Kerstkindjes-boks!!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:33 schreef Roellie80 het volgende:
Net terug van onze 12weken echo. Hierbij is ook de ETA vastgesteld op 26 december.
Dank je wel! De moeder is niet actief op Fok! en ik ben ook niet echt actief geweest in dit topic.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:21 schreef Crumpette het volgende:
gefeliciteerd!Maar wie is de moeder dan, is die hier actief? Ik zie hvan niet in de lijst?
![]()
Vriendje heeft net wat op facebook gepost over de zwangerschaphet internet ontploft denk ik
Het is niet goed en het komt niet meer goed met de kat. En ik denk dat de dierarts dat gisteren al wist maar toen onze dag niet wilde verpesten met de uitslagen. M'n man is nu dus onderweg naar huis en dan moeten we beslissen wanneer het klaar is. En ik moet er heel erg van huilen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:51 schreef Lingue het volgende:
Hoe gaat het met de kat? Waren de uitslagen wel een beetje goed?
Hier bij alle 3 alleen bij de 1e afspraak gewogen en daarna niet meer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Crumpette het volgende:
wanneer beginnen ze eigenlijk met je te wegen bij de vk? Hier nog niemand die er naar vraagt...
Aw maar A.S. heeft ook een klein kindje toch? (Ik zat met haar man op koor). Bij mij vroegen alle puberts dat ook gewoon trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja idd, krijg die vraag wel vaak, mensen lijken niet te weten dat je dat pas kunt zien over een maand of twee![]()
en de vraag die mensen me constant stellen: was het gepland? Alsof ik zou zeggen 'nee, ik moet duidelijk vaker het toilet schoonmaken zeg.' Overigens vragen mensen dat nooit aan, zo zie je maar, al die zangerts om me heen kunnen zich gewoon niet voorstellen dat er ooit een juist moment is in hun carriere ofzo
Och Amselquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:26 schreef Amsel het volgende:
Dank jullie wel voor alle felicitaties.
Ik zag ook allemaal goede berichten voorbij komen die een jompel verdienen.
Ben alleen niet meer in de stemming, want:
[..]
Het is niet goed en het komt niet meer goed met de kat. En ik denk dat de dierarts dat gisteren al wist maar toen onze dag niet wilde verpesten met de uitslagen. M'n man is nu dus onderweg naar huis en dan moeten we beslissen wanneer het klaar is. En ik moet er heel erg van huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |