balustrade en als ik dan kom flikker ik je keihard naar beneden
En mij uit de genenpoel verwijderen is geen goed plan. Dus opgeflikkert met je balkonneukseksplan.quote:
Jij verwijdert jezelf toch wel uit de genenpoel no?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En mij uit de genenpoel verwijderen is geen goed plan. Dus opgeflikkert met je balkonneukseksplan.
Nee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jij verwijdert jezelf toch wel uit de genenpoel no?
Je noemt dit al een hosselpoging?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor hosselpoging
Mja je weet het nooit in dit autistische bètaclubje hequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je noemt dit al een hosselpoging?
True true.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mja je weet het nooit in dit autistische bètaclubje he
Weet ikquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij mocht er anders ook wel wezen
Moet je nagaan dat veel geniale mensen zoals Einstein het slecht doen bij de vrouwen. Zonde.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En mij uit de genenpoel verwijderen is geen goed plan. Dus opgeflikkert met je balkonneukseksplan.
Die schijnt keihard te zuigen, en dan niet op de goede manier.quote:
Zie DM.quote:
Volgens mij viel dat wel mee met Einstein. Op Wikipedia lees ik dat hij 2 keer getrouwd is geweest (van de 2e heeft hij gelukkig geen kinderen, dat zou namelijk helemaal niet goed zijn geweest voor het nageslacht gezien ze zowel een nicht als achternicht van hem was.) Van zijn eerste vrouw heeft hij 3 kinderen. Een dochter waarvan onduidelijk is wat er mee gebeurd is, en twee zoons waarvan er 1 in een psychiatrische inrichting terecht is gekomen en de ander Berkeley professor is geworden en zich als enige van de kinderen ook heeft voortgeplant. Als je het zo leest waren die genen ook niet echt ideaal :p Bovendien zijn niet alle geniale mensen mannen (en de geniale vrouwen moeten het in dat geval dus goed doen bij de mannen) en is intelligentie niet het enige in een relatie. Jij hebt zelf ook wel eens aangegeven dat je niets ziet in het gemiddelde TU meisje. De redenen die je daarvoor hebt zullen niet veel verschillen van de redenen waarom vrouwen minder snel vallen op een stereotype geniale autistische slecht verzorgde TU student.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat veel geniale mensen zoals Einstein het slecht doen bij de vrouwen. Zonde.
Jawel maar dat is ook gedeeltelijk een Nederlands probleem, in die zin dat in Nederland nog minder vrouwen zo'n opleiding volgen en dat de populatie hierdoor wat eenzijdiger is. De meer vrouwelijke vrouwen laten zich hier snel afschrikken, ik kan het hen niet kwalijk nemen maar het is wel jammer. Dat merk je trouwens ook aan de open dagen en meeloopdagen waarop ze wel langskomen, dat merk je ook aan sommige promovendi uit het buitenland. Wat betreft de mannelijke studenten, het verschilt nogal tussen de opleidingen maar nerds en autisten zijn inderdaad oververtegenwoordigd. In vergelijking met veel medestudenten ben ik maar licht nerderig.quote:Jij hebt zelf ook wel eens aangegeven dat je niets ziet in het gemiddelde TU meisje. De redenen die je daarvoor hebt zullen niet veel verschillen van de redenen waarom vrouwen minder snel vallen op een stereotype geniale autistische slecht verzorgde TU student.
Licht nerderig? Jij? Dan is jouw studie wel echt een auti- en nerdfest zeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Einstein leefde in een andere tijd, een tijd waarin een vrouw rond haar 18de probeerde een goede kostwinner aan de haak te slaan. Grof gezegd maar hier kwam het wel op neer. Ik ben benieuwd of dat hij in deze tijd een vrouw zou hebben gehad. Ik heb geen antwoord op deze vraag, ik stel slechts de vraag.
[..]
Jawel maar dat is ook gedeeltelijk een Nederlands probleem, in die zin dat in Nederland nog minder vrouwen zo'n opleiding volgen en dat de populatie hierdoor wat eenzijdiger is. De meer vrouwelijke vrouwen laten zich hier snel afschrikken, ik kan het hen niet kwalijk nemen maar het is wel jammer. Dat merk je trouwens ook aan de open dagen en meeloopdagen waarop ze wel langskomen, dat merk je ook aan sommige promovendi uit het buitenland. Wat betreft de mannelijke studenten, het verschilt nogal tussen de opleidingen maar nerds en autisten zijn inderdaad oververtegenwoordigd. In vergelijking met veel medestudenten ben ik maar licht nerderig.
Ja. - zucht -quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Licht nerderig? Jij? Dan is jouw studie wel echt een auti- en nerdfest zeg.
Ik ga lekker aandacht besteden aan de thermodynamica van mengsels, ook erg spannend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef OllieWilliams het volgende:
rest van de middag lekker met fourier transforms bezig
Ik heb alle vakken met fourier transforms vakkundig ontweken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef OllieWilliams het volgende:
Leuk om mee te stoeien als je goede uitwerkingen hebt, anders is het een hel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef OllieWilliams het volgende:
Thermodynamica is leuk man. Duizend keer beter dan het saaie vak waar ik mee bezig benquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga lekker aandacht besteden aan de thermodynamica van mengsels, ook erg spannend.
Dat kan als je wis- en natuurkunde of wiskunde en natuurkunde studeert?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik heb alle vakken met fourier transforms vakkundig ontweken.
Eerlijk is eerlijk, als je met fourier bezig bent dan ga je verlangen naar thermodynamica.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Thermodynamica is leuk man. Duizend keer beter dan het saaie vak waar ik mee bezig ben
Kan wel wat leukers bedenken dat thermo hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Thermodynamica is leuk man. Duizend keer beter dan het saaie vak waar ik mee bezig ben
Mijn docent mag dan een aparte vogel zijn, uitleggen kan ie wel en hij heeft ook nog eens van een hoop opdrachten zijn zelfgemaakte uitwerkingen op blackboard gezetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leuk om mee te stoeien als je goede uitwerkingen hebt, anders is het een hel.
aerodynamicaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan wel wat leukers bedenken dat thermo hoor.
Zijn eerste vrouw was een medestudente van de ETH Zurich, en een van de eerste vrouwelijke studenten aan die universiteitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Einstein leefde in een andere tijd, een tijd waarin een vrouw rond haar 18de probeerde een goede kostwinner aan de haak te slaan. Grof gezegd maar hier kwam het wel op neer. Ik ben benieuwd of dat hij in deze tijd een vrouw zou hebben gehad. Ik heb geen antwoord op deze vraag, ik stel slechts de vraag.
[..]
Jawel maar dat is ook gedeeltelijk een Nederlands probleem, in die zin dat in Nederland nog minder vrouwen zo'n opleiding volgen en dat de populatie hierdoor wat eenzijdiger is. De meer vrouwelijke vrouwen laten zich hier snel afschrikken, ik kan het hen niet kwalijk nemen maar het is wel jammer. Dat merk je trouwens ook aan de open dagen en meeloopdagen waarop ze wel langskomen, dat merk je ook aan sommige promovendi uit het buitenland. Wat betreft de mannelijke studenten, het verschilt nogal tussen de opleidingen maar nerds en autisten zijn inderdaad oververtegenwoordigd. In vergelijking met veel medestudenten ben ik maar licht nerderig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |