Ik vind alles best. Ik ken niksquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Dus na 8 uur moet het ok zijn
Waar? Vrijthof en Markt zullen te druk zijn met toeristen, OLV waarschijnlijk ook.
St. Amorsplein dan maar?
Ik heb alleen een stupidphone. Ik PM wel ff m'n nummer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:28 schreef Sjeen het volgende:
Ik kan pas tegen negen uur weg hier, post even waar jullie zitten
plan maarquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:03 schreef DeeCruise het volgende:
Ik ga er vanavond niet bij zijn, te warme dag gehad i.c.m. werk, vanavond uitgaren. Maar wellicht zowieso een idee om eens een terrasmeet te plannen met de vaste lui hier..
[..]
Zal hoogstens nog wat afkoelen met die wind nu, zou verder droog moeten blijven.
Vast ja maar was nu ook gezelligquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:24 schreef ultra_ivo het volgende:
't was leuk. Met meer mensen was het nog leuker geweest.
wat heb je nodigquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Kick
Ben pas verhuisd naar Maastricht, heb het erg naar mijn zin maar ik ken nog bijna niemand.
Iemand zin om eens te meeten?
Heb ik toch geschreven?quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Kick
Ben pas verhuisd naar Maastricht, heb het erg naar mijn zin maar ik ken nog bijna niemand.
Ja jij zou mij nog wat laten wetenquote:
Ja leuk! Count me in.quote:Op zondag 15 november 2015 18:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Afgelopen zomer hadden Sjeen en ik een mini-meet met een fok-ker uit het noorden die toevallig in Maastricht was. Toen hadden we het er al over dat we dit eens moeten herhalen.
Zou een goede aanleiding zijn.
goeie kickquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Kick
Hoe langer je wacht, hoe minder de interesse wordt. Dat is tenminste mijn ervaring met dit soort dingen. Van de zomer hebben we het ook in een paar dagen geregeld.quote:Op woensdag 18 november 2015 07:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan vrijdag wel, maar is misschien een beetje kortdag om iets te plannen? Anders even een PM rondsturen naar degenen die geïnteresseerd zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |