Net nog met je zusje gespeeld .quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Misschien moet je eens naar buiten, dan kom je met andere vrouwen dan je moeder en zus in aanraking.
dat lijkt me sterk want ze is op vakantie.quote:
nope.. doesnt float the boatquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:23 schreef Skietzo het volgende:
Als je er zo uit ziet , is et wel sexy...
[ afbeelding ]
Valt meequote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:25 schreef Krulletjes het volgende:
Of ze nou lang of kort haar hebben, Nederlandse vrouwen zijn saai en onaantrekkelijk. Feit.
Niks mis meequote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:25 schreef Parzival het volgende:
nog erger zijn die vrouwen die het dan in een knotje doen...
[ afbeelding ]
PUSH THE BUTTON!
haten op knotjesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:25 schreef Parzival het volgende:
[ afbeelding ]
PUSH THE BUTTON!
quote:
wat erg, wowquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:25 schreef Parzival het volgende:
[ afbeelding ]
PUSH THE BUTTON!
of mocro'squote:
leuk feestje werken achter de barquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:31 schreef Parzival het volgende:
Buitenlands feestje..
[ afbeelding ]
Nederlands feestje
[ afbeelding ]
dat een feestje noemenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:31 schreef Parzival het volgende:
Buitenlands feestje..
[ afbeelding ]
Nederlands feestje
[ afbeelding ]
vond m zelf ook wat zwak.. hijs al wegquote:
het mooie is nog dat geen van de dames kort haar heeft en hij dus zijn eigen klacht onderuit haalt.quote:
klik meteen maar op het kruisje rechtsboven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:33 schreef Parzival het volgende:
[..]
vond m zelf ook wat zwak.. hijs al weg
ok.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:33 schreef Parzival het volgende:
[..]
vond m zelf ook wat zwak.. hijs al weg
sexyquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef dopfles1 het volgende:
Vrouwen met een knotje
5 vrouwen in mijn klas alle 5 hetzelfde knotje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet jouw vrouw er ook zo uit?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op een zekere leeftijd besluiten bepaalde vrouwen dat het tijd is voor een kort kapsel met een brilletje.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op een zekere leeftijd besluiten bepaalde vrouwen dat het tijd is voor een kort kapsel met een brilletje.
Nee, dat gelukkig niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ziet jouw vrouw er ook zo uit?
ik heb met mijn vrouw afgesproken dat als ze dat wil.. dat ik dr mag slaan.... nouja.. niet fysiek slaan.. maar haar mag herinneren aan haar ideeen nu..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is een verstandige afspraak.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:37 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik heb met mijn vrouw afgesproken dat als ze dat wil.. dat ik dr mag slaan.... nouja.. niet fysiek slaan.. maar haar mag herinneren aan haar ideeen nu..
Vrouwen wijzen mannen af omdat het hoeren zijn, niet omdat er iets mis is met de mannen in kwestie. Begrijp je dat niet ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:37 schreef erodome het volgende:
Ach, weer een verzameltopic voor de mannen die niet kunnen scoren en daarom maar naar de vrouwen wijzen ipv een keer naar zichzelf te kijken....
nee hoor.. een topic met de voorkeur van een selecte groep mannen...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:37 schreef erodome het volgende:
Ach, weer een verzameltopic voor de mannen die niet kunnen scoren en daarom maar naar de vrouwen wijzen ipv een keer naar zichzelf te kijken....
Heb je ook een kort kapseltje en een brilletje...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:37 schreef erodome het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |