Ik was gisteren in Münster, zelfde bui die Landgraaf geraakt heeft en dat was wel serieus gevaarlijk weer hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Ik was in oost Gelderland en daar viel het allemaal mee. Ik had gisteren geen tijd om mij helemaal naar het zuiden van Limburg te begeven
38 graden donderdag ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
Iemand tips om koel te blijven bij de 38 graden van donderdag?
Ik mag niet zwemmen maar zal toch naar buiten moeten.
Bier drinkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
Lissabonquote:
Zwemmenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
Jep, Portugal. Dagen erna ook nog 34-35 overigens, maar donderdag is de absolute klapper.quote:
In de ijskast kruipen zou ook wel welkom zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Bier drinkenPootjebaden in de zee.Of op het terras zitten waar ze vernevelaars hebben
Toch iets waar je mee zal moeten leren leven als je in het zuiden van het continent wil blijven wonen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, Portugal. Dagen erna ook nog 34-35 overigens, maar donderdag is de absolute klapper.
[..]
In de ijskast kruipen zou ook wel welkom zijn.
Heel erg jammer met deze informatie was mijn avond waarschijnlijk een stuk interessanter geworden. Maar mooie foto's ik had enkel een mooie regenboogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:59 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Münster, zelfde bui die Landgraaf geraakt heeft en dat was wel serieus gevaarlijk weer hoor.
Ja, het is hier wel andere warmte. Mijn probleem is dat ik niet mag zwemmen, anders wist ik het welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch iets waar je mee zal moeten leren leven als je in het zuiden van het continent wil blijven wonen.
Buiten dat valt 38 graden in principe nog wel mee, zeker aan zee.
Dat is daar wel uit te houden. Woon je daar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, Portugal. Dagen erna ook nog 34-35 overigens, maar donderdag is de absolute klapper.
[..]
In de ijskast kruipen zou ook wel welkom zijn.
Veel zal afhangen van de luchtvochtigheid. Die valt in het zuidwesten momenteel wel mee. Je overleeft het welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, het is hier wel andere warmte. Mijn probleem is dat ik niet mag zwemmen, anders wist ik het wel
Jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is daar wel uit te houden. Woon je daar?
Dat vast wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel zal afhangen van de luchtvochtigheid. Die valt in het zuidwesten momenteel wel mee. Je overleeft het wel
Komt vast welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat vast wel.
Hopen op een mooie onweersbui na de tijd, dan kan ik hier wel wat pics posten
Klopt, het begint vanaf morgen met 32.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt vast wel
Volgens de pluim blijf je overigens gewoon een weekje rond de 35 steken
[ afbeelding ]
Wordt er nog af en toe een goede (onweersbui) verwacht? Dat scheelt ook, is het in ieder geval even wat koeler.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, het begint vanaf morgen met 32.
Nee, volop zon.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:32 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Wordt er nog af en toe een goede (onweersbui) verwacht? Dat scheelt ook, is het in ieder geval even wat koeler.
hmmm, dat is afzien inderdaad... heb je veel verplichtingen deze week overdag?quote:
Morgen werken van 10.00 - 19.00, donderdag gelukkig vrij, vrijdag werken 10 tot 7, zaterdag 8 tot 5. Ja, en boodschappen en een aardig stuk lopen elke dag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:39 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
hmmm, dat is afzien inderdaad... heb je veel verplichtingen deze week overdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |