quote:Op maandag 9 juni 2014 14:07 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk setje. Maat 56 van h en m. Romperpak, broek, romper, muts, tshirt. Oh en de slab!!!
[ afbeelding ]
Interesse?
Ja, goed! Droomvrouwtje (peettante van M.aud) heeft op M. gepast terwijl wij op Pinkpop waren. Het was fijn! Het noodweer de laatste avond hebben we ook overleefd, het was een stuk minder erg dan op social media werd verkondigd. We waren tot op het bot doorweekt, maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Wel heb ik maar gewoon niet naar alle flitsen gekeken, want ik vind onweer altijd een beetje eng.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje afgebogen, maar gebruikelijk voor deze leeftijd begreep ik."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Easywalker is net opgehaald voor hetzelfde bedrag als waar wij hem vorig jaar voor kochten.
Em verder gaat het met onze mannen gewoon zijn gangetje. Ze zijn zo leuk en lief en schattig en en en.Het hebben van dit complete gezin is echt alles van wat ik me erbij had voorgesteld en nog veel meer dan dat. #happy
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skip dat klinkt als een heel leuk weekend. En wat tof dat DV de peettante van M is.
Achossie je I'tje Franny. Ik vind het altijd zo vervelend dat de prikken niet gelijk gegeven worden. En als ze het dan na elkaar doen dan moeten ze het inderdaad snel doen en niet zoals bij jou. Gelukkig mocht ze daarna snel aan de borst.En mooie curve hoor.
Wij zijn vandaag op pad geweest met onze nieuwe wagen. Ik ben er echt heel blij mee.En de mannen ook volgens mij.
die pakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Easywalker is net opgehaald voor hetzelfde bedrag als waar wij hem vorig jaar voor kochten.
Em verder gaat het met onze mannen gewoon zijn gangetje. Ze zijn zo leuk en lief en schattig en en en.Het hebben van dit complete gezin is echt alles van wat ik me erbij had voorgesteld en nog veel meer dan dat. #happy
![]()
staat ze goed!
*poef* nu is het weg
Ja kijk nou hoe schattig je Lindex pakjes zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn! Heb je gekolfd daar op de wc's? of geef je geen bv meer? Dat lijkt mij echt de horror namelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, goed! Droomvrouwtje (peettante van M.aud) heeft op M. gepast terwijl wij op Pinkpop waren. Het was fijn! Het noodweer de laatste avond hebben we ook overleefd, het was een stuk minder erg dan op social media werd verkondigd. We waren tot op het bot doorweekt, maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Wel heb ik maar gewoon niet naar alle flitsen gekeken, want ik vind onweer altijd een beetje eng.
Panoramafoto van Kix:
[ afbeelding ]
--
M.aud had gisteren haar halfjaardag! Man, wat gaat het snel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Voor zover ik weet hebben skips en pax geen gezamelijke activiteit gehad dit weekendquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:11 schreef GotC het volgende:
Morgen ook weer CB. Ben erg benieuwd naar z'n stats, eerste meetmoment sinds start bijvoeding en sinds hij zo bewegelijk is.
Ohh en Skips, die foto van Pax![]()
![]()
Voor zover jij weet ja...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben skips en pax geen gezamelijke activiteit gehad dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |