quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Donderdag openingswedstrijd, vrijdag (de 13e!) Ned.-Spanje!
Het is weer een bende, de geschiedenis herhaalt zich!quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zijn al honderden doden gevallen bij de bouw van de stadions en nu blijkt dat er gefraudeerd wordt komen ze ineens in opstand.
Zou dat hier ook gebeuren als wij het wk zouden hebben?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:41 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Het is weer een bende, de geschiedenis herhaalt zich!
Nee man, niet die zooi uit blik! Zelfgemaakte soep!quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die staan altijd in mijn kast. Bij jou niet?
Tuuk, de FIFA regeert!quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou dat hier ook gebeuren als wij het wk zouden hebben?
Dat vraag ik me dan wel eens af
Ja maar ik bedoel ook al die ongelukken. Zijn best streng soms hier en vraag me dan af of bij zo'n project dan ook zoveel doden vallen als in andere landen. Wat niet leuk is uiteraard.quote:
Wat bedoel je, zoveel doden? Nee, hier zijn de arbeidsomstandigheden beter.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou dat hier ook gebeuren als wij het wk zouden hebben?
Dat vraag ik me dan wel eens af
Lees boven jou berichtquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, zoveel doden? Nee, hier zijn de arbeidsomstandigheden beter.
Nee niet met bouwen vd stadions.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook al die ongelukken. Zijn best streng soms hier en vraag me dan af of bij zo'n project dan ook zoveel doden vallen als in andere landen. Wat niet leuk is uiteraard.
Ja dat was echt te belachelijk voor woordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:45 schreef Miek37 het volgende:
Die meisjes zaten goddomme in het gevang 2 jaar terug in Zuid Afrika omdat ze een jurkje aan hadden van een biermerk wat niet tot de sponsors behoorde.
Waarom kijk je dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:47 schreef Miek37 het volgende:
Het is gewoon een grote corrupte teringbende, die hele FIFA.
Omdat ik voetbal leuk vindt en niet de illusie heb dat er ook maar iets zal veranderen als ik uit protest niet zou kijken.quote:
quote:
Kloptquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:50 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Omdat ik voetbal leuk vindt en niet de illusie heb dat er ook maar iets zal veranderen als ik uit protest niet zou kijken.
Bijna niet, in je eentje is dat niet zo leuk. Althans dat vind ik. Dan kijk ik liever andere dingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |