abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2014 @ 03:55:29 #1
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_140943352
Hiep hoi! Welkom in het babytopic.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door ProjSkippy op 11-06-2014 19:45:03 ]
  woensdag 11 juni 2014 @ 03:57:00 #2
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_140943358
Nieuwe afbeelding voor de OP on zuhhh wee als ik weer wat geslapen heb. :z
pi_140943916
Ja Skippie! Hoe hebben jullie het gehad?
pi_140947586
Goedemorgen! Mini in bad geweest en fruithapje achter de kiezen. Klaar voor weer een mooie dag!
Ze heeft op het moment een chagi fase. In bedje en box continue omrollen van rug naar buik. En dan boos als ze klem zit. Ook s nachts :O Iemand die dat herkent? Bij de andere nooit zo extreem gehad.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_140948996
Heel herkenbaar flower! Terwijl kaylee wel zelf ook terug kan draaien. In haar slaap raakt ze ervan in paniek...

Ze heeft ook duidelijk last van de warmte. Ze slaapt in alleen haar luier en nog zweet ze haar bed uit
pi_140949150
Hier ook herkenbaar! :Y
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:24:22 #7
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_140952215
Ook herkenbaar. Zo grappig rolt ze de hele dag door de kamer, maar als ze per ongeluk op haar buik draait tijd3ns het inslapen was het brullen :')
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:32:16 #8
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_140952451
Nog ontzettend bedankt allemaal voor de reacties op mn vraag in het vorige topic, ik heb oa op vertbaudet idd wat leuke gezien O+

quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:07 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ik heb nog een leuk setje. Maat 56 van h en m. Romperpak, broek, romper, muts, tshirt. Oh en de slab!!!

[ afbeelding ]

Interesse? >:O
:D niet helemaal mijn smaak maar bedankt iig momo! :*

Nikki wat een enorm naar bericht zeg, bah! Daar krijg je idd de rillingen van :{
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:25:49 #9
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_140954066
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 07:09 schreef Limone het volgende:
Ja Skippie! Hoe hebben jullie het gehad?
Ja, goed! Droomvrouwtje (peettante van M.aud) heeft op M. gepast terwijl wij op Pinkpop waren. Het was fijn! Het noodweer de laatste avond hebben we ook overleefd, het was een stuk minder erg dan op social media werd verkondigd. We waren tot op het bot doorweekt, maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Wel heb ik maar gewoon niet naar alle flitsen gekeken, want ik vind onweer altijd een beetje eng. :@

Panoramafoto van Kix:

--

M.aud had gisteren haar halfjaardag! Man, wat gaat het snel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140955807
Wat is M.aud een mooierd!! Hebben jullie ook de Stones gezien? Was echt heel tof, begreep ik?

flowerbox, ik herken het ook, al is het inmiddels een stuk minder nu het nieuwtje van het omrollen eraf is en ze ook weer wat sterker is.

Zojuist bij het cb geweest. Weer de gebruikelijke complimenten 'wat is ze sterk/nieuwsgierig/actief' waar mijn moederhart natuurlijk van opveert.

Wel advies gekregen om toch even langs de huisarts te gaan voor haar huidje. Ze lijkt wat eczeem te ontwikkelen en het smeren met wat ik nu heb, werkt niet afdoende want het wordt erger.

En ze kreeg weer twee prikken, door een nog beetje onervaren verpleegkundige die veel tijd tussen de twee prikjes liet en ook wat onhandig/onzeker deed. Dus toen I. net weer een beetje bijkwam van de eerste, tjak, de tweede prik. Terwijl de arts die ik bij de vorige prikjes had het heel snel achter elkaar deed.. Nouja, op zich viel het mee. Meteen weer aan de borst en toen was het snel vergeten. O+ .

De groeicurve
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje afgebogen, maar gebruikelijk voor deze leeftijd begreep ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_140967463
Skip dat klinkt als een heel leuk weekend. En wat tof dat DV de peettante van M is. O+

Achossie je I'tje Franny. Ik vind het altijd zo vervelend dat de prikken niet gelijk gegeven worden. En als ze het dan na elkaar doen dan moeten ze het inderdaad snel doen en niet zoals bij jou. Gelukkig mocht ze daarna snel aan de borst. O+ En mooie curve hoor.

Wij zijn vandaag op pad geweest met onze nieuwe wagen. Ik ben er echt heel blij mee. :Y En de mannen ook volgens mij. :)

SPOILER
En de Easywalker is net opgehaald voor hetzelfde bedrag als waar wij hem vorig jaar voor kochten. *O*

Em verder gaat het met onze mannen gewoon zijn gangetje. Ze zijn zo leuk en lief en schattig en en en. O+ Het hebben van dit complete gezin is echt alles van wat ik me erbij had voorgesteld en nog veel meer dan dat. #happy
pi_140967710
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skip dat klinkt als een heel leuk weekend. En wat tof dat DV de peettante van M is. O+

Achossie je I'tje Franny. Ik vind het altijd zo vervelend dat de prikken niet gelijk gegeven worden. En als ze het dan na elkaar doen dan moeten ze het inderdaad snel doen en niet zoals bij jou. Gelukkig mocht ze daarna snel aan de borst. O+ En mooie curve hoor.

Wij zijn vandaag op pad geweest met onze nieuwe wagen. Ik ben er echt heel blij mee. :Y En de mannen ook volgens mij. :)

SPOILER
En de Easywalker is net opgehaald voor hetzelfde bedrag als waar wij hem vorig jaar voor kochten. *O*

Em verder gaat het met onze mannen gewoon zijn gangetje. Ze zijn zo leuk en lief en schattig en en en. O+ Het hebben van dit complete gezin is echt alles van wat ik me erbij had voorgesteld en nog veel meer dan dat. #happy
die pakjes O+ O+ staat ze goed!
*poef* nu is het weg
pi_140967813
^^ mehehehe, jouw onderschrift! :D
pi_140967968
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:05 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

die pakjes O+ O+ staat ze goed!
Ja kijk nou hoe schattig je Lindex pakjes zijn. O+

SPOILER
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:11:02 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_140967970
Morgen ook weer CB. Ben erg benieuwd naar z'n stats, eerste meetmoment sinds start bijvoeding en sinds hij zo bewegelijk is. :s)

Ohh en Skips, die foto van Pax :o O+
pi_140968003
quote:
17s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:25 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ja, goed! Droomvrouwtje (peettante van M.aud) heeft op M. gepast terwijl wij op Pinkpop waren. Het was fijn! Het noodweer de laatste avond hebben we ook overleefd, het was een stuk minder erg dan op social media werd verkondigd. We waren tot op het bot doorweekt, maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Wel heb ik maar gewoon niet naar alle flitsen gekeken, want ik vind onweer altijd een beetje eng. :@

Panoramafoto van Kix:

[ afbeelding ]

--

M.aud had gisteren haar halfjaardag! Man, wat gaat het snel!

Wat fijn! Heb je gekolfd daar op de wc's? of geef je geen bv meer? Dat lijkt mij echt de horror namelijk. :X

En wat kan M. al goed zitten joh! :o
pi_140968041
Nikki ze lijken het idd heerlijk te vinden, fijn!

En spannend GotC! Ben ook wel benieuwd O+
♥ J & S
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:25:42 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140968641
Nikki wat een lieve foto's O+.
En wat klink je blij en gelukkig O+.

Vraagje, wanneer hebben jullie de verkleiner uit de MC gehaald? Kuiken komt nu met zijn (super lieve blote O+) voetjes tegen de achterbank aan maar past qua lengte nog prima met verkleiner. Anyone?
KuikenGuppy
pi_140969062
Heb je het schuimrubber blok al uit de verkleiner gehaald Burd?
pi_140969264
Skips, wat een mooie foto! Die ogen O+ .

Franny, prikjes zijn altijd zielig. Lijkt me wel fijn dat je dan meteen je kindje kan troosten door haar even aan de borst te leggen.

Nikki, ik vind jouw mannen altijd zo tof!

Burd, bij ons is die verkleiner er al lang uit. Ze zat er een beetje klemvast in, keek ook altijd een beetje angstig :D .

Minispam!

SPOILER
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_140969379
Ahhh RFR wat is ze leuk! O+ En die paaseifoto :D
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:44:58 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_140969566
RFR *; Wat een moppie!

En Nikki, de pakjes zijn fantastisch! :9~
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:46:51 #23
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140969629
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:11 schreef GotC het volgende:
Morgen ook weer CB. Ben erg benieuwd naar z'n stats, eerste meetmoment sinds start bijvoeding en sinds hij zo bewegelijk is. :s)

Ohh en Skips, die foto van Pax :o O+
Voor zover ik weet hebben skips en pax geen gezamelijke activiteit gehad dit weekend ;)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140969700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Moppert het volgende:

[..]

Voor zover ik weet hebben skips en pax geen gezamelijke activiteit gehad dit weekend ;)
Voor zover jij weet ja... :D
pi_140969831
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:49 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Voor zover jij weet ja... :D
:o !
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: