SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Had het al zwaar bij het scanderen, bij het "they held the gate" van Jon kwamen er ook wat tranenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen Grenn doodging.
Khaleesi is een wussiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb nooit enige affectie gehad voor die boyband van Jon. Edd is zeker wel leuk maar die andere drie zijn wussies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Ik vind/vond Pyp, Sam én Grenn wel leuk en ook niet echt "wussies" en die Edd juist niet zo. Maar echt een enorme band voel(de) ik ook niet met ze. Alleen met Sam nog wel. Toch vond ik dat wel een tragisch momentquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb nooit enige affectie gehad voor die boyband van Jon. Edd is zeker wel leuk maar die andere drie zijn wussies.
Edd en Grenn vind/vond ik tof, rest mee eens ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef Khaleesi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:06 schreef Gezicht het volgende:
Speculatie aan de hand van de preview, toch maar in spoiler gezet voor de zeikerds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door timmmmm op 10-06-2014 22:18:38 ]
En dat betekent dat hij zijn benen weer terug krijgt!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
En we krijgen Brann weer eens kruipend te zienDie verhaallijn moet toch ook in beeld gaan komen neem ik aan.
Ja er wordt volop gekropen zo te zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
En we krijgen Brann weer eens kruipend te zienDie verhaallijn moet toch ook in beeld gaan komen neem ik aan.
Is dit een woordgrap?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:09 schreef Funzel het volgende:
Ja Bran z'n verhaal loopt nog niet echt lekker.
Het heeft dan ook niet zo veel voeten in de aarde.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:09 schreef Funzel het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:04 schreef Khaleesi het volgende:
YES, extended promo!!!
De vorige was niet zo veelbelovend, deze echter!wtf zegt tyrion danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die reisgenoten van hem zullen wel snel de benen nemen nu.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het heeft dan ook niet zo veel voeten in de aarde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
verhaallijn holt hard achteruitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja die reisgenoten van hem zullen wel snel de benen nemen nu.
Hoef je niet om weg hoor. Regels zijn dat de preview niet besproken wordt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:13 schreef Forbry het volgende:
Ik wil niks van/over de preview weten dus voor de zekerheid maar
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:09 schreef Funzel het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het heeft dan ook niet zo veel voeten in de aarde.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja die reisgenoten van hem zullen wel snel de benen nemen nu.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:16 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja hij moet eens van zich af gaan schoppen.
Inb4 wat een kutreeks is dit gewordenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:18 schreef Rabieluh het volgende:
Hij zou eens op z'n achterste benen moeten gaan staan.
Poll: Wat zou een leuk Game of Thrones Tournament opleveren?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef Zhenar het volgende:
Na de discussie in het vorige topic over de kwaliteit van de seizoenen/verhaallijnen heb ik eigenlijk wel zin in een GoT tournamentje als dit seizoen is afgelopen. Mag ik daar een apart topic voor openen (@modjes)?
Maar wat levert een leuk tournament op?
doe gewoon tofste personage, en dan in wk - stijl, dus dat je met 32 (of 64) personages begint, en dan de knock-out fase implementeert.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Even mn tournament vraagje pluggen:
[..]
Poll: Wat zou een leuk Game of Thrones Tournament opleveren?
• Beste episode
• Tofste personage
• Leukste verhaallijn
• Beste dood
• Rot een eind op met je tournament
• Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het lijkt er o.b.v. de tussenstand op dat er óf geen tournament komt, óf eentje over het tofste personage, of misschien toch het veelbelovende Hodor tournament!
Je gaat die zuurpruimen hier toch niet laten bepalen of er wel of geen tournament komt!?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
• Beste episode
• Tofste personage
• Leukste verhaallijn
• Beste dood
• Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het lijkt er o.b.v. de tussenstand op dat er óf geen tournament komt, óf eentje over het tofste personage, of misschien toch het veelbelovende Hodor tournament!
Miljaar dat wist ik gaares niet. Excuses.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoef je niet om weg hoor. Regels zijn dat de preview niet besproken wordt.
Ben er nogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoef je niet om weg hoor. Regels zijn dat de preview niet besproken wordt.
Ik vind het wel een leuk idee hoor. Had op "tofste personage" gestemd, maar vind de andere (serieuzequote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
• Beste episode
• Tofste personage
• Leukste verhaallijn
• Beste dood
• Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Was mijn plan om het zo te doen idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe gewoon tofste personage, en dan in wk - stijl, dus dat je met 32 (of 64) personages begint, en dan de knock-out fase implementeert.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je gaat die zuurpruimen hier toch niet laten bepalen of er wel of geen tournament komt!?Als de mods instemmen gewoon doen, komt toch wel genoeg volk op af. Doe gewoon leukste character ooit.
niet als je de matches een beetje moeilijk maakt, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was mijn plan om het zo te doen idd.
Al vind ik persoonlijk "tofste personage" zo afgezaagd en voorspelbaar.
Ik vind random wel het leukste altijd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niet als je de matches een beetje moeilijk maakt, als je snapt wat ik bedoel.
Ik ook wel een beetje, de andere opties vind ik origineler.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was mijn plan om het zo te doen idd.
Al vind ik persoonlijk "tofste personage" zo afgezaagd en voorspelbaar.
[..]Ik ben heel democratisch ingesteld
Maar serieus: ik peil liever eerst de animo. Zo'n tournament opzetten is zo'n gedoe, dan wil ik wel weten of iemand daar op zit te wachten
En de poll bepaalt gelijk mooi de zuurgraad in dit topicMensen die de moeite nemen om "rot op met je tournament" te stemmen
(Al is het hun goed recht natuurlijk
)
Ach, straks zijn er toch geen nieuwe episodes meer om over te praten, dan doen we ze gewoon allemaal als het een beetje looptquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, de andere opties vind ik origineler.
Beste episode is opzich ook wel een goede, dat zijn er een stuk of 40.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, straks zijn er toch geen nieuwe episodes meer om over te praten, dan doen we ze gewoon allemaal als het een beetje loopt
Episode is ook wel erg moeilijk. Je kan een bazige kings landing scene hebben en een bout Bran scene, allemaal in 1 ep. Moeilijk afwegen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Beste episode is opzich ook wel een goede, dat zijn er een stuk of 40.
maar verhhaallijn zijn er maar een stuk of 10 toch, daar kun je niet echt een tournament van maken
Niet open en bloot, in spoilervlak (zoals jij ook deedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Miljaar dat wist ik gaares niet. Excuses.
Zoals de Yara-scene laatst met de rechtszaak er bij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Episode is ook wel erg moeilijk. Je kan een bazige kings landing scene hebben en een bout Bran scene, allemaal in 1 ep. Moeilijk afwegen.
Idd!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zoals de Yara-scene laatst met de rechtszaak er bij.
Daarom.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Idd!
En bij favoriete personage kan je zomaar ineens Joffrey tegen Jaqen hebben, en dan wordt het ineens moeilijk.Ik voorzie voldoende upsets en een hoop dark horses, meer dan we nu denken volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |