Vet grappig, gaat ie het ook doen of weet je dat nog niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Grappig, ik hoorde vandaag dat het bedrijf van de vriend van mijn unithoofd een mail van Nicolien had gehad of hij niet langs kon komen in Utopia.
En nee, ik zeg niet wat het voor bedrijf is maar ik vond het gewoon grappig.
Coaching / mediation is hard nodig van wat ik zo oppik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Grappig, ik hoorde vandaag dat het bedrijf van de vriend van mijn unithoofd een mail van Nicolien had gehad of hij niet langs kon komen in Utopia.
Dat weten ze nog niet, zijn ze nog aan het uitzoeken. Ik hoop van wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vet grappig, gaat ie het ook doen of weet je dat nog niet.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet, zijn ze nog aan het uitzoeken. Ik hoop van wel.
nee idd daar moet je hersens voor hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neusbotje kan toch niet meer zijn hersens inschieten![]()
![]()
Go Gizmo
Hij zit in een andere bedrijfstak. Alhoewel, Emile Ratelband...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Coaching / mediation is hard nodig van wat ik zo oppik.
En een neusbotjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee idd daar moet je hersens voor hebben![]()
![]()
rara waar heb ik gegeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Coaching / mediation is hard nodig van wat ik zo oppik.
grappigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Hap hap hap.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij kunnen 2 dingen tegelijk doen
Ja dat zeggen we.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij kunnen 2 dingen tegelijk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |