abonnement Unibet Coolblue
pi_6349745
ik had ff een vraagje..misschien dat jullie et weten..
ik en mn vriend masseren elkaar welleens..maar we doen het altijd met body milk.. maar we willen massage olie..!!

we kunnen het nergens vinden, of misschien kijken we er wel overheen bij de drogisten..(weet ik veel of ze het daar hebben)

maar weten jullie misschien waar je dat kunt halen..misschien uit ervaring ofzo..??

(ojaa..ik ga natuurlijk niet een sexshop binnen wandelenn.. )

Release Yourself..
pi_6349753
Baby olie van Zwitsal werkt ook uitstekend.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 14:15:55 #3
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_6349775
je kunt het gewoon bij de drogist halen hoor, anders moet je het maar ff aan zo' n verkoopster vragen

[Dit bericht is gewijzigd door maple-leaf op 18-10-2002 14:16]

*Leve het hierNUmaals....Loesjeİ*
*Leven is het meervoud van lef....Loesjeİ*
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 14:16:13 #4
38056 uniekje
blond... en trots ook
pi_6349780
Ga es naar De Tuinen ofzow? Daar hebben ze het wel...
We must believe in luck. For how else can we explain the success of those we don't like?
De Rukkers van het Zuiden!
pi_6349787
Nivea body heeft ongeparfumeerde massage-olie. En bij De Tuinen kan je allemaal smaak/geur olieën krijgen (wel erg plakkerig!).
pi_6349831
The Bodyshop?

Ze hebben daar geloof ik een massage olie die lekker warm wordt

Free people own guns! Slaves do not!
pi_6349849
De tuinen! In allerlei geuren en kleuren, maar ook neutraal hoor! Geniet ervan
* Babs vindt de olie met mangogeur erg lekker
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_6349860
Hmm thnx..!!

De tuinen daar heb ik welleens van gehoord..
ik ga ook nog wel ff goed kijken bij de drogisten..

maar bedankt alvast iedereen..!!

Release Yourself..
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 14:21:42 #9
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_6349861
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:20 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
De tuinen! In allerlei geuren en kleuren, maar ook neutraal hoor! Geniet ervan
* Babs vindt de olie met mangogeur erg lekker
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_6349862
Volgens mij heeft bijna elke AH het zelfs wel
Alleen ff goed kijken ik kijk er ook vaak overheen
Je bent iig niet de enige die ze niet ziet
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 14:30:07 #11
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6349998
Kan kloppen. Vaak staan die flesjes ergens in een donker hoekje weggestopt. Daar komt bij dat er ook altijd vrij weinig in de schappen staan. Bij de meeste drogisterijen is het spul te krijgen (kost wel een paar centen).
Indien je naar 'de Tuinen' wilt, moet je toch uitwijken naar Almere (is volgens mij ook het dichtst in de buurt). Ze zitten gewoon in het centrum (stationsstraat). Lelystad heeft volgens mij geen filiaal.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6350023
Ik heb mijnes bij de bodyshop gehaald. Daar koop je een flesje neutrale olie, en ze hebben verschillende 'luchtjes' in flesjes zitten. Je kan dan kiezen welke je het lekkerst vindt en die krijg je erin. Echt een aanrader wat mij betreft!!
Succes, en geniet ervan!
pi_6350034
Christine le duc heeft ook een hele lekkere
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 14:50:05 #14
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_6350429
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:32 schreef Joene het volgende:
Christine le duc heeft ook een hele lekkere
Hele lekkere wat?

Oh, massage-olie....

volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_6353627
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:16 schreef Ngiri het volgende:
Nivea body heeft ongeparfumeerde massage-olie. En bij De Tuinen kan je allemaal smaak/geur olieën krijgen (wel erg plakkerig!).
Die nivea is heel erg fijn!! je kunt er heel goed eterische olien mee vermengen
pi_6353696
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:15 schreef Lucille het volgende:
Baby olie van Zwitsal werkt ook uitstekend.
Is altijd goed, baby olie
pi_6353769
Bij De Tuinen hebben ze idd hele lekkere

(De Tuinen hier vlakbij zit in een winkelgedeelte dat De Tuinen heet.. Dat heet dus De Tuinen in De Tuinen.... [/offtopic])

pi_6353799
Je hebt ook speciale massageolie van Zwitsal, die hebben ze meestal wel bij grote supermarkten (bij de babyspullen), hoewel ik me wel kan herinneren dat mijn huid daar niet zo goed op reageerde. Gewone babyolie is natuurlijk ook prima en dat is denk ik wat puurder.

Bij de Body Shop kun je zelf een massage-olie met een bepaald luchtje laten maken, White Musk of Strawberry of wat je dan ook lekker vindt.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_6358365
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:31 schreef goudappeltje het volgende:
Ik heb mijnes bij de bodyshop gehaald. Daar koop je een flesje neutrale olie, en ze hebben verschillende 'luchtjes' in flesjes zitten. Je kan dan kiezen welke je het lekkerst vindt en die krijg je erin. Echt een aanrader wat mij betreft!!
Succes, en geniet ervan!
Ik heb de olie met peach gekozen En het kost niet zoveel
pi_6362996
Van Kneipp heb je ook massage-olie. Meestal is er in elke drogist een speciaal Kneipp afdelinkje.
  zondag 20 oktober 2002 @ 15:37:47 #21
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_6374693
Wil je massage-olie mèt of zonder geurtje???

Als je zonder geurtje wil moet je Chemodol massage-olie kopen. Dit is een olie voor 'professioneel' gebruik (sportmasseurs, fysiotherapeuten) en is te koop bij winkels die medische en verbandartikelen verkopen.

pi_16475992
Beetje erg late reactie, maar toevallig werd mij van de week ook gevraagd waar ik altijd mijn massage-olie haal.

Ik gebruik altijd Chemo-Therm, wat wordt gebruikt door vele fysiotherapeuten. Het is verkrijgbaar in doorzichtige flessen met: Rode opdruk (verwarmende functie) en Blauwe opdruk (niet verwarmend).

Ik koop het zelf altijd bij de DA-drogisterij. Kwestie van even vragen, want ze hebben het wel.
En schrik inderdaad niet van de prijs (rond de ¤ 12.- per 500 ML)

Ik koop het overigens voor de effectiviteit en niet voor "het geurtje". Chemotherm ruikt absoluut niet lekker!
Het is dus maar net wat het "doel" van de olie is

[Dit bericht is gewijzigd door Creative1972 op 22-01-2004 00:03]

pi_16478789
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:55 schreef Creative1972 het volgende:
Beetje erg late reactie, maar toevallig werd mij van de week ook gevraagd waar ik altijd mijn massage-olie haal.

Ik gebruik altijd Chemo-Therm, wat wordt gebruikt door vele fysiotherapeuten. Het is verkrijgbaar in doorzichtige flessen met: Rode opdruk (verwarmende functie) en Blauwe opdruk (niet verwarmend).

[afbeelding]

Ik koop het zelf altijd bij de DA-drogisterij. Kwestie van even vragen, want ze hebben het wel.
En schrik inderdaad niet van de prijs (rond de ¤ 12.- per 500 ML)

Ik koop het overigens voor de effectiviteit en niet voor "het geurtje". Chemotherm ruikt absoluut niet lekker!
Het is dus maar net wat het "doel" van de olie is


Kheb het idd bij de Fysio zien staan, maar weet je ... ik heb het nog nooit gebruikt bij mn opleiding !!! Altijd met de droge hand masseren. Zelf heb ik wel een massage olie liggen: Van Weleda => Arnica Massageolie (verwarmt de hand en ontspant spieren staat er op het etiketje).
pi_16481968
Je kunt makkelijk zelf massageolie zelf maken.

http://www.sahajayoginicinta.nl/olie/MASSOLIE.HTM

[Dit bericht is gewijzigd door Cadster op 22-01-2004 10:49]

pi_16494841
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 03:10 schreef Speedski het volgende:

[..]

Kheb het idd bij de Fysio zien staan, maar weet je ... ik heb het nog nooit gebruikt bij mn opleiding !!! Altijd met de droge hand masseren. Zelf heb ik wel een massage olie liggen: Van Weleda => Arnica Massageolie (verwarmt de hand en ontspant spieren staat er op het etiketje).


Het is natuurlijk ook maar net welke massage je toepast. Bij b.v. drukpunt-massage is het gebruik van olie geen pré, maar bij sommige andere manieren weer wel.
Van Weleda Arnica heb ik ook wel es gehoord. Ik dacht dat dat ook wel bij sportblessures wordt gebruikt (soort tijgerbalsem-spul, maar dan een stuk milder). Maar misschien is het wel weer in meerdere vormen te verkrijgen (créme/olie).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')