Geen idee hoe het komt dan. Alle instellingen gechekt voor het geluid?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef isax het volgende:
geluid van de streams doet het echt niet bij mij![]()
gelukkig kijk ik er eigenlijk nooit meer na.
alles staat vol open.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee hoe het komt dan. Alle instellingen gechekt voor het geluid?
Bij mij doet het geluid het nu goed gelukkig, ik herken het wel en heb het ook vaker gehad dat de kwaliteit slecht was. Afwachten dan maarquote:
Nicequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:15 schreef isax het volgende:
ik hang met mijn benen het raam uit
heeeerlijk.
Yoloquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:20 schreef isax het volgende:
[..]
Het ziet wel heel aso uit waarscheinlijk
Des te beterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:24 schreef isax het volgende:
[..]
yolo!
ik heb ook niet een legging aan of sokken
maar koelt zo lekker af
mijn moeder was mee want had een afspraak blablaquote:
Ja ik snap dat jij het niet meer ruikt als je er constant tussen zitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:27 schreef isax het volgende:
[..]
mijn moeder was mee want had een afspraak blabla
en na het eten liepen we terug naar mijn huis want haar auto stond hier
zei zo het ruikt hier echt chinees
en ik rook het niet eens meer zo
nu wel een beetje![]()
ruikt zo vakantie achtig
deal, ik doe met je meequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En helemaal niet op de vrachtwagenIk wil hem nu dubbel bitchslapen
Ik geloof dat het hier eindelijk iets aan het afkoelen isquote:
we gaan niet als een stel wijven slaan maar echt rammen he,quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben alleen bang dat ie het lekker vind, dus denk nog na over een knietje in zijn ballen
ja pfff alleen een flut regenbuitje gehadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof dat het hier eindelijk iets aan het afkoelen is![]()
Wat een broeierig kutweer is het vandaag
Wil ik wel maar mijn oerinstinct als vrouwmens neemt het dan overquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
we gaan niet als een stel wijven slaan maar echt rammen he,![]()
![]()
ik geeft em een dikke poffer op zijn lelijke gok, sla em zo dicht dat ie een jaar lang niet meer in zijn neus kan peuteren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wil ik wel maar mijn oerinstinct als vrouwmens neemt het dan over![]()
Haren, nagels, vlakke hand![]()
En onder de gordel
Neusbotje kan toch niet meer zijn hersens inschietenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik geeft em een dikke poffer op zijn lelijke gok, sla em zo dicht dat ie een jaar lang niet meer in zijn neus kan peuteren. [ link | afbeelding ]
Nee valt wel mee eigenlijk, het heeft ook best lang geregend vandaag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoest weer bij jou, ook zo fucking benauwd
Hier ook wel, is nu vooral nog binnen warm. Alles staat nu lekker tegenover elkaar openquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee valt wel mee eigenlijk, het heeft ook best lang geregend vandaag.
Vet grappig, gaat ie het ook doen of weet je dat nog niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Grappig, ik hoorde vandaag dat het bedrijf van de vriend van mijn unithoofd een mail van Nicolien had gehad of hij niet langs kon komen in Utopia.
En nee, ik zeg niet wat het voor bedrijf is maar ik vond het gewoon grappig.
Coaching / mediation is hard nodig van wat ik zo oppik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Grappig, ik hoorde vandaag dat het bedrijf van de vriend van mijn unithoofd een mail van Nicolien had gehad of hij niet langs kon komen in Utopia.
Dat weten ze nog niet, zijn ze nog aan het uitzoeken. Ik hoop van wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vet grappig, gaat ie het ook doen of weet je dat nog niet.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet, zijn ze nog aan het uitzoeken. Ik hoop van wel.
nee idd daar moet je hersens voor hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neusbotje kan toch niet meer zijn hersens inschieten![]()
![]()
Go Gizmo
Hij zit in een andere bedrijfstak. Alhoewel, Emile Ratelband...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Coaching / mediation is hard nodig van wat ik zo oppik.
En een neusbotjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee idd daar moet je hersens voor hebben![]()
![]()
rara waar heb ik gegeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Coaching / mediation is hard nodig van wat ik zo oppik.
grappigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Hap hap hap.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij kunnen 2 dingen tegelijk doen
Ja dat zeggen we.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij kunnen 2 dingen tegelijk doen
no wayquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij kan verbanden leggen en dingen onthouden?
valt best mee ben nou op fok aan het babbelen en volg lethal weapon aan het kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zeggen we.
Ik kan het ook wel, alleen is het zelden een succesverhaal.
Volg je Lethal Weapon, of kijk je Lethal Weapon?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
valt best mee ben nou op fok aan het babbelen en volg lethal weapon aan het kijken![]()
![]()
ik volg en ik kijk het dus eigenlijk 3 dingen dusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volg je Lethal Weapon, of kijk je Lethal Weapon?
Okéééééé ...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik volg en ik kijk het dus eigenlijk 3 dingen dus![]()
![]()
En dat gaat je prima af zo te zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
valt best mee ben nou op fok aan het babbelen en volg lethal weapon aan het kijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat gaat je prima af zo te zien.
We werden onderdruktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof je onderdrukt wordt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef isax het volgende:
[..]
ik woon blijkbaar ook niet te ver van 't ij
kwam er vandaag langs gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |