Oh geen idee, ik denk nergens over eigenlijk. Dat zal het probleem wel zijn. Vermoeiende dag gehad.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik denk nergens over eigenlijk. Dat zal het probleem wel zijn. Vermoeiende dag gehad.
Komma's zijn gratis.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Als je het nergens over wilt hebben maar je gaat het erover hebben wat nergens over hebben betekent waar heb je het dan over
ow niksquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Als je het nergens over wilt hebben maar je gaat het erover hebben wat nergens over hebben betekent waar heb je het dan over
Daar heb ik het toch niet over?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ieuw en heb je geen ijsklontjes danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef isax het volgende:
mijn oksels jeuken zo erg dat ik bijna vissticks in een theedoek zou wikkelen om te koelen
Nee hoor. Ik begrijp je heel goed. Tot later.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sarcasme komt soms slecht over als ik het tik.....
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik begrijp je heel goed. Tot later.
frambozen heb ik in een waas gekochtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen maar vissticks?
Tja dan zit er niets anders op inderdaad
wat let je?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef isax het volgende:
mijn oksels jeuken zo erg dat ik bijna vissticks in een theedoek zou wikkelen om te koelen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wordt het te moeilijk (!! ) voor je?
Zo, sarcasme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |