SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Zhano op 10-06-2014 18:10:33 ]![]()
waarom google ik op rice on stage
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ga mijn PS3 aan een aardige collega geven. Gewoon fabrieksinstellingen herstellen heeft geen nadelige effecten voor de PS3 dat jullie weten?![]()
Wel gepijpt hoop ik dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:21 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga mijn PS3 aan een aardige collega geven. Gewoon fabrieksinstellingen herstellen heeft geen nadelige effecten voor de PS3 dat jullie weten?![]()
Soms is het leuk om gewoon zomaar iets weg te geven zonder er iets voor terug te hoeven hebbenquote:![]()
Njah, maar 200¤ aan een collega...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms is het leuk om gewoon zomaar iets weg te geven zonder er iets voor terug te hoeven hebben![]()
![]()
Met Fifa 9 tm 14 ofzoquote:Maar die kerel stond vorig jaar ook onverwachts klaar voor me om te helpen met de verhuizing. Verhuizers zijn ook duur
![]()
![]()
Neem aan dat als je m weggeeft dat je dan de rest ook meegeeft, wat moet je er anders meequote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zonder games niet meer dan 100 waard lijkt me![]()
![]()
wat lief van jequote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Fifa 9 tm 14 ofzoMaar die kerel stond vorig jaar ook onverwachts klaar voor me om te helpen met de verhuizing. Verhuizers zijn ook duur
![]()
![]()
Deze nuance had de hele discussie kunnen voorkomenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Fifa 9 tm 14 ofzoMaar die kerel stond vorig jaar ook onverwachts klaar voor me om te helpen met de verhuizing. Verhuizers zijn ook duur
![]()
![]()
We hadden toch niks beters te doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Deze nuance had de hele discussie kunnen voorkomen![]()
![]()
Nou, ik duik vanavond vroeg het bedje in, want morgen vroege dienst. Wellicht daarna. Maar je zal me wel klop geven, online word ik toch steeds vernederd. Kunnen onze wedstrijd dan wel live hier uitzenden he?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
We moeten ook eens een keer fifa gaan spelen. bllekoek ga je krijgen.![]()
quote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Huhquote:Gratis coins?
![]()
Je reinste competitievervalsing, driewerf schandequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die toch al gelukkig genoeg zijn om op de E3 te zijn![]()
![]()
Mooi man. Er is nooit iets mogelijk qua coin compensatie maar meneer chuboi heeft alleen een GT nodig en kan het zo regelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Was afgelopen maanden tussen 700 en 1000 steedsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dat Ibarbo discard value was maar hij is zelfs zo populair dat hij 1.7k kost.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
yesyesyes oh palquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:37 schreef Dudeweiser het volgende:
JA JOOR JONGENS morgenochtend nieuwe GeorgeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nürburgringquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef Maver24 het volgende:
Even Forza 5 weer opgestart, zolang niet gespeeld. gelijk een update van 8.3gb![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat jullie je natuurlijk allemaal afvroegen wat het nu geworden was qua eten, dit dus.
Boontjes, kip, perzik, woksaus en een beetje curry. Serveren met rijst![]()
![]()
hey ouwe reus, hoe was het gisteren met de E3 stream fiesta?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef Maver24 het volgende:
Even Forza 5 weer opgestart, zolang niet gespeeld. gelijk een update van 8.3gb
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh lordquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:37 schreef Dudeweiser het volgende:
JA JOOR JONGENS morgenochtend nieuwe GeorgeSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja gezelligquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hey ouwe reus, hoe was het gisteren met de E3 stream fiesta?![]()
![]()
Lol, Daily Mirror over Ziyechquote:Young Heerenven midfielder who just missed out on Holland World Cup squad was watched several times by the Toffees last season![]()
![]()
Kieft en Erik Dijkstra vanavond bij VIAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |