Access forbidden!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn droom plafond![]()
[ afbeelding ]
Allemaal lampjes
omdat ze stoer is in die filmquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
Waaro zit Mila Kunis met haar benen gespreid en is haar linkerbeen een arm?
ze moeten ons nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Access forbidden!
You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server.
Qué?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Access forbidden!
You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server.
Straks willen ze ons daar ook nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:41 schreef isax het volgende:
[..]
laten we naar die suicide chat verhuizen![]()
kan de site niet meer herrineren.
Toegang verboden!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn droom plafond![]()
[ afbeelding ]
Allemaal lampjes
Toegang verboden!quote:
Pff, ben jij nou een piraat?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toegang verboden!
DEZE VIDEO IS VERWIJDERD OMDAT DE INHOUD DE SERVICE VOORWAARDEN VAN YOUTUBE SCHENDT. ??
dat heeft mijn huisarts.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn droom plafond![]()
[ afbeelding ]
Allemaal lampjes
Ik heb gelukkig nog geen last gehad van lichten en effecten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:49 schreef isax het volgende:
[..]
dat heeft mijn huisarts.
word er misselijk van als ik er na kijk (keer als kind door flauwgevallen)
De ironie, niemand wilt ons, dus daarom een hok in waar iedereen naar ons kijktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
shit en wat dan?
moeten we utopia in omdat niemand ons wil in de buitenwereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2014 23:54:13 ]
maar wel knutsellen op ome john zijn kosten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De ironie, niemand wilt ons, dus daarom een hok in waar iedereen naar ons kijkt
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:53 schreef isax het volgende:
Wacht, wat, hoe geeft dat licht? Dat lijkt wel aardewerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
🐙
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:55 schreef isax het volgende:
[..]
maar wel knutsellen op ome john zijn kosten.
beginnen we gewoon met een camaraloos fort.
het is glas.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, wat, hoe geeft dat licht? Dat lijkt wel aardewerk
steek zwarte piet in je reet rellert.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
Dit is de nieuwe Zwarte Piet! Wat vindt u van de nieuwe look? Geef uw mening!
[ afbeelding ]
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
Dit is de nieuwe Zwarte Piet! Wat vindt u van de nieuwe look? Geef uw mening!
[ afbeelding ]
Racist, wat heb jij tegen zwarten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
Zwarte Piet, schop m kapot als je m ziet! Sint Nicolaas moet sterven! Stem voor!
Ikkequote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dood aan de Nederlandse kutcultuur!Wie staat achter me?
Welke cultuur wil je daar dan voor in de plaats?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dood aan de Nederlandse kutcultuur!Wie staat achter me?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Af en toe voel ik me wel een zombie.
Zwarten is een racistisch woord. Mensen met een donkere huidskleur heet zoiets.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Racist, wat heb jij tegen zwarten?
ik heb een project waar ik nog steeds niet aan begonnen benquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)50-m-Conrad?ref=list
Hmm, dat is nog te doen. Misschien toch nog doen als zomerprojectje als ik tijd over heb.
Ja hoor, eerst was het zwarten, dat mocht niet, toen kleurlingen, mocht niet, allochtonen en negers is ook al fout. Wat een zeikerds.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zwarten is een racistisch woord. Mensen met een donkere huidskleur heet zoiets.
Al gekeken? Ik ga zo kijken denk ikquote:
SPOILER: Niet kijken Inodder en anderen Deze spoilert bevat een GoT spoiler namelijk, het is beter dus als je hier niet op klikt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Al gekeken? Ik ga zo kijken denk ikSPOILER: Niet kijken Inodder en anderen Deze spoilert bevat een GoT spoiler namelijk, het is beter dus als je hier niet op klikt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik klik altijd al en GoT kijk ik niet![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:17 schreef isax het volgende:
ik ben echt een idioot met mijn geen eten dat je niet nodig hebt winkelen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:18 schreef isax het volgende:
en toen had ik het idee om mega gezond ontbijt te doen ook nog
Nog irritanter en je hebt dus niets in huisquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:21 schreef isax het volgende:
[..]
nee maar wel zin in iets lekkers
heb ik eigenlijk haas nooit.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Al gekeken? Ik ga zo kijken denk ikSPOILER: Niet kijken Inodder en anderen Deze spoilert bevat een GoT spoiler namelijk, het is beter dus als je hier niet op klikt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
ach ik heb al gegeten alleen vroeg voor mijn doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog irritanter en je hebt dus niets in huis![]()
Kut voor je
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
ach ik heb al gegeten alleen vroeg voor mijn doen.
Toen ik het voor het eerst gebruikte verbaasde het me dat er nog zoveel zaakjes open zijn 's nachts.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef isax het volgende:
[..]![]()
heb ik wel eens met vrienden gedaan snachts
wij bestelde wel eens 2 min voor sluitingstijdquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen ik het voor het eerst gebruikte verbaasde het me dat er nog zoveel zaakjes open zijn 's nachts.
Bezorgde ze dan nog of kreeg je gewoon een grote bek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:35 schreef isax het volgende:
[..]
wij bestelde wel eens 2 min voor sluitingstijd
niet aan te raden.
bezorging met een grote bekquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bezorgde ze dan nog of kreeg je gewoon een grote bek.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
bezorging met een grote bek
wij zaten ook op een reeeedelijk rare plek
dus raakte ze allemaal verdwaalt
Dat doe ik zowiezo niet. Mijn opa werkte in de Horeca. Van jongs af aan hoorde ik dat als gasten net voor sluitingstijd iets bestelde dat er in de vuilnisbak gezocht werd als ze nog slablaadjes e.d. nodig hadden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:35 schreef isax het volgende:
[..]
wij bestelde wel eens 2 min voor sluitingstijd
niet aan te raden.
Ranzig maar geef ze geen ongelijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat doe ik zowiezo niet. Mijn opa werkte in de Horeca. Van jongs af aan hoorde ik dat als gasten net voor sluitingstijd iets bestelde dat er in de vuilnisbak gezocht werd als ze nog slablaadjes e.d. nodig hadden.
Dan nog, als je net alles heb schoongemaakt en opgeruimd en er komen nog een paar dronken gasten binnen dan snap ik dat ze dat wel doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel in een andere tijd. Hij was rond 1910 geboren.
Ik heb een soortgelijk probleem, mijn werkhok is op de 2e verdieping, al die meuk omhoog sjouwenquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een project waar ik nog steeds niet aan begonnen ben![]()
geen zin om hout te sjouwe naar boven
maar het is wel een leuk idee.
En als hij wilde weten of het vet heet genoeg was spuugde hij er altijd even in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan nog, als je net alles heb schoongemaakt en opgeruimd en er komen nog een paar dronken gasten binnen dan snap ik dat ze dat wel doen.
Je hoort wel ranziger dingen soms
zwaar leven he?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een soortgelijk probleem, mijn werkhok is op de 2e verdieping, al die meuk omhoog sjouwen
Meh, van de zomer voordat ik aan m'n projecten verder ga eerst maar eens m'n kamer opruimen. Die verkeert in een semipermanente staat van verbouwing, omdat m'n werkhok nog niet af is
De meeste vrouwen zien de meeste mannen ook gewoon als lustobjecten alleen komen ze er minder snel voor uit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Die Nico bij de nominaties tegen Ruud: "We hebben een nieuwe sterke man nodig". Wat een nep-feminist. Eerder had ze er zo'n probleem mee dat vrouwen als lustobject werden gezien.
Ik las in de SV nog dat Rienk bij dat feestje een bekertje naar het hoofd van Nico gooide. Zijn daar beelden van?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zien de meeste mannen ook gewoon als lustobjecten alleen komen ze er minder snel voor uit.
Nico is dus ook gewoon een beetje hypocriet, past ze toch beter bij Rienk dan ik dacht
Klopt en was een plastic bekertje en ik weet niet of er beeld van is, ik heb alleen het gesprek daarna van die 2 gehoord.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik las in de SV nog dat Rienk bij dat feestje een bekertje naar het hoofd van Nico gooide. Zijn daar beelden van?
Zit tv-uitzendingen van Utopia te kijken. Ben nu bij maandag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
Wat is iedereen stil, ligt iedereen al te puffen in zijn bed ofzo?
Lijkt me juist dat er nu meer mensen wakker zijn dan normaal.
Ben ook maar weer wat gaan kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zit tv-uitzendingen van Utopia te kijken. Ben nu bij maandag.
Nee, ik ben met Jan Lul in discussie in de Cos maar dat mag dan weer niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
Wat is iedereen stil, ligt iedereen al te puffen in zijn bed ofzo?
Lijkt me juist dat er nu meer mensen wakker zijn dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |