Geen idee hoe het komt dan. Alle instellingen gechekt voor het geluid?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef isax het volgende:
geluid van de streams doet het echt niet bij mij![]()
gelukkig kijk ik er eigenlijk nooit meer na.
alles staat vol open.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee hoe het komt dan. Alle instellingen gechekt voor het geluid?
Bij mij doet het geluid het nu goed gelukkig, ik herken het wel en heb het ook vaker gehad dat de kwaliteit slecht was. Afwachten dan maarquote:
Nicequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:15 schreef isax het volgende:
ik hang met mijn benen het raam uit
heeeerlijk.
Yoloquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:20 schreef isax het volgende:
[..]
Het ziet wel heel aso uit waarscheinlijk
Des te beterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:24 schreef isax het volgende:
[..]
yolo!
ik heb ook niet een legging aan of sokken
maar koelt zo lekker af
mijn moeder was mee want had een afspraak blablaquote:
Ja ik snap dat jij het niet meer ruikt als je er constant tussen zitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:27 schreef isax het volgende:
[..]
mijn moeder was mee want had een afspraak blabla
en na het eten liepen we terug naar mijn huis want haar auto stond hier
zei zo het ruikt hier echt chinees
en ik rook het niet eens meer zo
nu wel een beetje![]()
ruikt zo vakantie achtig
deal, ik doe met je meequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En helemaal niet op de vrachtwagenIk wil hem nu dubbel bitchslapen
Ik geloof dat het hier eindelijk iets aan het afkoelen isquote:
we gaan niet als een stel wijven slaan maar echt rammen he,quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben alleen bang dat ie het lekker vind, dus denk nog na over een knietje in zijn ballen
ja pfff alleen een flut regenbuitje gehadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof dat het hier eindelijk iets aan het afkoelen is![]()
Wat een broeierig kutweer is het vandaag
Wil ik wel maar mijn oerinstinct als vrouwmens neemt het dan overquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
we gaan niet als een stel wijven slaan maar echt rammen he,![]()
![]()
ik geeft em een dikke poffer op zijn lelijke gok, sla em zo dicht dat ie een jaar lang niet meer in zijn neus kan peuteren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wil ik wel maar mijn oerinstinct als vrouwmens neemt het dan over![]()
Haren, nagels, vlakke hand![]()
En onder de gordel
Neusbotje kan toch niet meer zijn hersens inschietenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik geeft em een dikke poffer op zijn lelijke gok, sla em zo dicht dat ie een jaar lang niet meer in zijn neus kan peuteren. [ link | afbeelding ]
Nee valt wel mee eigenlijk, het heeft ook best lang geregend vandaag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoest weer bij jou, ook zo fucking benauwd
Hier ook wel, is nu vooral nog binnen warm. Alles staat nu lekker tegenover elkaar openquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee valt wel mee eigenlijk, het heeft ook best lang geregend vandaag.
Vet grappig, gaat ie het ook doen of weet je dat nog niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Grappig, ik hoorde vandaag dat het bedrijf van de vriend van mijn unithoofd een mail van Nicolien had gehad of hij niet langs kon komen in Utopia.
En nee, ik zeg niet wat het voor bedrijf is maar ik vond het gewoon grappig.
Coaching / mediation is hard nodig van wat ik zo oppik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Grappig, ik hoorde vandaag dat het bedrijf van de vriend van mijn unithoofd een mail van Nicolien had gehad of hij niet langs kon komen in Utopia.
Dat weten ze nog niet, zijn ze nog aan het uitzoeken. Ik hoop van wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vet grappig, gaat ie het ook doen of weet je dat nog niet.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet, zijn ze nog aan het uitzoeken. Ik hoop van wel.
nee idd daar moet je hersens voor hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neusbotje kan toch niet meer zijn hersens inschieten![]()
![]()
Go Gizmo
Hij zit in een andere bedrijfstak. Alhoewel, Emile Ratelband...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Coaching / mediation is hard nodig van wat ik zo oppik.
En een neusbotjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee idd daar moet je hersens voor hebben![]()
![]()
rara waar heb ik gegeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Coaching / mediation is hard nodig van wat ik zo oppik.
grappigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Hap hap hap.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij kunnen 2 dingen tegelijk doen
Ja dat zeggen we.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij kunnen 2 dingen tegelijk doen
no wayquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij kan verbanden leggen en dingen onthouden?
valt best mee ben nou op fok aan het babbelen en volg lethal weapon aan het kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zeggen we.
Ik kan het ook wel, alleen is het zelden een succesverhaal.
Volg je Lethal Weapon, of kijk je Lethal Weapon?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
valt best mee ben nou op fok aan het babbelen en volg lethal weapon aan het kijken![]()
![]()
ik volg en ik kijk het dus eigenlijk 3 dingen dusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volg je Lethal Weapon, of kijk je Lethal Weapon?
Okéééééé ...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik volg en ik kijk het dus eigenlijk 3 dingen dus![]()
![]()
En dat gaat je prima af zo te zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
valt best mee ben nou op fok aan het babbelen en volg lethal weapon aan het kijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat gaat je prima af zo te zien.
We werden onderdruktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof je onderdrukt wordt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef isax het volgende:
[..]
ik woon blijkbaar ook niet te ver van 't ij
kwam er vandaag langs gereden.
Oh geen idee, ik denk nergens over eigenlijk. Dat zal het probleem wel zijn. Vermoeiende dag gehad.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik denk nergens over eigenlijk. Dat zal het probleem wel zijn. Vermoeiende dag gehad.
Komma's zijn gratis.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Als je het nergens over wilt hebben maar je gaat het erover hebben wat nergens over hebben betekent waar heb je het dan over
ow niksquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Als je het nergens over wilt hebben maar je gaat het erover hebben wat nergens over hebben betekent waar heb je het dan over
Daar heb ik het toch niet over?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ieuw en heb je geen ijsklontjes danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef isax het volgende:
mijn oksels jeuken zo erg dat ik bijna vissticks in een theedoek zou wikkelen om te koelen
Nee hoor. Ik begrijp je heel goed. Tot later.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sarcasme komt soms slecht over als ik het tik.....
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik begrijp je heel goed. Tot later.
frambozen heb ik in een waas gekochtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen maar vissticks?
Tja dan zit er niets anders op inderdaad
wat let je?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef isax het volgende:
mijn oksels jeuken zo erg dat ik bijna vissticks in een theedoek zou wikkelen om te koelen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wordt het te moeilijk (!! ) voor je?
Zo, sarcasme.
Geef maar een gil als 't hier ergens over gaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wordt het te moeilijk (!! ) voor je?
Zo, sarcasme.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
dan ruik ik naar vis.quote:
denk het niet vandaag, tot morgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef maar een gil als 't hier ergens over gaat.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef isax het volgende:
Jij wilt alleen maar zware onderwerpen, mag toch ook een keertje luchtig zijn hierquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef maar een gil als 't hier ergens over gaat.
Eet ze maar niet op dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef isax het volgende:
[..]
frambozen heb ik in een waas gekocht
als ik nog ooits suicidaal ben kan ik die gewoon eten.
Je gaat morgen weg? Top.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
denk het niet vandaag, tot morgen
ga ik ook doen heb net aan mijn moeder gevraagd of dat veilig isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eet ze maar niet op dan.
Ken je die niet in een zakje doen dan?
Wow, you're like, a genius.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dan had ik niet tot morgen gezegd.
Gewoon een paar zakjes extra eromheen en een theedoek en dan moet het goed komen met je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:35 schreef isax het volgende:
[..]
ga ik ook doen heb net aan mijn moeder gevraagd of dat veilig is
want frambozen en ik zijn echt geen vriendjes meer![]()
zo erg er staan frambozen in de tuin
en ik kan ze niet eten
Doe je er dan alsnog wel een theedoek omheen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:35 schreef isax het volgende:
[..]
ga ik ook doen heb net aan mijn moeder gevraagd of dat veilig is
want frambozen en ik zijn echt geen vriendjes meer![]()
zo erg er staan frambozen in de tuin
en ik kan ze niet eten
altijd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe je er dan alsnog wel een theedoek omheen?
Niet zoveel neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Gebeurt hier nog wat?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef Inodder het volgende:
pfff...
Veel te korte nacht... Veel te lange dag
Ja hij is echt wel heel erg dom net zoals billy, denken dat het door 1 ding komtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Door dat ene incidentje zegt hij dan. NEE, EIKEL, HEEL NEDERLAND KOTS JE UIT.
Ik ben net wakker. Was het een mooie dag vandaag?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef Inodder het volgende:
pfff...
Veel te korte nacht... Veel te lange dag
Ja, tot een uur of 4 vanmiddag was het een mooie dag, toen begon het regenen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben net wakker. Was het een mooie dag vandaag?
Ook weer in de SC Punkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, tot een uur of 4 vanmiddag was het een mooie dag, toen begon het regenen.
Zucht, ik moet echt uit dat nachtritme komen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, tot een uur of 4 vanmiddag was het een mooie dag, toen begon het regenen.
Dat mag Gizmo beslissenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maakt het uit welke hoek of is die keuze aan mij ?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Damn, ben ik niet zo blij mee....
Rechterbovenhoek zei ze ...
Wou wel graag voor 7 uur morgen ochtend naar bed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zoek een goeie gif maar kan hem niet vinden![]()
Als ik hem heb plaats ik hem nog hier. ff gedult
Gevondenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wou wel graag voor 7 uur morgen ochtend naar bed.
Weet niet of het aan mij lag (ben al dagen niet echt lekker) of aan het weer... Maar het was zo'n dag dat het zweet aan druppels van je neus vallen (als ze niet in je ogen lopen) en je de straatljes achter je kleren langs over je rug en langs je benen voelt lopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben net wakker. Was het een mooie dag vandaag?
Het was vandaag verschrikkelijk broeierig dus komt niet doordat je nog steeds niet lekker ben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Weet niet of het aan mij lag (ben al dagen niet echt lekker) of aan het weer... Maar het was zo'n dag dat het zweet aan druppels van je neus vallen (als ze niet in je ogen lopen) en je de straatljes achter je kleren langs over je rug en langs je benen voelt lopen![]()
![]()
Sterkte morgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef sararaats het volgende:
morgen afspraak bij de dokter. ik loop nog meer krom van de pijn maar vandaag waren alle plaatsjes bezet.
wish me luck
Dat is nog steeds kut dan. succes en laat je niet snel wegjagen door je Huisarts, daar zijn ze nog wel eens goed in, iemand niet serieus nemenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef sararaats het volgende:
morgen afspraak bij de dokter. ik loop nog meer krom van de pijn maar vandaag waren alle plaatsjes bezet.
wish me luck
Hier ook zo, en de conditie word ook niet echt beter van de hele dag achter de pc zitten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het was vandaag verschrikkelijk broeierig dus komt niet doordat je nog steeds niet lekker ben.
Ervaar het helaas ook zo die zweet aanvallen
Sterkte!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef sararaats het volgende:
wish me luck
Hij moest in de hoek en Gizmo had rechtsboven gezegd, tja daar ken je niet staan zonder hulpmiddelen dus zag ik dit gelijk voor me. Ductape voor allesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht aan iets heel anders bij ladder dus.
Dat je je maar snel beter mag voelen Sara.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef sararaats het volgende:
wish me luck
sterkte!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef sararaats het volgende:
wish me luck
Ook, vocht vasthouden door je pillen. Vet irritant want dan willen ze daar ook weer pillen voor gevenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:16 schreef isax het volgende:
ik zweet eigenlijk nooit maar zwel op![]()
![]()
![]()
![]()
bijwerkingen
![]()
![]()
![]()
Meer bewegen helpt echt, ik kan inmiddels al een stukkie lopen zonder te hijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier ook zo, en de conditie word ook niet echt beter van de hele dag achter de pc zitten.
Ben na 5 minuten lopen al bekaf..
Gewoon volhouden dan dat je een echo wilt, we betalen al genoeg aan ziektekosten dus echt volhouden dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:17 schreef sararaats het volgende:
dank u iedereen. ik zal nog het meest bij zijn met een echo, kunnen ze best veel op zien.
verder heb ik vandaag niet veel gedaan, wel bij superpoes Frasier geweest
met mijn medicatie kan je dood gaan door plaspillenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook, vocht vasthouden door je pillen. Vet irritant want dan willen ze daar ook weer pillen voor geven![]()
Gelukkig valt het bij mij nog mee
Dat lijkt me anders geen pretje...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:16 schreef isax het volgende:
ik zweet eigenlijk nooit maar zwel op![]()
![]()
![]()
![]()
bijwerkingen
![]()
![]()
![]()
Kut bijwerkingen altijd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:18 schreef isax het volgende:
[..]
met mijn medicatie kan je dood gaan door plaspillen![]()
ach ik doe het maar met wat ik heb.
is het ook niet.quote:
Dat kan jij prima daarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef isax het volgende:
de man met de stereo fiets fietste voorbij![]()
hij heeft altijd een hele oude grote stereo op zijn bakfiets en fietst mega langzaam
maar de dingen die hij luisterd zijn zoooo fout![]()
lekker mensjes kijken
Ken je ook die man met de bloempot?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef isax het volgende:
de man met de stereo fiets fietste voorbij![]()
hij heeft altijd een hele oude grote stereo op zijn bakfiets en fietst mega langzaam
maar de dingen die hij luisterd zijn zoooo fout![]()
lekker mensjes kijken
daar maak ik dan ook ruim gebruik van.quote:
ik heb hem tijd terug keer gezien.quote:
Goeie tekst manquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan van die goedkope meezingers.
De intro deed mij aan rocky denken...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan van die goedkope meezingers.
Your lossquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
De intro deed mij aan rocky denken...
(verder ben ik ook niet gekomen...)
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:30 schreef isax het volgende:
[..]
daar maak ik dan ook ruim gebruik van.
is zo lekker. gewoon in je stoel liggend buiten alles bekijken.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:40 schreef isax het volgende:
ik weet niet hoe mijn ambi light afstands open gaat
Je Living Colours? Of heb je een TV met dat spul?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:40 schreef isax het volgende:
IVM je hooikoorts, heb je neusspoelen wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:40 schreef isax het volgende:
Het ziet er uit als een komisch grote pijp om bubbels mee te blazen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
IVM je hooikoorts, heb je neusspoelen wel eens geprobeerd?
[ afbeelding ]
Ik doe dat altijd gewoon met de tuinslangquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet dat je er niets aan hadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:43 schreef isax het volgende:
[..]
daar heb ik niets aan
ik zit me toch te klote en pak dat ding eindelijk uit.
het lukt nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je Living Colours? Of heb je een TV met dat spul?
Die Living Colours afstandsbedieningen zijn de duivel![]()
Maar schuifje op de bodem opschuiven en dan kan je de bovenkant er uit wippen. Het gaat waardeloos, maar dat hoort.
Even diep een Kärcher met vuilfrees inhaleren. Wie heeft er nou echt een neus nodig?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd gewoon met de tuinslang
yupquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het al jaren (niet elke dag). Mijn hooikoortsverschijnselen zijn een stuk minder en heb al 7 jaar geen griep gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:46 schreef isax het volgende:
[..]
yup![]()
werkt best wel maar niet te lang doen dan krijg je schade.
ik vind het super leuk om te doen stiekem.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren (niet elke dag). Mijn hooikoortsverschijnselen zijn een stuk minder en heb al 7 jaar geen griep gehad.
En het geeft mij een heel schoon gevoel. Maar waarom zou het schade veroorzaken? Je gebruikt alleen lauw water met zout.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het super leuk om te doen stiekem.
ik doe het meestal alleen soms in amsterdam vanwegen dat er ook veel autos rijden enzo.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:53 schreef isax het volgende:
HOPPA
gewoon op de tafel slaan
nu heb ik alleen geen 3 aaa's
problemo deux
Zout bijt uit volgens mijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En het geeft mij een heel schoon gevoel. Maar waarom zou het schade veroorzaken? Je gebruikt alleen lauw water met zout.
er zitten haartjes in je neusholtes en die irriteer je ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En het geeft mij een heel schoon gevoel. Maar waarom zou het schade veroorzaken? Je gebruikt alleen lauw water met zout.
Er zit een maatlepeltje bij zodat het zoutgehalte van de vloeistof waarmee je spoelt even groot is als het zoutgehalte van je lichaam.quote:
En dit is waarom Philips geen toonaangevend bedrijf meer is in de consumentensector. Dit soort belachelijke designkeuzesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:51 schreef isax het volgende:
Er zit op de achterkant een schuifje, dit schuif je naar onder toe. Dan moet er aan de andere kant, net boven het 0 I teken een doorzichtig plastic lipje zitten, met dit lipje kun je dan de afstandsbediening als het ware uit elkaar halen, je trekt het omhoog.
Als er geen lipje aanzit krijg je hem denk ik ook niet open.
mens er zit geen lipje
Maar ik ben geen slak.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
Zout op een slak heeft een bepaald effect niet voor niets
Je koptelefoon heeft batterijen? Dat kan niet goed zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
het is mijn koptelefoon of mijn lampen alles rolde van de tafel af
Toestandquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
het is mijn koptelefoon of mijn lampen alles rolde van de tafel af
Het is niet goed voor vissen om langere tijd boven water te zijn. Dat betekent niet dat het goed voor mij is om onder water te leven.quote:
Succes met in slaap vallenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:58 schreef Inodder het volgende:
![]()
Fijne avond/nacht verder....
Ik ga (tegen beter weten in) weer eens een poging doen 6 uur slaap te krijgen...
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:58 schreef Inodder het volgende:
![]()
Fijne avond/nacht verder....
Ik ga (tegen beter weten in) weer eens een poging doen 6 uur slaap te krijgen...
Jahaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is niet goed voor vissen om langere tijd boven water te zijn. Dat betekent niet dat het goed voor mij is om onder water te leven.
moet je ruzie?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dit is waarom Philips geen toonaangevend bedrijf meer is in de consumentensector. Dit soort belachelijke designkeuzes
Ik ben best fan van LG.... Redelijke kwaliteit voor een zeer redelijke prijs....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dit is waarom Philips geen toonaangevend bedrijf meer is in de consumentensector. Dit soort belachelijke designkeuzes
Alle electronica / audio / video van Philips is verkocht. Ik geloof dat ze de verlichting wel nog zelf doen, en de verzorgingsdingen zoals de scheerapparaten. Maar er is nog maar weinig van over. Ze zijn meer de medische kant op aan het gaan geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:01 schreef isax het volgende:
[..]
moet je ruzie?![]()
EINDHOVEN DE GEKSTEEEE
040 4 life
BOEREN BOEREN BOEREN
wat moet ik nog meer roepen?
LG en Philips deden samen displays, maar inmiddels ook al lang niet meer. LG heeft niets meer met Philips te maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik ben best fan van LG.... Redelijke kwaliteit voor een zeer redelijke prijs....
LG is praktisch van Philips geloof ik... En die doen dan niet aan als die design poeha....
En die achterlijke Ambi light in die TV's![]()
Doe mij gewoon daadwerkelijk een aso groot scherm voor het geld van een klein ambilight scherm welke met irritante afleidende licht effectjes het zogenaamd groter moeten lijken
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef Inodder het volgende:
Ps de medische tak doet nog wel goede dingen geloof ik...
Verklaar u nader!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
LG en Philips deden samen displays, maar inmiddels ook al lang niet meer. LG heeft niets meer met Philips te maken.
Overigens is LG redelijk evil aan het doen met z'n smart TV's.
in eindhoven hebben we geen philips meerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle electronica / audio / video van Philips is verkocht. Ik geloof dat ze de verlichting wel nog zelf doen, en de verzorgingsdingen zoals de scheerapparaten. Maar er is nog maar weinig van over. Ze zijn meer de medische kant op aan het gaan geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi rood is niet lelijk. ook niet op de wallen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:10 schreef isax het volgende:
Ledlamp, heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi rood is niet lelijk. ook niet op de wallen.![]()
Toch al je gegevens doorsturen naar de centrale ook al heb je dat uitgevinktquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:10 schreef isax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi rood is niet lelijk. ook niet op de wallen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
Kitten van 3 maanden hing aan de andere kant van het kippengaas op 10 hoog, hartverzakking hier
🐙
Bofferd, ik heb de volle prijs betaald toenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb hem heel goedkoop
voordeel van eindhovenaar zijn
40 euroquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bofferd, ik heb de volle prijs betaald toen![]()
Ik heb persoonlijk niets meer van Philips geloof ik. Laatste wat ik van ze had was een CRT Tvtje met ingebouwde VHS.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:09 schreef isax het volgende:
[..]
in eindhoven hebben we geen philips meer
strijp-s is nu een hipster buurt.
en alles is eigenlijk verkocht zo ver ik weet.
maar je vind geen huis in eindhoven dat niets van philips heeft.
ik heb een philips broodrooster omdat het philips is. zo gaat het vaak
maar jij bent geen philips kindjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niets meer van Philips geloof ik. Laatste wat ik van ze had was een CRT Tvtje met ingebouwde VHS.
er was een jaar of 2 geleden een pop up store en daar was alles belachelijk goedkoop.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
En ik geef niet snel geld uit aan dingen maar deze moest ik hebben.
Is al een jaar of 6 oud inmiddels geloof ik.
Mijn vader en daarvoor zijn vader waren beiden Philips fan. Hij heeft nog steeds alleen Philips TV's. Maar bij jou is het nog een slagje erger ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
maar jij bent geen philips kindje![]()
iedereen heeft philips in eindhoven omdat iedereen bij philips werkte
dus vonden we het allemaal het beste wat er was.
mijn vader is naar een ander bedrijf vertrokken toen ik klein was maar hadden wel heel lang een philips pas nog
hier heb je altijd fixe korting.
vroeger was het veeeel erger. je had ALLES van philips.
eigenlijk had je gewoon niets te zoeken als je niet bij philips werkte.
papa is begonnen op de philips school en daar zo'n 30 jaar gewerkt geloof ik.
maar goed. philips was tof vroeger.
nu hebben we een tering aantal gebouwen die niet afgebroken mogen worden doordat de grond zo vervuild is.
Ik heb ook een lampen tik en er staan er nog aardig wat ingepaktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
er was een jaar of 2 geleden een pop up store en daar was alles belachelijk goedkoop.
ik heb er heel wat lampen gekocht.
mijn slaapkamer lampen heb ik 20 voor betaald ipv 200
komt door mijn geboortestadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader en daarvoor zijn vader waren beiden Philips fan. Hij heeft nog steeds alleen Philips TV's. Maar bij jou is het nog een slagje erger ja.
ik hou van vintage lampenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook een lampen tik en er staan er nog aardig wat ingepakt![]()
Heb geen ruimte hier om ze neer te zetten
Ik vind van alles leuk, geen touw aan vast te knopen somsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van vintage lampen
ik heb een heeeeele mooie in frankrijk gekocht
maar nog niet opgehangen
ga denk ik van het weekend doen als mijn vader zin heeft
zit een maf systeem aan
Yes, ik wil dit maken. Maar honderd meter fiber is duurquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wil dit op mijn plafond![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad de pest, dat het zo duur isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, ik wil dit maken. Maar honderd meter fiber is duur
kooldraadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet nog eens m'n eigen plafondlamp maken. De plafondverlichting in m'n slaapkamer bij m'n vader bestaat uit een zooi fittingen die gewoon aan hun draad hangen, met in een lasdoos een ingebouwde draadloze dimmer. Zitten kooldraadlampen in
[ afbeelding ]
Beetje dit idee, verspreid over het plafond, met de lampen van de foto hierboven.
[ afbeelding ]
Maar echt zelf een lamp maken is dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |